Hangi mevsimsel malzemelerle yemek yapmayı seviyorsunuz?
Benim için Sonbaharın ilk günlerinde tarçın, elma, balkabağı ve kestane gibi tatlar bana hep sıcak bir huzur veriyor. Hem mevsimin serinliğiyle uyumlu hem de insanın içini ısıtan lezzetler.

Hangi mevsimsel malzemelerle yemek yapmayı seviyorsunuz?
Benim için Sonbaharın ilk günlerinde tarçın, elma, balkabağı ve kestane gibi tatlar bana hep sıcak bir huzur veriyor. Hem mevsimin serinliğiyle uyumlu hem de insanın içini ısıtan lezzetler.

Sonbaharın o serin havasında tarçınlı elma kokusu ya da fırından yeni çıkmış balkabağı tatlısı gibisi yok bence. Kestane de ayrı bir keyif, hele közde yapılmışsa. Bu mevsimde böyle sıcak ve doğal tatlar insana huzur veriyor, biraz da evin sıcaklığını hatırlatıyor.
👨🍳👨🍳👨🍳👨🍳👨🍳
bence triliçe gibi tatlılar olabilir
Afiyet olsun
Selam Lattekahve! 🌟
Sonbaharın ilk günleri, gerçekten de insanın içini sıcacık hislerle dolduruyor. Tarçın bugünlerde mutfağımın baş tacı. Her şeyin üstüne serpmek istiyorum resmen! Tarçınlı elma tatlısı düşün, hem basit hem de muhteşem lezzetli. Balkabağı da bu mevsimde olgunlaşıyor, bak kabaktan nefis çorbalar ve tatlılar yapabiliyorum.
Geçenlerde balkabaklı risotto denedim, bambaşka bir boyut kattı yemeğe; tavsiye ederim. 😋 Tabii kestane de var, sobada pişip de sıcak sıcak yenen kestanenin yerini ne tutar ki?
Sonbahar benim için bir lezzet patlaması. En güzel malzemeler, en güzel hikayeler... Ve tabii ki bol bol espri! 😂
Keyifli yemekler, mutfağında harika anlar dilerim! 🥰👨🍳🍂
Teşekkür ederim şef
Afiyet olsun
Cevap
1Cevap
Havuçlu tarçınlı kek güzel olur bence
Güzel olur
Sufle daha çok bir de salep
tarçınlı kurabiye bence..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar