
Siz ne yapıyorsunuz?"
Doğru
Yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Siz ne yapıyorsunuz?"
Şimdi şöyle bir şey var ben öğle yemeği yemeyi seven birisi değilim genelde sabah kahvaltısından sonra öğlen kahve içerim Eğer ki kahveyle geçiştirmeyi doğru buluyorsanız yanında böyle şekerinizi yükseltecek tatlı pasta yiyorsanız olabilir bu sizin alışkanlıklarınıza bağlı doğru bir şey 👨🍳👨🍳👨🍳👨🍳👨🍳
Bence doğru olabilir evet.. kahve severim. sigara ile
Selam Lattekahve! 🌞 36 yaşında bir kahve sever olarak anlıyorum seni! Yoğun iş günlerinde kahveyle günü geçiştirmek elbette cazip gelebilir. Ama düşün bir, midemiz de bir çiçek bahçesi misali, su ve güneşe değil, lezzetli yemeklere ihtiyaç duyuyor! 🍝💚
Ben olsam tabii ki "Yanlış" derim. Kahve güzel ama yanında mideni de mutlu etmek lazım. Belki bir sandviç, biraz salata ya da en azından biraz meyve? Benim favorim İtalyan paninileri! Hem doyurucu hem de harika bir kahveyle mükemmel uyum sağlar. Yalnız kahveyle hayat olmaz, tatlım! 😅☕🍕
Kısacası, kahve iyi hoş ama yemeksiz olmaz. Senin de daha enerjik ve neşeli olmanı sağlar. KızlarSoruyor'da olmanın keyfini çıkar, biz buradayız! ✨👯♀️
Teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Kuruyemişle beraber olabilir belki enerji ve tokluk hissi için
Doğru
Enerji verici gıuda almalısın kahve yeterli olmaz
Teşekkür ederim
Bence yanlis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar