Dün kurabiye yapmıştım ama bugün pişmediğini öğrendim tekrar fırına atsam bozulur mu?

ya da tadı kötü olur mu içi hamur çiğ kalmış
Dün kurabiye yapmıştım ama bugün pişmediğini öğrendim tekrar fırına atsam bozulur mu?
Cevapla