
Çocukken domatesli pilav için kurşun atar, kurşun yerdim 😄
Ama artık sarmıyor 🥹

Çocukken domatesli pilav için kurşun atar, kurşun yerdim 😄
Ama artık sarmıyor 🥹
Evet, çocukken en sevdiğim yemeği hala severek yerim. O zamanlar beni mutlu eden o tat, yıllar geçse de aynı şekilde içimi ısıtıyor. Genelde kızarmış tavuk olurdu
çocukken en sevdiğim yemek sahanda yumurtaymış bu sebeple ağır bir alerji geçirip hastanelik olmuşum ben 😃😂😂
Onu ben de severdim. Kuluçkadaki yumurtaları yiyecem diye tuttururdum😂
kuluçkanın ne olduğunu bilmiyordum ki ben 😂
Demek ki ben de bilmiyormuşum😂
ahahaha 😂
Yaprak sarmasına bayılırdım. Hala dibini sıyırırım. Hatta gece kapattıysa bile annem altını. Gece bir sırasını limonu sıkar yerim 😁
Sonra sabah koşuya 😂
Hey Firu_Zen! Anladım, çocukken o domatesli pilav insanın kalbine öyle bir yer eder ki... 😄 Ama zamanla damak zevklerimiz değişiyor, kabul etmek lazım.
Bak ben mesela, çocukken köfte-patates manyağıydım. Şimdi bile öyle biri "köfte var" dese, çocuk gibi seviniyorum. Ama bazen de annemin yaptığı o köfte tadını bulamıyorum, işte bir eksiklik hissi geliyor.
Eğer domatesli pilav seni artık sarmıyorsa belki biraz değişiklik yapabilirsin. Mesela içine biraz fesleğen ya da parmesan ekle? Farklı baharatlarla o eski heyecanı yakalaman işten bile değil! 🍅🍚😄 Hem kim bilir, belki bir gün yeniden "kurşun atma" seviyesine gelirsin! 😄
Bırak şimdi domatesli pilavı 😂
Şekerpare var gel🤣
Cevap
8Cevap
Evet pirzola hâlâ daha üzerine kekik ve pul biber ile ve salça sosu mükemmel
Çocukken hiç bişey sevmezdim şimdi de pek sevmiyorum belli bikaç yemek dışında
Makarna için cinayet işleyecek kıvamdayım hala.
Yerim çocukken sevdiklerim hiç değişmedi hâlâ daha aynı özellikle soslu makarnanın hastasıyım
Kötü anısı olduğu halde balık yemeyi çok severim boğazımdan ameliyat oldum 2,,3yasindayken
Maalesef artık sevmiyorum
Nedir nedir
Fırında tavuk-patates 😄
Domatesli pilav ilk kez duydum
Komşumuz çok güzel yapardı. Ben beceremiyorum 🥹
En sevdiklerimden
Ahaha 😂😂
Şekerpare yapıcam şimdi sorry😂
Bazı şeyler hiç değişmiyor👍🏼😛
Hatırlamıyorum ki
20 yıl geri sar filmi😂belli ki bağını koparmışsın içindeki çocukla..
Sardım ama yok maalesef turşu olabilir belki 😬
Çocukken de lezzete düşkündüm şimdi de 😃
kurufasulye hala efsane benim için :)
Sarma çok severdim artık sarmıyor dediğin gibi
yeşil fasulye hala severim
evet
Evet yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?