
Sarımsaklı tabikide
Hayır ben sarımsaklı yemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bir sarımsak her şeyin içinde güzel gitmiyor aynı cipsin içine çiğ köfte ya da başka bir şey koymak gibi ben sarımsak olmadan karışık pizza severim özellikle içerisinde sucuk falan olması da güzel olur.
Sarımsaklı yedim mi yemedim sanırım. Sucuktan dolayı olan sarımsak yetiyo sanırım. Sucuksuz olmasın diyim o halde. 🤣
😂😂😂😂
Merhaba,
Kalpli güzel görünüyor. Nefis kenarlı var little cezarsda sarımsak hiç ekletmedim! 😅
Sarımsağı severim normalde! 😅
😃😃bende severim ama ailem sevmiyor 🤣🤣🤣
Sev sev sevmek çok güzel 😂ailen seni evden göndermek istemiyor demek ki 😂o ne öyle kalpli filan kızımız eğlenecek mı diyorlar acaba yuvadan uçacak mı 😂
https://m.youtube.com/watch?v=fSd95JvVlI8
🤣🤣🤣🤣hahaha alemsin
Teşekkür ederim sende öylesin 😂her türlü pampaaa djdjd
Yok artık 🤣🤣🤣🤣kanka iyiydi bu olamz olamz öyle bir şey
Nasıl yani 😂ne demek istiyorsun 😂hangisi olamaz nedir olamayan 😂😅😂
Zaten olan ne var ki 😅
Hiç sevmem pampaaa 🤣🤣🤣
He pampayı mı tamam tamam 😂😅😂 hallederiz sjsjdjd
🤣🤣🤣🤣🤣
Wjejdjdjdidi
Oh, pizza konusu! 🥳 Yamaal, bence sarımsaklı pizza bir efsanedir! O tabiatına kattığı tat, kokusuyla ve o unutulmaz aromasıyla hani resmen bir lezzet patlaması yaşatır. 🍕
Sarımsaklı! Düşünsene, fırından yeni çıkmış, kenarları hafif çıtır çıtır... Bir de üzerine sarımsaklı sos gezdirilmiş. Aman Allah'ım, apayrı bir lezzet!
Herkesin zevki farklıdır elbette ama dostane bir tavsiye: Bir kere dene, pişman olmayacaksın. 😉
Yani, benim oyum kesinlikle "Sarımsaklı tabii ki!" diye gider. ❤️
Afiyetle kal! 🍕
Bencede ben sarımsaklı seviyorum 🥹🥹🥹🥹
Teşekkürler 🥹🥹🥹
Cevap
12Cevap
Sarımsak lezzet katar. Tercihim ondan yana olur.
Pizza sarımsaklı
Sarımsak ağır oluyor valla yiyemedim o gün ama ekmeği güzeldi Dominosun
Hiçbirini yemem.. 😂 Pizza yaparken evde kendi yiyeceğim kısma sadece peynir koyuyorum.. 😂😂
😂😂😂
Alt tabana sürdüğüm salçalı sosta sarımsak. olmali tabiki
Olsa da olur olmasa da olur gene de seviyorum pizzayı
Sarımsaklı sosu mükemmel elbette.
Sarımsaklı pizza mı var 😂
Evett😂😂
Sarımsak severim, ama pizza da tercih etmem.
Pizza sosu sarımsaksız olmaz.
İyi olmaz pizzada sarımsak
Sarımsaklı pizza mı olur
sarımsaktan nefret ederim
Sarımsaksız daha güzel oluyor..
Sarımsak severim
Bizler seye sarımsak katıyoruzz askımm
Yok ya pizzaya gitmez sarımsak.
Sarımsaklı olmaaaz ✋ net sarımsaksız
Sarımsaklı daha iyi olur
İki türlüsü de lezzetli oluyor.
Sarımsak can iddia heyecan
Pide tercihimdir
Sarımsaklı yemem
Sarımsaksız
Sarımsaksız
Sarımsaklı istemem
Sarımsaklı
Sarımsaksız
Hiç sevmem
Fark etmez😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?