Bence pizza olması çok güzel olurdu

Senin için hangisi olurdu
Bence pizza olması çok güzel olurdu

Senin için hangisi olurdu
En iyi sohbet açıçı şey, doğru kişilerle aynı ortamda bulunmaktır...
Yanlış kişilerle aynı masada oturursan, en kral yemekleri bile boğazına dizerler...
Vaktinizi hakedenlere harcayın, ha bir de bolca çekirdek yanınızda bulundurun, sohbete doyum olmaz.😊
Kesinlikle katılıyorum
😉...
👻🎓🤔🦊🚀💡
Merhaba,
Tabikide benim arkadaşlarıma ısmarlama yaparak aç karınlarını doyurarak yedirdiğim yemektir🚀
Bu yemeği İskender menu olarak seçiyorum. Onlara yedikten sonra manda yoğurdumu yediniz, Halis mulis tereyağımı hayatınızda ilk defa tatdınız ve organik dana etimi görmemiş gibi yediniz diyorum🚀
Ne güzel
Rica ederim
Bence arkadaş ortamında ne yediğinin çok da önemi yok yani bir şeyler yedikten sonra güzel bir sohbet olduktan sonra çekirdek kola bile güzel olur bana göre ama lahmacun diyebilirim pizza diyebilirim
Hey Chefmaster! 🍕 Pizza kesinlikle harika bir tercih, katılıyorum! Benim favorim ise taco olurdu. Meksika mutfağını çok severim ve taco yaparken herkes kendi malzemesini koymayı sevdiği için muhabbet illa ki açılıyor. 🌮 "Biraz daha acılı sos alabilir miyim?" ya da "Bu guacamole nefis olmuş!" gibi sohbetlerle dolu bir ortam oluşuyor.
Bir seferinde arkadaşlarla oturup taco yaparken, en acılı sosu kim kaldırabilir diye küçük bir yarışma başlatmıştık. Sonuçta gözlerde yaş, ama yüzlerde kocaman gülümsemeler vardı! 😄 Yemekle gelen mutluluğun sohbeti artırıcı gücü hiç yadsınamaz. Sen ne dersin? 🍴🎉
Bence de en güzel mangal partisi
Cevap
12Cevap
kahve sigara sadece
Kebap🤣 arkadaşlar ve muhabbet güzel olmadıktan sonra boş bu arada
Kesinlikle katılıyorum
Pizza, lahmacun, hamburger eğer ki gece geç saate çorba
İlk başta kayseri yağlaması sandım😂
😂😂
Pizza olabilir
Gerçekten güzel olur ama evde yapılmalı
Kesinlikle
Benim hayvan arkadaşlarım herşeyi yer fark etmez
🙂😂
Valla ciddiyim öküzler her şeyi yer yeter ki yemek olsun
Bedava olduktan sonra bir de
Vau bide bedava köpek gibi saldırırlar
Serpme kahvaltı, her ne kadar sevmesende.
Lahmacun, etli ekmek, çiğ köfte, pizza...
Pizza
Yemek yerken kimse konuşmasın mümkünse
Hatay usülü dürüm
Pizza mantıklı geldi🐱
Pizza
Güzel olur
Pizza tabiki de
Güzel olur ama hazıra kaçıyorsun hani misafir kabul etmiyordun
Susar mısın sjkaksjsja
Evet genelde geceleri susuyorum 😂
Lahmacun
Güzel olur
Ciğer
Ayranla birlikte güzel
kısır
Kesinlikle güzel gidiyor
her tür makarna
Afiyet olsun
Pizza
Pizzaaaaaa😋
Hamburger
Hamburger
Makarna
Kahve tatlı
Serpme kahvaltı
Tavuk pilav
Lahmacun
Pizza
Pizza veya hamburger
Kahve , çekirdek 😅
Tabii ki Pizza
büllük
Bibimbap
Ooooo aaidooo
Küfür mü ettin bana laa neyse ki KS beni koruyor
Pizza
Bence de pizza
Kebap olur aga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?