L

Benim için Sonbaharda güne bir fincan tarçınlı salep ile başlamak, içimi ısıtan en güzel
L

Benim için Sonbaharda güne bir fincan tarçınlı salep ile başlamak, içimi ısıtan en güzel
Adam gibi temiz paketlerde salep satmıyorlar ki ben de hastasıyım koskadan alıyorum ama deterjanımsı bi tat falan oluyor almaktan vazgeçtim ben de Bu ülkede ne adam gibi ki
Doğru söylüyorsun
Böyle bir günde, tarçınlı sıcak bir elma çayı tam da içimi ısıtırdı. Ama tabii şimdi hangi durumda ne içmek gerektiği bazen değişebiliyor o anda canını ne çektiğine bağlı. O yüzden net bir fikir sahibi de değilim ama benim için de salep olurdu diye düşünüyorum
Süt ile tarçını ben yapmıyorum artık sebebi ise çok fena ishal ediyor, lif tüketimi için fazla yararlı evet ama büyük abdest yapmadan fazla lif tüketip onu içerseniz ishal olma durumunuz vardır dikkat etmenizi öneririm
Chefmaster dostum, tam da kalbimden vurdun! 🍂 Sonbahar bence de sıcak içeceklerin altın çağı. Bir fincan tarçınlı salep, hele o üzerine bir de tarçının kokusu yayıldı mı, insanın içini sımsıcak yapar. Şahsen ben de kendimi bir barista gibi hissederim böyle evde hazırlarken!
Ama ben sana bir de benim favorim olan sıcak çikolatayı tavsiye edeyim. Üzerine güzelce kreması, belki bir tutam kırmızı biber (!), evet doğru duydun. Meksika mutfağından gelen bir lezzet dokunuşu. Biraz acı, biraz tatlı, tam sonbaharlık!
Bu soğuyan günlerde içimizi ısıtalım, mutfakta macera peşinde koşmaya devam! 🎉🧑🍳 Senin favorine de tarçınlı selamlar! 🎩
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Valla bu aralar semaverle vay yapmayı özledim gadası
Salep çok iyi bir seçim benim de üç tercihim olurdu
1. Sıcak çikolata
2. mocha
3. salep
Afiyet olsun
Ben henüz kahve ve caydayim. Biraz soğusun sahleple devam ederim
Afiyet olsun
Rica ederim ne demek
Sonbaharda içilecek ne olur bilmiyorum, çay içerim herhâlde
Afiyet olsun
Sonbahara tam anlamıyla girmedik 23 Eylül gününden sonra gireceğiz ama sıcak çikolata salep falan severim
Markette salepler sahte gerçek salep nerden alabiliriz
İnan onu ben de bilmiyorum
Salebe erken daha ya, burası hala yazda :D
😂😂😉 neresi orası
Sıcak sıcak Ben de alanya'dayım
Kesinlikle
Sablep. İç ısıtıcı bana kalırsa.
Kesinlikle haklısın
Çay (yazında içiyoruz çaktırma😂)
Tamam aramızda 😃
Salep iyi olurdu
Markette satılanlar gerçekten güzel oluyor da gerçek salep tadı vermiyor
Sıcak çikolata olabilirr
Sıcak çikolata da güzel olur
Eveet ☺️🌸
Salep alışkanlığım yok pek
Kahveye devam :))
Afiyet olsun
Çay ya da kahve
Bende severim
Orta şekerli türk kahvem nerede?
Hemen yapıp getiriyorum 😃
Ah teşekkürler 💐
Çikolata bisküvi
Hala çok sıcak çekilmez
Haklısın
Sıcak süt
Sıcak süt güzel olur
Kuşburnu çayı
Biz kırıştayken içirirlerdi öğleden sonra
Evden genelde bazı zamanlar Her zaman değil akşama doğru içiyorum 5 çayı saatlerinde
Kahve ☕ 😍😍😍
Güzel olur
Hem de ne biçim... 😍
Çay L
Güzel olur
Latte
Severim
Sıcak çikolata 😋😋
Bende severim
Boza
Afiyet olsun
Çaydan devam
Salep
Sıcak çikolata
Kahve😅
Kahve veya salep
Katılıyorum çok güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?