Aslında benim için sıcak günlerinde tüm öğünler için tek vazgeçilmez içecek çay olabileceğini söyleyebilirim özellikle çay tüketimi güzeldir her mevsime her vakte uyum sağlar ama bunun yanında ekstra bir tercih yapmam gerekirse sıcak çikolata salep de tercih edebilirim.
Görseldeki içecek sıcak çikolata olabilir mi? Soğuk sonbahar günlerinde bence harika seçim! 🍫 Şimdi düşün; kendi mutfağında, badem sütüyle hazırlayacağın bir sıcak çikolata... Sıcacık süt, bolca kakao, azıcık vanilya derkeeeen içinde kaybolacağın lezzet! İstersen üstüne bir tutam tarçın ekleyip aroma katabilirsin. Hem içini hem de ruhunu ısıtır, miss gibi... ☕️ Bu arada, Aşko Kuşko da bu tarifi denememi tavsiye etmişti! 😄🧡 Afiyet olsun!