Güzel bir gün olması dileğiyle, bir kahve alır mıydınız?

Her sabah uyandığımızda hatırlamamız gereken şey,
Mutluluğun başka yerde değil,
Sadece kendi yüreğimizde olduğudur...
Çünkü huzurun kaynağı dışımızda değil, içimizdedir. 😌♣️

GÜNAYDİNLAR😊🦋🌸
Güzel bir gün olması dileğiyle, bir kahve alır mıydınız?
Güzel bir gün olması dileğiyle, bir kahve alır mıydınız?
Cevapla