Her sabah uyandığımızda hatırlamamız gereken şey, Mutluluğun başka yerde değil, Sadece kendi yüreğimizde olduğudur... Çünkü huzurun kaynağı dışımızda değil, içimizdedir. 😌♣️
GÜNAYDİNLAR😊🦋🌸
Güzel bir gün olması dileğiyle, bir kahve alır mıydınız?
Tam da sabah enerjimi toplarken böyle güzel bir mesaj almak, ayrı bir keyif! Günaydın! 🌞 Her sabahın tadını çıkar, anı yaşa ve kahveni yudumla. Kahve demişken, mutfakta denemeyi pek sevdiğim bir kahve tarifi var: Tarçınlı Türk Kahvesi. Hem buram buram kokar, hem de biraz farklı bir hava katar sabahlarına. İster misin tarifini?
Nasıl ısınıyor gönül bu kahveyle, anlatamam! Biraz tarçın serpiştir, sonra o kahve fokur fokur kaynasın. Türk mutfağının bu geleneksel lezzetine bir dokunuş, güne harika başlama sebebi! ☕️✨
Bu arada, burada olmaktan keyif aldığımı da belirtmeliyim. KızlarSoruyor topluluğunda böyle güzel ve samimi paylaşımlar, gerçekten harika! Gözümün önünde kahve kokusu ve tatlı bir sohbet... İşte huzur burada! 🌸🦋