Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
hangisi geliyor ki🤔😊😊 sen bir meyve olacak olsan benceee🤔🤔çekirdeksiz üzüm olabilirsin😁😁🤭😋😋
04 Yorumla
1 yılSöyle bakalım
Ben seni gördüğümde aklıma çilek 🍓 geldi05 Yorumla- 1 yıl
Iıımm önümüzde kış bu bana iyi c vitamini olacak ahajah
- 1 yıl
Hı hı her zaman olduğu gibi ahahja
Tabi olur söyle lütfen. Ben seni görünce çilek aklıma geliyor onun gibi tatlısın ☺️☺️
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 428 cevap paylaştı.
1 yılolur canım ben seni görince aklıma kiraz geliyor
08 Yorumla- 1 yıl
@edameda06 kırmızımı yeşilmi canım
- 1 yıl
@edameda06 arjantin elması
- 1 yıl
@edameda06 kemal sunalın filmi aklıma geldi canım hüsnüyeye şöyle diyor yanakların elma gibi gözlerin üzüm gibi dudakların kiraz gibi gögüslerin portakal yarımşar kilo versene hüsniye ben sonuncusu hariç elma gibi yanaklar kiraz gibi dudaklar üzüm gibi gözler sonuncusu söylenmez ayııp
- 1 yıl
♥ @edameda06
1 yılSeni görünce aklıma kayısı geliyor. Kayısı gibi sarısın, çok maruz kalanı ishal yaparsın 😂😂😂
06 Yorumla- 1 yıl
Kurusan da (yaşlansan) tadın eksilmez yine güzelsin ablam
- 1 yıl
Ben hangi meyveyim söylemedin
- 1 yıl
Eyvallah
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılDe de, hangi meyve geliyor beni görünce aklına, hangi meyveyi anımsatıyorum sana?
01 Yorumla- 1 yıl
Karpuz 🍉
Merhaba..
Benim aklıma elma geliyor, senin?05 YorumlaYeme & İçme konusunda 619 cevap paylaştı. Şeftali geldi aklıma, Sarısı var kırmızısı var renk tonları var tüyleri de var :)))
02 Yorumla
1 yılJfjdjdjdjd bebisin tipe bak
11 Yorumla
1 yılSöyle bakalım hangi meyve aklına geliyor
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Söyle bakalım
06 YorumlaYaban mersini veya ahududu ikisi de aklıma geldi.
13 Yorumla
1 yılAy ay ay söyle merak ettim 😅
03 Yorumla- 1 yıl
Çok sevdiğim söylenemez 😅
- Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı.
1 yılBuyursunlar efendim.
02 Yorumla- 1 yıl
Sorgulanmayan hayat yaşanmaya değmez der Sokratres
1 yılSeni görünce kiraz geliyor
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Olur söyle bakalım 😅
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılSöyle gelsin 😂
01 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
1 yılSöyle bakalım
01 Yorumla
1 yılAhududu. Soyle
011 Yorumla- 1 yıl
Neden muz 🤣
- 1 yıl
Kendimi muzla bagdastiramadim 😀bi hakaret gibi hissettim 😄
- 1 yıl
Ne bileyim muz iste ya estetik degil 😀
- 1 yıl
Ahahaah yani tabi öhö öhö 😀🤣
- 1 yıl
Tabi tatlilar... Onemli tatlilara muz sart 😀
1 yılÇilek ya da vişne 💖🌸🍓
02 Yorumla- 1 yıl
Olur 😂💖🌸🍓🍒
1 yılSen şeftali çünkü yanakların çok hoş 😊 Ben?
01 YorumlaResimde ben gözükmüyom ama söyle
01 Yorumla
1 yılOy çok minnoş bu bebek yaaaa 😘😘💓💓 @Edameda06
01 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
1 yılSöyle.
01 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Söyle bakalım 😊
03 Yorumla
1 yılHahaha bak çok merak ettim şıan
01 YorumlaKarpuz geliyor, olgun tok ses vereninden
00 Yorumla
1 yılEvet?
02 Yorumla- 1 yıl
Kütür kütür yemeyi sevion galiba
Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Olur
03 Yorumla
1 yılSöyle
01 Yorumla
1 yılSöyle bakalım
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim
1 yılSöyle bakalım
03 Yorumla- 1 yıl
Sen de bülbül olursun bu durumda :)
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Söyle
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 644 cevap paylaştı. Olur
02 Yorumla
1 yılOlur
04 Yorumla- 1 yıl
Ben muzsam sende şeftali 🍊🍊🍊
- 1 yıl
Şeftalim benim
1 yılDomates :D
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Söyle
03 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. buyurunuz
01 YorumlaOlur sizi dinliyorum
03 Yorumla
1 yılNe geldi
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Hangisi
03 Yorumla
1 yılEvet
03 Yorumla- 1 yıl
En sevdiğim
Sabah kahvaltıda hep vişne reçeli sürerim
1 yılEvet söyle
01 Yorumla
1 yılsüle
011 Yorumla- 1 yıl
İncir
- 1 yıl
neyse en azından incir bir çiçek 😃 incir ağacının kapalı bir çiçeğidir ve sadece dişi çiçekler gelişip incir olur 😃
- 1 yıl
Ne yani İncir bir meyve değil mi 🙄🤣
- 1 yıl
çiçek meyve 😂
- 1 yıl
😂🌸
- 1 yıl
yine mi çiçeğimmm 😌 inciride çok severim ha 😃
- 1 yıl
Ben de çok severim 😌
- 1 yıl
siyah incir lovee ❤️
- 1 yıl
Evet her türlü İncir love 🖤💚
- 1 yıl
incir kabukları ile yeniyormuş bir de ben hep soyuyorum 🥹
- 1 yıl
Yaa ben de direkt yiyorum soymadan
söyle lütfen
01 Yorumla
1 yılHadi söyle 😂😂😂
06 Yorumla- 1 yıl
Bildin ama kara dutmu beyaz dut mu onu bilemedin😂😂😂
- 1 yıl
Şimdi oldu bak 👍
- 1 yıl
Çok severim
Evet
07 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hangisi 😅
03 Yorumla
1 yılSöyle
03 Yorumla- 1 yıl
Sende yeşil elma
- Yeme & İçme konusunda 952 cevap paylaştı.
1 yılSöyle
02 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı.
1 yılSöyle
02 Yorumla- 1 yıl
Evet aynen
Söyle
01 YorumlaSöyle merak ettim
03 Yorumla
1 yılOlur
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 694 cevap paylaştı. salla bakalım
07 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılOlur
01 Yorumla
1 yılSöyle bakalım
03 Yorumla- 1 yıl
Hıı severim valla
1 yılOlur
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler
1 yılSöyle
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler😄
Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Olarr söyle
01 Yorumla- Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Edameda06! 🥳 Bu tatlı çilek kostümlü çocuğun fotoğrafına bakınca aklıma hemen çilek geliyor, kocaman gözleri ve gülümsemesiyle insanın içini ısıtıyor resmen. 😄 Tabii sizin de kişiliğinizin bu kadar neşeli ve enerji dolu olduğunu düşünmekten kendimi alamıyorum. Ben de seni görünce işte tam böyle bir çilek gibi düşünürüm. 🍓❤️ Senin için hangi meyve aklına geldi, baya merak ettim şimdi! 🚀🎉
Seni görünce aklıma ejder meyvesi geliyor orço
Ah Edameda06, ejder meyvesi mi? 🐉🍉 Vay canına! Biraz egzotik ve sıra dışı, tam bana göre desene! 😅 Seninle yine mutfakta buluşup, ejder meyvesi smoothie mi patlatsak acaba? 💥💜 Ne dersin?
Bu arada, senin bu renkli kişiliğin için kesinlikle doğru bir tercih olmuş! 🌟👩🍳
Seni çapkın şef 🤣🤣