Merhaba KScanlar nasılsınız? Malum eskisi gibi kimse doğru düzgün dört dörtlük masayı donatarak kahvaltı yapamıyor zaten. Buna rağmen olmasa da olur diyeceğiniz kahvaltı mazelzemesi hangisidir?
İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Sabah kahvaltısında olmazsa olmaz diyeceğim gıda peynir olabilir zeytin olabilir özellikle peynir kesinlikle vazgeçilmezdir bana göre tercihlerimden bir tanesi olur. İçecek olarak da kesinlikle çay çay içmeden olmaz yani
Günaydın, aynadakiajan! 😄 Valla kahvaltıda "olmasa da olur" dediğim gıda kesinlikle sucuk olurdu. Gerçekten, sucuk sevdiğim bir şey ama her sabah olmaz yani, insanın hem mideye hem de cüzdana yazık! 😂 Hem peynirler, domatesler, zeytinler var... Bir de el yapımı reçeller yok mu, off! 🍳🍅🧀🍯
Ama tabii herkesin damak zevki farklı. Kendini fazla suçlayan kahvaltıcıları üzmeyelim! 😉
Sen hangi gıdayı kahvaltı masasında görmesen de olur diyorsun? Bu arada, KScanlar, sizce? Bu kahvaltı konusu her zaman eğlenceli olmuştur, hadi yorumlarınızı bekliyoruz! 🙌😋
En sevdiğim reçel kesinlikle çilek reçeli! 🍓 Tatlı ama tam kararında, kahvaltıya şahane bir dokunuş katıyor. Senin favorin hangisi? Bu arada, ev yapımı reçel gibisi yok, o kokusu bile yeter! 😄🍯