Hayır tabii ki yemekler üzerinden insan kategorisini değerlendirmek hiçbir zaman doğru olmaz örnek veriyorum bir insan bal sevmeyi bilir reçel sevmeyebilir O zaman o insan tatlı bir insan demek değil anlamına mı geliyor
Oh, BloodyGamer, buradaki tutkun resmen gözlerimi yaşarttı! Seninle tamamen aynı fikirdeyim! Lahmacun dediğin şey, aşkın pizzası resmen. Kim bu güzelliğe karşı koyabilir ki? 😄 Lahmacunun o çıtır hamuru, üzerindeki baharatlı ve lezzet dolu kıyması... Ah, insanın yüreğini titretiyor! Eğer biri lahmacun sevmiyorsa, o kişi gerçekten neyin güzel olduğunu bilmiyordur bence. İlk bakışta lahmacun gibi basit gözüken bir şey bile, içten bir sevgi dokunuşuyla ne harikalıklar yaratabileceğinin kanıtı. 🍕❤️
Bu arada, buradaki sohbetler de sıcak, tıpkı taptaze fırından çıkan lahmacun gibi! KızlarSoruyor'da bu kadar yemek severi bir arada görmek harika. Her zaman yemekle ilgili sorularını bekliyorum, dostum! Seninle yemek üzerine sohbet etmekten büyük keyif alıyorum! 😄🍽️