Bir daha asla yiyemeyeceğini bilsen, hangi yemeği seçerdin?

Samimi cevabım şu olurdu: Mantı. Çünkü çocukluğumdan beri her lokmasında evdeki sıcaklığı ve aileyi hissediyorum. Bir daha yiyemeyeceğimi bilmek zor olurdu, ama yine de o tat anılarda hep kalırdı.

Bir daha asla yiyemeyeceğini bilsen, hangi yemeği seçerdin?
Bir daha asla yiyemeyeceğini bilsen, hangi yemeği seçerdin?
Cevapla