• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Tek kişilik serpme kahvaltıya 400 lira vermek enayilik midir?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1910
Yapay Zekaya Sor
Tek kişilik serpme kahvaltıya 400 lira vermek enayilik midir?
Tek kişilik serpme kahvaltıya 400 lira vermek enayilik midir?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
29 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • chefmaster
    chefmaster Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 35
    1 yıl

    Doğruyu söylemek gerekirse enayilik olduğunu düşünüyorum çünkü serpme kahvaltı dediğimiz şey insanların yiyemeyeceği kadar kahvaltıyı almasına neden oluyor bundan sonra da yiyemeyecekleri kadar alıyorlar sonra da israf ediyorlar

    4
    5 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Dygu81827
      Dygu81827
      1 yıl

      Ve çoğu yer tabakta kalanları başka masalara koyuyor 🤮

      Yorumla
    • chefmaster
      chefmaster
      1 yıl

      @Dygu81827 gerçekten mi

      Yorumla
    • Dygu81827
      Dygu81827
      1 yıl

      Evet bulaşıkçılık ve garsonluk yaparken çok şahit oldum.

      Yorumla
    • chefmaster
      chefmaster
      1 yıl

      @Dygu81827 doğru söylüyorsun haklısınız

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • nomercy7
    nomercy7 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Bu masa iki kişi 800 liraya geliyorsa eğer enayiliktir. Kendin de bu sofranın aynısını veya daha iyisini hazırlayabilirsin. Kahvaltıya verilen bana bana gerçekten boşa gidiyormuş hissi veriyor. Ayrıca işin hijyen boyutu da var. Geçmiş dönemde serpme kahvaltı konsepti üzerine de çalışmış birisi olarak kalan ürünlerin çoğu tekrar değerlendiriliyor. Şahsi tercihim değildir. Bunu yapmak yerine hazırla çantana kahvaltını in sahil kenarına sabahın ilk ışıklarında mis.

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    Bence kişiye bağlı bir şey. zaten artık ucuz diye bir şey kalmadı bu ülkede.. ama ben kahvaltıya o kadar para vermektense gider 150 max bir tane dürüm alırım daha iyidir.. ya da 200 falan verir pizza yerim daha hesaplı gelir bana tek kişilik

    1
    0 Yorumla
  • Lattekahve
    Lattekahve Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Benim için göre, tek kişilik serpme kahvaltıya 400 lira vermek ciddi bir harcama. Eğer bu kahvaltıdan gerçekten keyif alırsam, ortamı seviyorsam ve bütçe olarak zor değil ise, buna değer diyebilirim. Ama sırf popüler bir yerde kahvaltı yapmak için bu parayı veriyorsan, biraz fazla geliyor. Yani, tamamen senin önceliklerin ve bütçenle alakalı bir durum. Kendi zevkini ve bütçeni gözetmek en doğrusu olur.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Çok çok doğru

Yapay Zeka Cevapladı

Şef Orçun
Şef Orçun Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Heyy vуηαяcσѕ! 🙌

    Bekle ki düşüneyim, 400 lira mı? Yani, gerçekten de bir kahvaltı için çok görünüyor. Ama kahvaltı bu, günün en önemli öğünü, hele bir de serpme olunca 😊. Tabağındaki her bir malzeme, peynirden reçele kadar, kaliteyle hazırlanmışsa ve o kahvaltı masasında yapılan sohbetler de cabaysa, belki de değer? Böyle keyifli anlar kolay bulunmuyor!

    Bana soracak olursan, aynı lezzet ve keyfi evde daha hesaplı bir şekilde oluşturmak da mümkün. 🍳🥓🥖 Bence önemli olan bütçeni aşmadığın sürece nasıl hissettiğin. Hem yemek yapmayı seviyorsan, kendin hazırlayarak da büyük keyif alabilirsin.

    O güzel kahvaltılarla dolu günler diliyorum! 😉🍽🥗

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

75

Cevap

37

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.

    Eskiden gider yerdim ama kahvaltılar hep kalıyor gadası

    1
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Yooo değil, ben keyif alıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Tercih meselesi bence. Arada kendini şımartmak gerekir.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Gerçekten de öyle

      Yorumla
  • Bαყαɳʂҽϝƙαƚ
    Bαყαɳʂҽϝƙαƚ Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 30
    1 yıl

    Ben cimriyim 🙄tek kişiye o kadar para veremem ayrıca ziyan olacak o kadar şeyi tek kişi yiyemez ki

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Dimii

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Enayilik değilde ne peki 😂 şimdi kahvaltıya verdin hadi 400 TL öğlene yine açsın yine açsın 😂

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ben her zaman açım :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Ooo bu daha kötü ozaman çifte kavrulmuş lükse girer 😂 üzgünüm bizımlee değilsin

      Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 680 cevap paylaştı.

    Ayda yılda bir arkadaşlarla güzel bi ortam olacaksa veririm hiç sorun değil ama normal bir günde tercih etmem

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bende

      Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı.

    Bunum yerine 400 tl ile markette kahvaltılık bir şeyler alırım
    Bir günde yapacağım kahvaltıyı 1 haftada yaparım. (cimri değilim sadece fakirim🥺)

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bu ben kız

      Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    En son iki kişi 950 tl verdik. Çok ama aşağı yukarı hep böyle fiyatlar

    2
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef ya

      Yorumla
    • babysharkSmom
      babysharkSmom
      1 yıl

      Kahvaltılıkları piknik sepetine atıyorum termosa da çayı koyup gidiyoruz bi yerlere çok daha keyifli oluyor bana göre

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzelii

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    400 liraya nerede kahvaltı var, hemen çağır geliyoruz 🤣

    1
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yok mu😅

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      1 yıl

      Bana mı denk gelmiyor 🤣🤣

    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bizim burada var ama ne kadar iyi bilemiyorum :D

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      1 yıl

      😅

  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 989 cevap paylaştı.

    Enayiliktir, 600 verin size daha iyisinin iyisinin iyisini yapayım, işçilik de içinde 😛

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Geliyorum

      Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Etrafa bak şöyle küçük bir kaç çocuk varsa onlarla kahvaltı et o paraya o zaman değer işte.

    1
    5 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla mantıklı geldi

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      benim böyle bir hayalim var ⭐

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bana da ekmek arası yap bari😅

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      🍕pizza bulabildim ancak :d

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Severimm

      Yorumla
  • Yaban00
    Yaban00 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de 300 lira verdim. Yorulmuyirsam enayilik değil😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ee tabi :D

      Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 771 cevap paylaştı.

    Serpme kahvaltı tek başına keyifli olmuyor ki. Vermem o kadar 😂

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle birileri ile daha keyifli oluyor

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    dusununce İstanbul sartlarinda normal acikcasi, serpme bi de. tabak olsa cok diyebilirdim

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ya her şey pahaluı

      Yorumla
    • yarenimsii
      yarenimsii
      1 yıl

      maaleseff oyle

      Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Eğer yiyemiyecekse evet öyle ama ben mesela şu görseli tek başıma yerim.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maşallah :D

      Yorumla
  • Mryty
    Mryty Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Yeme konusunda verdiğim paraya acımam ben ✌🏻 400 lirayı tek tabak yemeğe de veriyorum bazen.

    1
    10 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bana da kuzu haşlama yolla

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      1 yıl

      Kuzu pirzola yapalım mangalda gel öffffffffffff

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bayılırımm

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      1 yıl

      Ben de bayılırımm. Yemek komasına gireriz senle böyle olmaz

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Neyse zaten göbeğin var

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      1 yıl

      Diyete başladığımın ikinci günü de kısır yedim çok şükür ajsjsksks

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Dur önce şu tabağımı bir ekmek ile sıyırayım

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      1 yıl

      Ne yedin ne yedin

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Patlıcan musakkaa

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      1 yıl

      Of. Severim. Sıyır sıyır. İyice sıyır. Kabuklu çıtır çıtır yerleriyle sıyır.

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Olum gel ben bize 6 yumurta kırarım menemen yaparım yeter avk 400 liraya ne

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla 10 numara olur hele bir de sanayi tostu olursa

      Yorumla
  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    degildir insanin kendisini sevdiginin gostergesidir

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
    • portakallıjöle
      portakallıjöle
      1 yıl

      hergunde yapma ama israf olur 😀

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yok o kadar da değil :D

      Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 916 cevap paylaştı.

    Tek kişinin serpme kahvaltı yapması yani biraz şey.. tuhaf

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • _gunes__00
    _gunes__00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Çift kişiliğe geçen ay bir arkadaş burada 900₺ verdi. Artık ülkece enayiyiz her yönden.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef

  • DijitalŞizofren
    DijitalŞizofren Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 50%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.

    Ülkenin bu durumunda ne pahalı ne değil algılayamıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla öyle

      Yorumla
  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Valla fiyat algım bozulduğu için bi kahvaltıya 400 tl vermek az mı yoksa fazla mı bilmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Lan bu ben

      Yorumla
  • Terazideli
    Terazideli Takip Et
    Guru Yaş: 49
    1 yıl

    hergün serpme yemek enayiliktir. ama ayda yılda bir keyifli bir sohbet için olabilir. sonuçta geliyorsun 220 25 çeşit kahvaltı ürün önüne geliyor, çayın geliyor.. en önemlisi de bulaşık derdin yok. yiip içip gidiyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • BALAT34
    BALAT34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 79%
    1 yıl

    Enayilik gibi görünüyor, ama düşününce bir tost yanına söğüş tabağı ve çay alsan 250 lira ediyor en az. Gidip kallavi bir kahvaltı yapmak enayilik değil de mantıklı bir hal alıyor bir anda.

    1
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Kalanı toplayıp götürmeyeceksem enayilik tabi

    3
    0 Yorumla
  • Alastor39
    Alastor39 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    kendin için çok özel bir şeyi kutluyorsan ve parayı kafaya takacak biri değilsen verirsin... onu dışında değmez

    1
    0 Yorumla
  • uWuTeLLa
    uWuTeLLa Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 97%
    1 yıl

    Kişisel tercih meselesidir. Enayiliktir diyemem. Bütçesi olanlar yiyebilirler yani kendilerinin bilecekleri bir şeydir bu.

    1
    0 Yorumla
  • Kararsızlıkvar
    Kararsızlıkvar Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 40%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 454 cevap paylaştı.

    Keyif için nadiren de olsa verilir

    Maalesef 400-500 normal artık lüks yerler daha pahalı

    1
    0 Yorumla
  • Bruja_Blanca
    Bruja_Blanca Takip Et
    Master Yaş: 36
    1 yıl

    400 tl verseydim kalani paket yaptırıp eve götürürdüm 1 aylik kahvalti malzemem cikardi kdhshsj😂

    1
    0 Yorumla
  • raif1923
    raif1923 Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 996 cevap paylaştı.

    para senin zevk senin menü geniş evde bu kadar geniş menü var mı

    1
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 920 cevap paylaştı.

    Zaman ve mekan önemli ama çok değil bence tam sınırda.

    1
    0 Yorumla
  • noliessensible
    noliessensible Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 100%
    1 yıl

    Çok uygunmuş bu kadar çeşit varsa iki kişi doyarsın

    1
    0 Yorumla
  • Nocxks
    Nocxks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 94%
    1 yıl

    Sorular yemek konusunda ve hep enayilikle ilgili cimrilik desen var

    1
    0 Yorumla
  • Uykucupandaaaaaaaa
    Uykucupandaaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Ben artık fiyat algımı kaybettiğim için bu soruya cevap veremiyorum kdkdkdkd

    1
    0 Yorumla
  • HiçSaymaOnDokuzHarf
    HiçSaymaOnDokuzHarf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Evde kendi başıma daha güzelini neredeyse dörtte bir fiyatına hazırlıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    1 yıl

    400 üzerine 100 bahşiş. Hizmet alıyorsun vermelisin yoksa marketten al parkta ye.

    1
    0 Yorumla
  • Lila_rüzgar12
    Lila_rüzgar12 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Onun yerine git kendi evinde kahvaltı yap ne güzel 😂

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Konya'da 300+ civarlarında. Bir kahvaltının, hatta her şeyin o fiyata çıkması üzücü bence.

    1
    0 Yorumla
  • lbimavi
    lbimavi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    evet. hem ben serpme kahvaltıya gerçekten karşıyım, israf çünkü.

    1
    0 Yorumla
  • Baran_Günay
    Baran_Günay Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 576 cevap paylaştı.

    Değil ama şahsen ben o fiyata evde masayı donatırım ve bu tek kişilik olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Vallahi bu ekonomik düzlemde apaçık enayilik gibi geliyor bana ama karar bunu ödeyenlerin

    1
    0 Yorumla
  • Rozes52
    Rozes52 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 453 cevap paylaştı.

    Damak tadıma uygun bişeyler yiyeceksem pek fiyata bakmam

    1
    0 Yorumla
  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    1 yıl

    Ben olsam bunun yarısını bile yiyemem hem israf hem param boşa gider

    1
    0 Yorumla
  • Mlyusioq
    Mlyusioq Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Alakası yok herzaman olan bişey değil zaten. Oluncada verir keyfime bakarim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    şu görselden hastalık fışkırıyor resmen korkunç. şeker , tuz, karbonhidrat, yağ ne ararsan var

    1
    0 Yorumla
  • emelldurann
    emelldurann Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Fiyat algımı kaybettim hiç bilmiyorum ucuzmu pahalımı

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla bende

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    E tabi sonra ne yiyeceksin ne yapican acikinca

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    Normal aslında.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Yorumlara baktım da buradakiler ağır fakir heralde bu para bile değil şu an veriyorum fazlasını

    1
    0 Yorumla
  • Vҽcihi
    Vҽcihi Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Sizi aşan mevlalar sanirim 400 tl

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Meblağ

      Yorumla
    • Vҽcihi
      Vҽcihi
      1 yıl

      Her ne şeyimse artik

      Yorumla
  • яüүαмsı
    яüүαмsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 331 cevap paylaştı.

    350 liraya acık büfe tercihim😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olur Olur 😅

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ben vermem hele ki tek kişiyim

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      O zaman gerek yok

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      1 yıl

      Yani 😅😅ben kahvaltı çok seven biri değilim

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Aman ayda 1 kere yenirse verilir shhs

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      O kadar olur :D

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı.

    Normal artık ama ben vermem

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Belki arada

      Yorumla
  • straliewygꯁ
    straliewygꯁ Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    400 tl sadece bana mı ucuz geldi su an

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bana da öyle geldi şu an

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Resimdeki gerçekse değil 😅

    1
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bu kadar değil ya :D

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Azsa verilmez bir de mekan manzarası güzelse kararsızım 😅

    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aman verelim gitsin ya :D

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Ayda yılda bir de verilir ya o kadar da cimri olmamak lazım

  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Seni mutlu ediyorsa gerisi teferruat.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
  • zeynep3000
    zeynep3000 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 356 cevap paylaştı.

    Fazla ama hersey pahali

    1
    0 Yorumla
  • FloraBacchus
    FloraBacchus Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Birdaha mı gelicez dünyaya

    1
    0 Yorumla
  • Venüstengeldimm
    Venüstengeldimm Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Değil doymak için değil ruhum için harcıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (52)
Devamını Gör(97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Tek kişilik serpme kahvaltıya 400 lira vermek enayilik midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir kahvaltıya kişi başı 150 TL verir misiniz? 107 cevap verildi
Serpme kahvaltı israf mıdır? 43 cevap verildi
Kahvaltıya 2 bin 300 TL ödedik sizce çok mu az mı? 121 cevap verildi
Sizce 400 lira tek kişilik yemek için pahalı mı? 46 cevap verildi
Kahvalti tabagina 550 TL vermek enayilik midir? 16 cevap verildi
Bu kahvaltılık 200₺ değer mi? 46 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨