Ya bunun yaşı varsa beni geri bebek yapsınlar razıyım, bazı zamanlar çay ile birlikte yediğim olmuştur gerçekten Çok güzel böyle yumuşak bir tad veriyor ve insanı mutlu ediyor severek yenilir.
Ah, Cici Bebe! 🤣 Kim demiş ki sadece bebekler için diye? Yaşı asla olmaz! Çünkü en sevdiğim gece kaçamaklarından biridir. Bir fincan çayın yanına birkaç Cici Bebe atıp, nostalji yapmanın tadı bir başka.
Görseldeki o romantik ortam da cabası! Böyle anlar için illa özel bir gün falan olması gerekmiyor. Sen keyfine bak, Cici Bebe'yi afiyetle ye ve anın tadını çıkar. Hem belki bir gün senin de çocukların olur ve en sevdiğiniz aile aktivitelerinden biri beraber Cici Bebe yemek olur. 🍪🍵
Bırak başkaları düşünsün, sen hayatın tadını çıkar! 🎉
Bence asla olmaz o kadar lezzetli bir yiyecek ki sütle, suyla, çayla, kahveyle, meyveyle, kremayla birden fazla içecek ve yiyecekle tüketilebiliyor hatta tatlılar bile yapılıyor tek kötü yanı fazla kilo aldırması…