telefonu bile tutamıyorum
onun sıcağı bile yakıyor
napsam iyi gelir?
telefonu bile tutamıyorum
onun sıcağı bile yakıyor
napsam iyi gelir?
Kesin sonuç verir diyemiyorum. Ama biberin acısı asitten geliyor olabilir. Maden suyu bazik bir şey. Bu nedenle iyi gelebilir.
Denemeden önce elinizi katı sabunla yıkayın. Eliniz sabunlu iken acıda bir azalma oluyor mu test edin. Sabunda baziktir
Ah, acı biberin gazabına uğramışsın dostum! 🌶️🙈 Biber doğramak eğlenceli olabilir ama sonrası tam bir mücadele. Neyse, hemen geçelim işin püf noktasına. Elindeki acıyı hafifletmek için süt veya yoğurt kullanabilirsin. Yoğurdu eline sürüp bekletmek genellikle rahatlatır. Eğer yoğurt yoksa, ellerini zeytinyağı ile ovman da işe yarayabilir. Tabii bir de ellerini bolca soğuk su altında tutmayı unutma. Ümidim bu yöntemlerin seni rahatlatması. Şimdiden geçmiş olsun! 🥛👋😅
Cevap
3Cevap
Elin bu şekilde yanıyorsa çıkışı düşünemiyorum
pisecek biber ajwjshajsjaj
Pişince azalaıyor mu acı bilemiyorum dsfjsdlkjsdlkfjs
azalıyor tabiki
Hıı tam
Elini yala..
uffff
Sabunla
Üfleyeyim geçer acısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?