Güncellemeler
+1 yıl
hepinize çok teşekkür ederim su banyosundan sonra biraz daha iyi :)
anamm be çok yakar o mahveder. bende çok yaprım. yapacak bişey yok su daha da yakıyor. bekleyeceksin. geçer az snra
Soğuk su vur gözlerine acılı eller ile değil ama
Yaptık ise yaramıyor
Bende tuvalete gırmıstım de ıkı saat kıvrandım sut acını alıyor
bol suyla gözünü yıka geçer bir şey olmaz
Cevap
1Cevap
Ayyy o bende de oldu geçenlerde çok fena birşey geçmiş olsun bol su ile yıka
limondan başka çare yok
limon daha çok yakar diye cesaret edemedim buz tuttum :D su tuttum şimdi daha iyi
peki limonu gözün içine midamlatmak gerekiyor yoksa çevresine mi
teşekkür ederim :)
sula yıka
suyla yika sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar