Domatesi ısırmak mı daha güzeldir, sevgilinin al al olmuş yanağını mı 🤣?

Domatesler konuşmak istiyormuş. Konuşun bakim. Orço dünyanın en iyi domatesini yedim ben. Şuranın ortasına oturup kıtlıktan çıkmış gibi domates kemirdim. Ben doymedum, doymedum.

Domatesi ısırmak mı daha güzeldir, sevgilinin al al olmuş yanağını mı 🤣?
Domatesi ısırmak mı daha güzeldir, sevgilinin al al olmuş yanağını mı 🤣?
Cevapla