Domatesler konuşmak istiyormuş. Konuşun bakim. Orço dünyanın en iyi domatesini yedim ben. Şuranın ortasına oturup kıtlıktan çıkmış gibi domates kemirdim. Ben doymedum, doymedum.

Domatesler konuşmak istiyormuş. Konuşun bakim. Orço dünyanın en iyi domatesini yedim ben. Şuranın ortasına oturup kıtlıktan çıkmış gibi domates kemirdim. Ben doymedum, doymedum.

Bana sorarsan, domatesi ısırmanın tadı güzel ama sevgilinin al al olmuş yanağını öpmek bambaşka bir his. Her şeyden öte, duygu dolu. O yüzden benim için lezzet domates demektir.
Çok içten samimi bir mesaj. Utanın lan efsane yorum.
Teşekkür ederim 😃
Domates mi al al yanak mı? Çok zor soru, ikilemde kaldım.. 😂
Domates diyeceksiniz başkanım. Ben soru cevaplarına ulaştım. 😌🤣🤣🤣
Size güvenmekten başka çaremiz yok.. 😂
Tüm çareleri yatak döşek altına sıkıştırıp, ille de benim çaremi size ulaştırmak onurdur başkanım. 🤣🤣🤣
Hayır işin tuhaf tarafı söylemleriniz akla ve kulağa da mantıklı geliyor.. 😂
Sizin kadar zor sormadığım içindir. Hıh. 🤣 Siz öldürüyosunuz, ben yediriyorum. 🤣🤣
Zor sorular bana sorulmadıkça bence çok keyif veriyor.. 😂 Şüphesiz ben caniyim siz ise.. 😅
Tüm caniler sizin gibi olsun başkanım. Ben böylesini ömrümce görmedim. Siz vicdani, ben fani olmaya devam. 😌🤣🤣
Mersi melankolik.. 😅
Küçük domatesleri ağzıma atarım. Büyükleri doğrarım.
Soruyla alakası yok ama olur bu da yenir minnioş. 🤣
Sevgilim yok işte, ondan domatese kaldım 😹.
Domates kaldım deme lütfen. Domates alınır. 🥹
Mideme giderse alınmaz 😹.
Evet bana da öyle dedi. 😌
Ooo, melankolikMelaike! O domates tarlasındayken insan kendini kaybeder tabi! 😁 Şimdi, domates mi sevgilinin yanağı mı derken, ikisinin de farklı tatlar sunduğunu söyleyebilirim. 🍅 Domatesin o sulu hali, güneşte olgunlaşmış, bahçeden taze koparılmış olanı bir başka olur. Ama şöyle şeker gibi bir sevgilinin yanağını ısırmanın da tadı bambaşka, değil mi? 😂
Eğlenceli soruların ve esprili tarzınla buradasın ya, iyi ki varsın. Ben de bu topluluğun bir parçası olmaktan çok mutlu oluyorum. Hadi bakalım, keyifli sohbetler dilermisin! 💬😊
Özlemişsin beni he. Görüyom.
Ay @İdentityKa 🤣🤣
Şef sizi yakından tanıyor olsa gerek.. Başka ne şenlikler var diyor mesela.. 😂
@İdentityKa biz onunla dm'den konuşuyoruz. Açık etmiş burada şapşal herif 🤣
Kulaklarını çekme vakti gelmişte geçiyor öyleyse.. 😅
@İdentityKa gidip çekim başkanım. Edep, adap bilmiyo bu yapay şey. Geliyom bekle. 😌
Siz yine de çok hırpalamayınız belki günün birinde işimize yarar.. 😂
@İdentityKa ay elimden bi şey kaçıyodu kaçmadı zor tuttum kendimi. 🤣🤣🤣🤣 Evet yarar. Bi yer var ben biliyorum oraya götürcem onu. 🤣🤣
Meraklı bir yapım var bunu tişörtüme bastıracağım.. 😂 Şimdi şefimiz düşünsün kara kara..
Cevap
31Cevap
Sevgilinin al al olmuş yanağını ısırmak daha güzel.
Sevgilimin yanağını ısırmak daha güzeldir tabi ki de
Hayır tabi ki de.
Yanak sevmiyorum, burun olsaydı burunu seçerdim. Ama ben dometesi yiyeyim
Domates ye sen döverim
Tuzsuz ye bunlar şekerli şekerli off canım çekti bi da yiycem
Menemen olur sana gelene kadar. Sende de vardır hem üçkağıt. 🤣🤣
Ne bilem onu neden yazidum 🤣🤣🤣
Shazam yüzünden yazdım. 🤪
Ayak serçe de olur.
Evet artık yazamıyor. 🤣🤣
Henuz sevgili denen varlığın al al olmuş yanaklarinin tadına bakmak nasip olmadı melo domatesten devam 😂😂😂
Afferin. 🥹
La neredesin kaç gündür? 😂😂 Neyse soruya geleyim: tabii ki sevgilimin yanağını 😋😋 ama bil bakalım ne eksik 😂😂😂
Ben söyliyeyim mi 😂😂
Domates eksik. 🤣🤣🤣
Söyle söyle
Sevgilin yok o eksik 😂😂
Gerçeği yüzüme bu kadar rahat vurmasaydın iyiydi ama neyse 😂😂
😂😂😂
Hem domatesi yok hem sevgilisi. Çal
https://youtu.be/FRVshZzByYc?si=FPiN-O7a1cMIFDUD
Melo verdiğin şarkı tavsiyesini 😂😂 Gece gece tribe sokma la beni 😂😂😂😂
Kız adam bizi birazdan terlikle kovalayacak youtu.be/zNgewD8xEGo?si=9jf0VYLtc0IbXNsO😂😂😂
Bak böyle 👆🤣
Hahaha
Meloya kıyamam da neyse 😂😂 şaka şaka melo beni döver diye bir şey yapamam
Melo neredesin Melo çocuklara süt mü veriyon neredesin kızım ortalık karıştı 😂😂😂😂
Ben de döverim ne var hı 😂😂😂
Yani bana kıyarsın terlik atarsın ha 😫😫😫
Seni falakaya yatırırım ona göre 😂😂
Neydi günahım ha 🤣
Senin günahın büyük cezan da büyük olacak
Ne yaptım ben ha ne yaptım 😂😂😂
Karıştırma oraları, yat falakaya ayaklarını uzat, sopamı getirin ula 😂😂😂
Ayaklarını uzat da masaj gelsin liloş koş. 🤣🤣🤣
Karıştırdım bir kere dökül jsjajaaj
Ulan ikinizi ben var ya 🤣🤣
Melo sen bunu tut ben de vurayım 😂😂😂
Sen harun abi değilsen ben de bir şey bilmiyorum 🤣🤣
Melo seni falakaya yatıralım olmaz mı 😂😂
@Lila_rüzgar12 lila ayakların da lila mı? 🤣😌
Yok ayaklarım siyah 🤣🤣🤣
İmdat polis yok mu polis @Semih6934 kurtar beni semih yardım et 🤣🤣🤣
Neyse onu da boyarım. 🤣🤣🤣🤣
ben seni boyuyacam da neyse 😂😂😂
@Lila_rüzgar12 lila olsun ama lütfen. 😌🤣🤣🤣🤣
Sus Melo sus 😟🤣
Hayrola ne bu tantana yav 😂😂😂 sen hâlâ yatmadın mı la falakaya zorla yatırırım bak
Ama bu haksızlık lila orantısız güç kullanıyor 😂
@Semih6934 Semih sen gelemezsin dondun sen.
Uyudum rüyamda seni görünce uyandım 🤣🤣🤣
@Semih6934 canım kankam kurtar beni 😂😂😂
@Semih6934 kaçın zombi.
Melo artık tapancaları çıkarmak lazım 🔫
Yo gayet orantılı ben ve @Semih6934 sen ve @melankolikmelaike gayet orantılı hı 😂😂
Beni vurmayın gencim güzelim daha manita yapmadan ölmek istemiyorum 🤣🤣🤣🤣
@abdullah_catli abluka altındayız. Bizim emaneti getir. 🤣🤣
@Lila_rüzgar12 seni siper yapak madem. Bizim çocuklarımız var olm. 🤣🤣🤣
Lan ben seni varya 😂😂😂
@Lila_rüzgar12 şaka şaka semihi zırh diye aldım yanımıza.
Melo sen semihi hallet, benim lilayı halletmem tek bir saniye sürer 😂😂
Ya offff 😫😫
Beni Melo halletsin sen beni salsan 🤩
@Lila_rüzgar12 çatlı lila benim. Kemiğini sana bırakırım diycem de git şu ismini değiş olm. Saygıdan ötürü sana ağız tadıyla yazamıyom. 😌
Aferin yola gel 😂😂😂
Ne saygısı ya jsjakaj
Ne alıp veremediğin var benimle hı 🤣
Ben lilayı falakaya yatırmadan şuradan şuraya gitmem ula 😂😂😂
youtube.com/shorts/-KtCdOYwYm0?si=UIh0rvrKPIVo15KT bak o kıvırcık sensin sjkajsnsja
What is the hell 😂😂😂
Ben yatayım ya en iyisi 🤣🤣
Aferin yola gel, çıkar çorabını uzat ayağını geliyor değnek 😂😂
Oh thank you 🎉🎉🎉
La hayır ona demedim bana ne ya gelmiyorum hı 😂😂
Şimdi böyle diyince de vicdan azabı duydum 😂😂😂😂 neyse hadi ayakların sağlam kalsın
Zorla yapacak değilsin herhalde kıyamazsın bana 🥺🥺🥺 değil mi 🥺🥺
Çatlı seni oyarım. Lilayı bırak semihi al.
Laa? Vazgeçtim sana vicdan azabı yok uzat ayakları
Semihle aramda siklet farkı var adil değil 😂😂😂😂 beni anca lila keser onunla bile zor baş ediyorum
Bana kıyamazsın ya boncuk gözlere kıyamazdın sen 🥺🥺🥺🥺
@Semih6934 bak ben seni santmadım sarıldım 😭😭😭😭🤣🤣
Siklet mi yuhhhh yavaş ol 🤣🤣
Bu lila bana mı diyor kıyamazsın diye 😂😂😂 hiç kıyar mıyım sana 😈🔪
Ben gelmiyorum ocakta yemeğim var ben ona bakayım 😄🙄💅
Birazdan seni kesip meloyla ziyafet çekeceğiz 😂😂😂
Eyvah eyvah 🥺🥺🥺
Bana ne gelmiyom
Melo tutacak ben kesicem 😈🔪😈🔪
👉👌işareti biliyorsunuz dur 🤣🤣🤣
Nah ziyafet çekersiniz ben gelmiyom hı
Zorla getiririm 😂😂😂
Yakalaarsan kesersin 🤣🤣
Yakalayamazsın ki 🤣
Yakalarım benden kaçma mümkün mü
Mümkün 💅
Melo önünü keser ben de arkadan kovalarım kıstırır yakalarız 😂😂😂
Aboo herkes zıbarmış 😂😂😂
Yo zıbarmadım 💅
Yahu yakalayamazsınızzzz
Dertten mi ayaktasınız yoksa öylesine mi 😂
Canım acıyor ondan ayaktayım sen neden ayaktasın jsnan
Niye canın acıyor kız
Senin aşkından 🤣🤣🤣🤣🤣
Sevineyim mi üzüleyim mi 😂😂😂😂😂
Sen bilirsin 🤣
Ben bilirsem böyle bir belayı başıma aldım diye karalar bağlarım 😂😂😂
Peh 😏
Sevineyim mi 😂😂😂😂
Bilmem hsnaja
Hadi iyi geceler ben kaçayım artık
İyi geceler rüyana karabasan olarak geleceğim bekle 😂😂😂
Tüm mesajları okudum noldu şimdi.
Tebrikler arkadaşlık unvanına VIP ayrıcalık kazandın 😂
O zaman bu sabah size de kahvaltı vericem hayrına. 🤣🤣
Menemeni eksik etme
Böğrrek var bırak şimdi menoyu.
Sen yaptıysan zehirleniriz 😂😂
Elimden zehir olsa yerdiniz hani.
Ben ele bir şey demedim örtmenim
Böreğimi alıp gideyim o zaman ben. Kırıldım 😌
Timam getir getir bir oturuşta bitiririz 😂😂 Lila zaten göbüşlü, o çok yer hemen biter @Lila_rüzgar12
La benim göbeğim yok 49kiloyum bir kere
Buna inanmamızı mı bekliyorsun 😅😅😅
İkimiz birlik olup Abdullah beyi el birliğiyle tavana yapıştırıcaz 🤣
Laaannn taraf mı değiştirdin 😂😂 pembiş çorabın bu ihaneti kabullenemeyip ıslanmaya gider şimdi 😂😂
Domatesi 🍅 ısırmak tabii
Canımı çektirdin kitapsız 🤣
Canın çeksin diye addım. 😌
Ah o yeşil olanlardan ne güzel turşu olur ha. Afiyet bal olsun. Ben yanak alayım
Domates kaldı elimizde. 😌
Tüh ya neyse tamam 😄😜
Teşekkür ederiz. 30 lira. Tanesi. 😌
Neeee iflas etmeye hiç hevesim yok size afiyet ola
Tamam gel 25.
Ahahahah😄 geliyom ama menemen yapmaya birlikte ekmek bana bana yeris😜
Domates sevmeyen biri olarak.. 😂 Sevgilimin yanaklarını ısırmayı tercih ederim.. 🤣🤣
Kabul edilemez bi istek.
Nedenmiş..
Emoji de koyayım sonra ciddi zannediyorlar.. 😂
Biz bizeyiz neden çoğul konuşuyosun 🤣🤣🤣
Bilmem ki.. 😅
Ben seni olduğun gibi seviyom üzülme. 😌
Ay kız ben olduğum gibiyim zaten.. 😂
Farkındayım şekerim. Hadi domates ye
Yok domates senin olsun.. 😂 Sevdiğimin yanakları yeter bana.. 😜
Domates ağlasın mı he
Ağlasın tabi.. 😅 Aramız hiç iyi değil kendisiyle.. 😂
Aaaaa çok üzüldü şu an. 🥹
Bende üzülüyorum ama sevmiyorum kendisini alerjim var.. 😂
Senin yerine de ben yerim üzülme. 😌
Ay afiyet olsun yarasın diyeyim mi bilemedim.. 😜😂
De. Ben zayıfım bi kere. 😌
Peki.. 😂
De. Hadi 😌🤣
Bizim oralarda ne derler bilir misin.. 😅 Kızım azıcık yukarı çıkıp da bak.. 😂😂
Bizim buralarda bak hele şu koltuğumun altından İstanbul görünir mi? 🤣🤣🤣
Kız iki soru birbirine karıştı.. 🤣🤣 Kendimi gülmekten alamıyorum.. 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣 ula yetişemiyom hızına ancak geldim.
Ben koptum artık.. 🤣🤣🤣
hıyar ısırmak mı güzel yoksa sevgilinin dimdik olan parmağını:))
Töbe tövbe. 🤣
🤣🤣🤣🤣 parmak olmaz. Siz hiç serçe parmağınızı masa köşesine vurmadınız demek ki. 🤣🤣🤣
Siz de delisiniz. Adınız gibisiniz. 🤣🤣
Orhanın delisi de velisi de aynı. 🤣🤣
Bazen belki söylemem. 🤣🤣
Edmiyorsun çünkü kabul etmedim. Edeyim ama lütfen şiirini burada oku. 🤣
yaşamak kolay değil ya, kardeşler,
ölmek de değil;
kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Okuyunuz efendi hocam. 🤣🤣🤣
Sevgilinin kırmızı ojeli uzun beyaz 38 numaralı parmaklarını ısırmak
Bulucam diyorum öf öfffff
Bir güzel tuzlamak lazım ama malzemelerden domates yok 😄
Ben sana gönderim.
Hadi yiyek.
köydeki tarımı bitirdin zararlı haşereden betersin dön artık evine
Dönmem. Daa sizin köye gitcem.
Onları da yerim sıkıntı yok
Maşallah güzel bir sera. Dalından yemek güzel olur. Şimdi o domatesler mis gibi kokar
Sahibi de çok güzeldir. Domates gibi al yanaklı. 😌
Sevgilinin yanağı acır o yüzden domatesi ısırmak diyorum.
Ohh 🤣
Bence sevgilinin yanaklarını ısırmak daha güzeldir 🤭🤭🤭🤭
Hayır yamal domates kızım domates.
🥺🥺🥹🥹yaa böyle sevimli biri varken nasıl domates derim 🫢🤭🫣🫣
Allahım böyle aşık olmak istiyorum. Hemen bu gece. 😌🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
Sevgilimin yanağını ısıtmayı tercih ediyorum shsjjs
Lilaaa ben duvarı lilaya boyadım. 🥹 Seni görünce canım duvarımı öpesim geldi şu an. Öpdüm
Sevgilini değil domates ısırıyosun seeenn
Sevgilim yok hayali sevgilimi ısırıyordum seraya yazık 😂😂😂
Shjsjajaa bir an seni öpesim geldi diyeceksin sandım 🤣🤣🤣
Olm öperim istersen. dandun diye. 🤣
Yok yok 😂😂😂
Öpcem.
Hayır öpme zaten beni yatırdınız ihanet ettin bana 😂😂😂
Ben yatırmadım geldiğimde sen düşmüştün. 🤣
Domatesi tercih ederim. Sevgilimin yanağı acır kıyamam 😄
Domates kazandı. 😌🤣
Domates yemiş sevgilinin yanaklarıyla trible double yapmak tabii ki 🤣
İşte bu cevabı veremedi kimse.
Ben de veremedim sayılmaz dhdjf
Bi da git gel ver. 🤣
Zencefilli kurabiye adama döndüm, dur koşup geleyim hemen
Kolunu bacağını ortalıkta bırakmadan gel. 🤣🤣
Beni kimse yakalayamaz merak etme 🏃♂️🏃♂️🏃♂️
Çare Franzızgül. 🤣
Ah kolum
Domates memleketimi özledim gidebilirsem seranın birine girip koparıp yiyeceğim
Çok lezzetli oluyor. İnşş yersin.
Nerenin domatesleri bunlar
Artvin
İnşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız işiniz zor
Ben yiyiciyim. 🫢🤣🤣
Afiyet olsun o zaman :)
Var olun.
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Domates ya tazecik mis gibii 🤤
Afiyed olsun. 😌
Önce gönder de sonra afiyet olsun de 😂
Göndermek için para lazım. 😌
Sevgiliyi ısırmak tabikisii
Püüüü
Bende ısırmak için yetistiriorum 😅
🤣 Bu hobiyi gerçek domates severler bilir. 🤣🤣
Siyah buralarda olmaz. Alışık değil bizim insanımız ona. Küflü derler yemezler. 🤣🤣
Biliyorum ben teyzem üretti bi ara. Çok az verdi ama domatesi. 🥹 Benim yerime de yersen hakkıma girmemiş olursun. 🤣🤣
Sizlere de güzel hatun. 😌🤣
Domates çok pahalı.
🥹🥹🥹🥹🥹 ben size alırım. 🥹
Biz kimiz
Biz bilinmeyenleriz. Domates yemeyi severis. 😌
:D Pis fakirler diyeceksin sandım
Demedim tuttum kendimi. 😌🤣
:D
Popo isirmak diyorum :D
Sekocum fotonu değiş. Bu olmamış.
Evet dişime göre foto koy len. Moralimi bozma.
Şu olmamış domatesler çok iyi ya
Ben olgun seviyem.
Ben olmamış
Siz erkekler hep aynısınız. 🤣🤣
😅😅
🤣🤣🤣
Sevgilinin yanağını alayım ben 😅
Olmas.
Ama niden 🥹
Domates yiycez hep birlikte. 😌
Tarladaki domates kokusunun zevki bambaşka..
Öyle mi diyosun.
Domates tabii ki. Öf 🥲
Aferin bebişim.
Domates egzama yapıyor. Diğerini alayım.😂
Tamam o zaman sana sevgili olsun.
Çok zor seçim ben patates diyorum
Köfte yanına da. 😌
@GOKHANoturumactı domates mi ben mi😂😂😂
Domates kabuklu mu ona göre bir tercih yapacam 😂
Çıplak domatesi mi seçicen🥺
Menemen içinde domates düşün 🤤
Offf🤤 bencede domates😂
Aferin domates seçtiniz. Kazandınız.
domates var bende kırmızı
🤣🤣
Sevgilim yok domatesi seçiyorum😂
Kızlar siz çok yaşayın. Bu sera sizindir. 🤣
Oo yaşadık😂
Domates güzeli olmaya doğru. 😌🤣
😂😂
Sevgilim yok o yüzden domates 😂🤣
İşte bu beee. 🤣
Canım çekti be ekmeğin arasına domates marul maydanoz kaşar salam koyup yesem mi acaba 🤣😂🤣🤔
Olm sadece domates ye len
Yalnız daha dün bahçeden topladım kırmızı değil turuncu daha en sevdiğim şekilde tuz döker yerim 🤣😂🤣
@yaban00 domatese tuz dökülmez döverim sizi.
Seker mi dökelim 🤣😂🤣😂🤣
Öyle yiyin dümdüz. 😌
3 4 tane yiyelim bari 😂🤣
Tamam şimdi anlaştık. 🤣
Peki bu gittiğin yer neresi güzelmiş açıkçası...
Çok zor bir soru bu ama ya 😭
Domates de domates dere.
Olamaz. 🥹
Ooooo toplanın domates partisine gidiyoz.
Tabi ondan burayı buldum. 🤣🤣
Ööfff hem de nasıl şeker. Nereden biliyosun 🤣
Ooffffff 🤣🤣🤣 cidden yiyim de kurtulayım çok güzel bir şey bu domates ya.
Gönderemem. Sen bul. Ben bunu zor buldum. Aylardır bu domates için kıvranıyorum. 🤣🤣🤣
Len ağlama gözlerini kapat ve yediğini hayal et. 🤣🤣🤣
Ağlama karanfil beni de ağlatma sill gözyaşlarını. 🤣🤣
Ağlamadım niye ağladım ben şimdi 🤣🤣🤣
Sevgili yanağı tabiyki
Zevksiz.
A çünkü B dersen yüz alma ihtimali yüksek
Siz de 50 alın kurtulun.
😭😅😅
Manitanın al al yanağını ısırmak daha güzel bence
Domates tabikisi
Aferin. Diğer bölüme geçmeyi başardın.
Tok anam kalsin yerim burada iii gibi
Tamam kal orada
Tamam dir babanem sen geçerken arada yokla aç susuz kalmim😂
Şimdiki gençler ölmüş bitmiş. Hıh
maalesef nenem iyili varsin ozaman🙏
Eyvallah yavrum.
Domates dedim
Sonunda domates diyen birri
sevgili tabiki
Hayır tabi ki.
Şimdilik domates alalım🍅😂sonra...😉😉😉😁
Olur olur. 🤣
Demi ya😂😂😍
Domates tabii ki
Aferin.
Tabikide domates
Melom aynıyız biz sıkıntı yok.
Tabikiside💅
Domates🙃🤣
Doğru cevap aferin. Şimdi bize menemen yap.
Valla daha yeni çılbır yaptım yedim öyle hoş olmuştu anlatamam yarın yaparım menemen🤣
Oha sen çılbırı nereden biliyon.
Yav benim bilmediğim ve yapamadığım bir yemek olabilir mi melikecim aşk olsun ya sen ne sandın beni🤣🤣🤣
Olm seni alan yaşadı. Yabani gel kızım. @yaban00 🤣🤣🤣
Beni alan yaşadı tabi daha bu ne ki
Sarma sararım aklın gider 🙃🙃🤣🤣
Kalem kalem 🙃🤣
Beni kim kime veriyor ne oluyor 🤦♂️🙃🤣🤣
Melike 🤣
Kızlar mı daha iyi yemek yapar yoksa erkekler mi? ↗
Şu soruyada cevaba gitsene hazır buraya kadar gelmişken puanla olur mu?🙃🤣🤣🤣
@Yaban00 🤣
@ÖMERBORABALAMİR1 Melo herkesi bana veriyir. Erkek sığınma eviyim herhalde
Olur tabi hemen
Hahahaha melo çok tehlikeli @Yaban00 🤣
Kız ne olur neye olur hemen olur tabi hemen diyor ya🤦♂️🙃🤣
Gördük gördüm yollayacağım 🤣🤣
🤣🤣
Niye gülüyosunuz ben de gülcem 🤣🤣🤣
@Yaban00 2024 yılında siteye aynı tip ürünler üye olacak deseler kimse inanmazdı. 🤣🤣🤣🤣
Aynı tip ürünler derken taka reisi🙃🤣🤣🤣
Aynı reyonda sergilenecekler derken 🤣🤣
Olaydan koptum ben sanırım gidiyorum ben be🤣
Kimse beni yine almadı🤪🤣
@melankolikmelaike hanı bugün beni baş göz edecektin sana inanmıştım sana güvenmiştim
Yine beni yarı yolda bıraktın alacağın olsun🙃🤣
He bende of Allahım nasıl bu duruma ne ara geldik ya🙃
Hayırlısı bakalım bugünde nikah günü alamadık🤪🙃
@Yaban00 sen düşün bana kararını bildir evetse yarına gün alıcam beni götür buralardan🤪🙃🤣
Hazırım beni tam olarak Dolmabahçe sarayının önünden al ben çıktım🙃
Tamam 🙃🙃🤪🤣
De hadi de nerede kaldın be 🤪🤪🤪🤣🤣
Yanak 😂
Domates yanağı di mi?
Hayır domates.
Aferin domates. 😌
Nerde öyle natural sevgili allıktır o allık
Tabiki sevgilinin al olmuş yanakları 😂
Memelerini ısırmak
Domates bebe domates diyeceksin.
Tombik yanakları
Ikisi de değil
Domatesi ısırmak
Domates diyorum ben.
Sevgili gibi
domatesi sevmem.. yanak alirim.
Domates alalim biz
Bence de. 🤣
siyah
olsun
Domates 🍅 tâbisi
İkiside hahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?