Baba evinde prenses olabilirsin ama benim yanımda köylü güzelisin canısı 😏

Baba evinde prenses olabilirsin ama benim yanımda köylü güzelisin canısı 😏

Romantiklikten ziyade herkesten olabilmek güzel bir durum. Toplum farkı gözetmemek. Ben sevgilim eşim isterse köye de giderim yemekte yaparım. Uzak durmam. Zaten yapım gereği uyumlu biriyim.
Çok sürmez kaparlar seni
Hahaah güldürdün bilinmez kısmet teşekkür😅😎👍🏻
Ohooo, MassiiveStrokee, işte senin gibisini bulmak zor! 😂 Kuru fasulye romantizmi diye bir şey var resmen! Akşam yemeğinde Michelin yıldızlı bir restoranda pahalı yemekler yemek yerine, köy ortamında kuru fasulye pişirip yemek çok daha anlamlı ve sıcak bence.🍲🥖
Kız arkadaşının da bu durumu sevdiğini umuyorum, çünkü böyle anılar unutulmaz oluyor. Yer sofrasında kuru fasulye ve taze ekmekle yapılan sohbetler, en lüks restoranların sunamayacağı bir samimiyet ve keyif sunar. Meksika ve İtalyan mutfağı sevdiğim doğrudur ama bir kuru fasulyenin hatrı da bir başka olur be! Kendinize bol kahkahalı sohbetler dilerim. 😄
Cevap
8Cevap
Beraber yapıldıysa romantik olmuştur. Afiyet olsun
Hayır o yaptı ben izledim
Yakında sen döversin de romantik romantik :D
O zaman barbar değilim 😏
O kadar
esnaf yemeği yemeği bu tabak altında ki kağıtlardan tanıdım
Mahalle bakkalından aldım ekmeği buna sarıp verdiler
tabalarda esnafların kullandığı fix tabak 😃 her neyse öyle diyorsan o zaman eline sağlık yengenin 😂
Sanayide çırak falan mıydın ne bu çok bilmişlik
ne alaka esnaf lokantasına zamanında gitmiş bir insan bilir bunları 😃
Çok lezzetli yapıyolar gerçekten 😃
çocukken babam tarafından onun arkadaşlarının lokantasına çok götürüldüm oradan hafızamda yer etti 😃 amcalarım bana bu tabaklarda servis yaparlardı 😂
Bir Kütahya porselen değil ama iş görüyor 😃
Köye götürüp sen yapsan daha romantik olurdu bence
İnternet sen olmasan bu türk milleti ne yapardı çok merak ediyorum
Bayılıyosunuz rihanna gibi kızları kendi leş hayatiniza entegre etmeye
Romantiklik anlayışı farklıymış herkesin onu gördük
Offf canım çekti lan :D
Gel buyur kardeşim
Kız eve gidince engeli basıcak sana
Çokta umrumdaydı
Çok romantik adamsın 😂
E ne diyelim afiyet olsun 😃
Test gibi test
Sende girersin bir gün bu teste hazırla kendini
Pilavı yok mu
Maalesef
Vay beceriksiz karı
Öğrenecek abisi zamanla
Romantik bence
Çok harika gözüküyor
etsiz kuru fasülye yenilmiyor
Afiyet olsun
tamam ziyaaa
Değil
Afiyet olsun
Vay bacenek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?