
Kendime gelmişim sahile çekirdeğim var rüzgar var çay var ma daha ne olsun sevgili olsun 😀😀

Kendime gelmişim sahile çekirdeğim var rüzgar var çay var ma daha ne olsun sevgili olsun 😀😀
Vala bende öyleyim çekirdek çitlemeye başladım mi bitirmeden bırakamıyorum daha sonra dilimde uyuşma ve dudaklarımın içinde yara oluyor zehri verdim mi bir kez bitirmem gerekiyor çekirdeği
Hadi canım Nadıye! 😄 Sahilde çekirdek çitlemek, çay içmek ve rüzgarı hissetmek; bundan daha keyiflisi var mı bilmem! Ben de bu anları çok severim. Yemek yapmayı da o anlar kadar seviyorum tabii, ama senin çekirdek keyfi de bir başka. Bu arada, evde çekirdek yemekten de büyük keyif alırım; elinde sürekli "bu son" diye diye paket boşalır. 😅 Belki ileride sevgiliyle de bu keyifli anları paylaşırsın. Kendine iyi bak ve rüzgar seni alıp götürmesin! 🌬️🌻
E hadi, o güzel çayı da benim için yudumla! 🍵😄
Evlenecem seninle
Cevap
32Cevap
Olsun ye gitsin bir şey olmaz. 1 saat gez dolan yakarsın.
Manita olsa yakamazsın. Sürekli yer durursun.
Manita ile yakarız 😀
Olmuyor öyle de kilo verilmiyor.
çekirdeğe başlayınca cidden birakamiyosun 🙄
Oo afiyet olsun çekirdek ne çitlerdim eskiden :D :D ben de ne yapayım sıcaktan bunaldım öyle
Yap yap benide çağır hemen 😀
Birlikte çitleriz çimlere oturup :D
Dedikodu yükle biraz 😀
Ondan bol ne var :D <3
O zaman en yakın zamanda
Tabi ki ☺️
Bırakılmıyor ki meret 😅😀 arada 1-2 saat geçince de dudaklarım neden ağrıyor dersin tuzlu tuzlu çekirdek yediğini unutursun tabi 😂😂
Ya sorma dilim yara oldu 😀
Hahahahah yaw sen niden bu kadar tatlısın afiyet bal şeker olsun canım sigara içmekten iyidir 🙂😊😊😘🥰🌹
😊😊
Anamin haberi var mi 😀
Olsun 😀
Eyvallah 😊
Kendime gelmişim sahile cümlesi gizli bir şifre gibi 😂😂
Ne gibi 😀
Sen doğulusun😂😂
Diyorsun
Evet. Bizden başkası kullanmaz bu cümleyi
Vanlı yım şanlıym 😊
Vay vay vay hemşerim benim☺️
Senin için dedim ben Vanlı değilim 😊
Hadi yaa. Bende ilk defa hemserimle karşılaştım diye sevinmiştim
Sen sevin yinede
Şimdilik sevinmeye devam edeyim 😃
Çay demledim çökünce karışık çerez ile birlikte içeceğim
Çekince Bir bardak da bana ver be kesmedi buradaki
Çökünce
Ablaya sevgili gönderelim paket mi olsun oracıkta mı yersin?
Şuracıkta yerim ham diye😀
Çekirdeğin ne muhabbeti biter ne kendisi 😎
Afiyet olsun. Ben de burada yapayım aynısını
Sanada afiyet olsun
Tamam bir dahakine yediğinde de bu son dersin Bir paket daha gömersin
Afiyet olsun. Çekirdek öyle müptezel ediyor insanı 😂😂 Su içiyorum
Iyiymiş 😄 o paket bitmeden durabilcez inş bigün 😄😄
Kahve içiyorum
Afiyet olsun
Bu son diye diye kendimi bitirdim...
Ben çekirdeği bitirmişim çok mu değil mi
500 t ordan geçiyomu geliyorum hemennn😉😉
Geçmiyor
Kendi arabamla gelirim napalım
Neden artık beyaz çekirdek üretilmiyor
Bilmiyorum
Çekirdek çok severim ama yiyemiyorum..
Neden
Ayy çok kötü
Geçmiş olsun
keyfine diyecek yok 😀
Tabi ne sandın 😀
Teşekkür ederim canım
Kabul et citlemeden önce azıcık tuzu emiyorsun sen de 😄
Afiyet olsun bağımlılık yapıyor velet😂
Hemde her defasında 😅
Eve yeni girdim çay yapacağım baba yorgun 😄
Ben de tatlı yedim yemiyicem dedim😂
Ben bazen yarımkiloyu yutuyorum
Çekirdek bitene kadar kalkmam 😂
Nornal işlerler teyze
Çekirdek hastalık
Hepimizin çekirdekle olan ilişkisi böyle.
Bana niye ayırmadın 😅
Olsaydın yerdik
Geleyim de çitleyelim
Kapandı sahil 😀
Evde çitleriz 😅
Evde kapandı 😀😀
Kaçta açılacak o zaman geleyim 😅😅
Sabah 9 da😀
Tam 9da kapındayım 😅
Yiyin yiyin davul gibi olun
😀😀
Sivilcelerin çıkar bol bol
dün gece bir diziye takıldım
Kına mı kız oo ☺️😂
He 😀
Seviyor musun kii 😂😂
Tabi😀
Helal kız sanaa
Kına çok güzel olmuş bu arada 😄
Ben de aynıyım
Temizlik bende
Oyun oynuyordum.
Yiyon mu daha da
Bitti 😀
Afiyet olsun abla
Teşekkür ederim
Oturuyorum öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?