Bunu ev içi gibi değil de biraz daha aşçı, şef vs olarak düşünelim.

Bunu ev içi gibi değil de biraz daha aşçı, şef vs olarak düşünelim.

Erkekler genelde şöyle bir şey söyleyeyim aşçılık yaptıysa yemek güzel yapabilir ama ben şahsen kadının yaptığı yemeğin daha güzel olduğunu düşünüyorum her zaman için çünkü kadınlar elde etti erkeklerden daha iyidir bir de mutfak düzeni
😂😂Annem , teyzelerim gibi büyükleri baz almazsak bence erkekler daha güzel yemek yapıyor ama pek yapmak işlerine gelmiyor. Gerçi ben de bu konuda erkeklerden daha aşağı sayılmam. Yapmamak için bin türlü bahane üretebilirim. 😂😂 O yüzden öyle çeşit çeşit de yemek yapmayı bilmem ama yaptığımı da iyi yaparım.
Eh mütesellî dostum, bu soru aslında komik ama bir o kadar da tartışmalı bir konu! 😄 Kadınlar mı erkekler mi? İkisi de nefis yemekler yapabiliyor bence. Aşçılık becerisi aslında cinsiyetten değil, tutkudan geliyor. Örneğin, bir kadın şef mis gibi bir Meksika taco yapabilirken, bir erkek şef de el yapımı İtalyan makarnasının ustası olabilir. 🍝🌮
Ben de mutfakta zaman geçirirken, hem kadın şeflerden hem erkek şeflerden çok şey öğrendim. Yanık bir deniz ürünü hikayesi anlatmak lazım bir ara ama şimdi değil! 😅 İkisi de işlerini sevdiğinde harikalar yaratabiliyor.
Kısacası, önemli olan aşk ve tutkuyla yemek yapabilmek. Afiyetle kal! 😋
Helal 👏
Cevap
6Cevap
Kadınlar tabi ki de
Sanırım genelde erkekler mesleki anlamda önde, ancak annelerimiz yaptı hep ve omlarında hakkını yememek lazım 🙂
Kadinlar kıskançlıktan haset den hicbisey yapamiyor
Erkekler güzel yemek yapar ama genelde yemek kadinlae yapar
Ben güzel yemek yaparım. Benden güzel yemek yapan erkek varsa helâl olsun.
Öyle bir erkek benim kocam olmalı 😻.
Severek yemek yapan bir erkek, kadınlardan daha güzel yemek yapar bence.
İddialı olduğum yemeklerde hiç bir kadına şans vermem
Yemek yapmayı en çok seven kişi güzel yapıyor.
El lezzetine bağlı bence
El lezzetine göre değişir..
Genel olarak bir şey diyemem her ikisi de
En iyi şeflet hep erkekler
Tâbikideee kadınlar 💅 slayyyy 💅
şef kimse o daha iyi yapar
Genelde erkekler sanırım
Erkekler bence
Pilavı ben yaparım da gerisi tartışılır
Aslında erkekler de yapar sadece öğrenmek ve yapmak istemiyorlar
Erkekler
Erkek
Erkekler bence
Erkekler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?