Şu lezzeti en lüks mekanlarda bulamadığım için her pazar yaşlı bir dayının kıraathanesine gelip çay keyfi yaparım bu lezzet anlatılmaz yaşanır 👌

Şu lezzeti en lüks mekanlarda bulamadığım için her pazar yaşlı bir dayının kıraathanesine gelip çay keyfi yaparım bu lezzet anlatılmaz yaşanır 👌

Genele orantılı olarak çayı bende çok seviyorum ama en sevdiğiniz çay diyecek olursanız: kamping seyahatlarda ve autdoor gezilerde özellikle meşe ateşi üzerinde kendi demlediğim çayımı özellikle gece ateş başında yıldızları seyrederek içmeyi çok ama çok seviyorum. Ve bazen hayatın gerçek lezzetini o çayın yudumlarında aldığımı hissediyorum.
İyiki varsın çay!
Cevap
3Cevap
Ben kahve severim ve sigara
Lüks kafe çayı daha lezzetli.
gitmeyiz öyle yerlere
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?