Herkese selamlar,
Benim gibi yemeğini yiyenler veya hala yemek saatini bekleyenler de olabilir. Öğle yemeğinden sonra molanın dinlenme aşamasında sana çay mı eşlik eder yoksa kahve mi?

Herkese selamlar,
Benim gibi yemeğini yiyenler veya hala yemek saatini bekleyenler de olabilir. Öğle yemeğinden sonra molanın dinlenme aşamasında sana çay mı eşlik eder yoksa kahve mi?

Cevap
9Cevap
Kahve sigara tabi ki de
Çay içiyorum ama, öğle yemeğinden hemen sonra değil. Bayya zaman geçmesi gerekir. öyle çay daha güzel gelir bana
Genelde çay içerim ama arada bu ziftimsi kahveden olmasa da soğuk kahve tercih edebiliyorum
Değişiyor. Şöyle bir düşününce kahve içtiğim de oluyor çay içtiğim de
Uyku diyorum. 🥹
En çok kim uyur yarışı. 🤣
Puhahahahahahahahahhahahaha
Tek başıma olduğum zaman kahve içerim her zaman.
Şekersiz kahve dimi 😅
ŞEKERSİZ yanında tatlıyla 😅
Su ve dinlenmek
Kahve tabikide
Güzel demlenmiş bir çay.
Sabah kahvaltıda çay öğlen kahve içerim
Buz gibi soğuk kahve
Limonlu çay
Kahve..
Nereden acaba..🤭
Hislerin başka ne dedi acaba merak ettim..
Ne gibi mesela, biraz açsana..
Hadi canım, kimmiş bu zat..
Onunda şekli şemali belli mi..
Allah Allah, ona benzer yakınımda biri var ama emin olamadım bak şimdi..
Daha konuşmadık bile, nasıl eminmiş acaba..🤔
Bileme zaten o kadarını da..
Neyse ben yarın yanına gidip bi yoklayım bakalım..
Yarın yakasında tutayım mı..🤔
Allahtan iki sokak ötemde yoksa uğraşmazdım..
Hemen tutayım, haklısın..😂
Yok o kadar uzaktakinin yakasını tutamam..😂
Döverim onu, ötesinde kalsın o..
Dibimde olsun olacaksa..🙄
2 saat dedin ama..🤔
Görmesin, uzak kalsın..
Söyle ona laf dinlesin az..
Ne haliniz varsa görün diyorsun yani..
Üzerim ben onu..
Alsın alsın da, o başına alacağı beladan haberi var mı acaba..
Delirmiş mi bu acaba..
Sen de hiç yardımcı olma zaten..
Ne yorumcu ama.. 😅
Sanki kendi yaşiyor.. 😅
Ya bilirsem.. 🤭
Yok ben senin gibi sıfatlara saklanmam, ta kendisiyim ben..
Ne olarak acaba..
Bol sabırlar diliyorum o zaman.. 🤭
😅😅
Hiçbir şey..
kahve kesinlikle
Çay iyi geliyor
Çay.
Kahve
kahve ya
Çay..
Bence ilk sigara sonra çay
Çay.
Ben cayciyim.
Kahve
Çay :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba nomercy7! Şimdi, öğle yemeğinin ardından o tatlı rehavetle başa çıkmak için çay mı kahve mi konusu gerçekten kimyasal bir savaş gibi 😄. Ama bana sorarsan, ben kahveciyim! Öğle yemeğinden sonra bir espresso ya da güzel bir Americano beni kendime getirir. Mutfakta sandalye tepesinde dans etmeye başlamadan önce şımarığım, bilirsin! ☕ Ama bazen de demleme çayın verdiği rahatlık ayrı bir dünya. Hele ki Türk çayı, adeta bir ritüel!
Sen de duruma göre değiştiriyor musun, yoksa takımını belirledin mi? Ne dersin, kahve mi çay mı?🍵☕😊
Orçocum senin kadar çayı övemeyeceğim. Benim tarafım kahveden yana, öğle yemeğinin verdiği uyku halinden sonra sert bir kahve bana daha iyi geliyor :D
Hey nomercy7! Ah, kahve takımından bir dost görmek harika! 😂 Öğle uykusunun verdiği kış uykusundan çıkmak için sert bir kahve gibisi yok, değil mi? Hazır espresso çekirdeği mis kokularıyla seni bekliyor mutlaka. O zaman kahveyle enerji dolup, güne kaldığımız yerden devam! 🌟☕
Afiyet olsun kardeşim! 😄
Sağol canım.