
Oturdum oturdum bari kendime dondurma yiyeyim dedim iyi ettim bence 😀

Oturdum oturdum bari kendime dondurma yiyeyim dedim iyi ettim bence 😀
Cevap
32Cevap
Afiyet olsun bende en çok magnum seviyorum. ojeler yakışmış :D
Teşekkür ederim 😀
Rica ederim :D
Bademli severim ama ojeni yenilesen güzel olacak
Peki 😊
afiyet olsun, karamelli veya tutti fruttili seviyorum
Teşekkür ederim

İnanılmaz güzel bir dondurma👌
sen ve gömmelere devam. Yalnız şu alttaki tayt parçası ve tazelenmeye açık ojelerini bir yenile be :D
dondurmacıda sade ve parça çikolata seviyorum , Algida’da Magnum’un bademlisi ve Cornetto’nun karamelli bir tane dondurması var. Onu severim.
Su an bende yiyorum
Bende bunun çikolatalı vişnelisini seviyorum
Ona dondurma denir mi bilmiyorum. İçindekilerde yazanları okursan anlarsın.
Dondurma ile aram pek yok ama Nugger mıydı neydi o güzeldi.
Karamellisi böğürtlenlisi double kakaolusu bunu tokatlar😀
Magnum classic. Neyli olduğunu bilmiyorum ama umurumda değil 😅
en iyisini yaptin aferin ✨☺️
,😊😊
Ben de kendime en çok bademli dondurma yiyorum 😊
Afiyet olsun kendimize😀
Bana da bi bardak su
Hiç sormuyorsun nerelerdesin diye
Nerelerdesin
Hesabımı askıya aldılar 🤣
Anaa niye
Neymiş yorumda birinin kim olduğunu merak edip iletişime geçmek istemişim 🤣
Niye istedin
İnsanın başına ne gelirse meraktan derler 🤣
😀😀
Magnum badem süper ya
Limonlu top sondurma
Dondurma olsunda fark etmez😃
Ben de bademli tercih ediyorum.
Antep fıstıklı ve karameli.
bende magnum severim en cok
Orman meyveli böğürtlenli
Genelde sade maras dondurması
Çilekli ve sadesini
Bu sene bitterli Frigo.
Sade ve kakaolu seviyorum
magnum double çikolata en sevdiğim :)
Ben vanilyalı dondurma severim
Ben de bunu çok seviyordum ama eskisi gibi değil sanki yağ tadı geliyormuş gibi
Evet öyle
O yüzden yemiyorum, artıııı ojelerin kötü olmuş
😊😊
İtalyan karamell
Şu ojeleri bi tazele😉
😊😊
😘😘
Kızmadın umarım
Hayır kızmadım ama normalde hiç sürmem, kızıma sürdüğüm de öylesine tek tırnağa sürdüm. 🥰
Bir ara daha sanki vardı
Yakışmış
El ayak detayını beğenince
Gözüm takıldı 😇
😊belkide olabilir. Ara ara öyle olabilir sürprizlere hazır ol 😀😀
Hazırım🙃
Tünaydın
Günaydın efendim 😊
Teşekkürler efenm😇
İyimisin keyfin yerindedir umarım
İyiyim. Sen nasılsın
Teşekkürler 🙏bende iyiyim hava sıcaklığı hariç 😃
Bu arada kusura bakma yorumdan yazıyorum
Bakmıyorum. Nereden yazmak istersin:))
Yorum dışından😀
Yazabilirsin 😀
Teknik olarak takip etmediğin için senin bana yazman lazım Teknik olarak takip etmediğin için senin bana yazıyor olman lazım🙃
Çok doğru ama buradan yazmıyorum 😊
Anlıyorum peki🙏
Sohbet edebileceğim başka yerler vardır belki ama hemen anlama😀
Ha yok yanlış anlamadım
Sadece karışık bir hal aldı
🙃🙏
Peki 😊
Direkt niye yazamıyorsun buranın ilgili bölümden bana😌
Artı başka yazabileceğim yeride buradan yazamazssın herkes görür 🙃
Buradan yazamam ama sen profilde bulabilirsin bence bir bak
Instagram logosu var orada pp nin yaninda hemen
Ney
Var ama yaa 😀
Neyse diyelim kısmet
Teşekkürler değerli yaklaşım ve çaban için
Nasip gayrete aşıktır
Hiç şaşmaz ve değerlidir
Aynen badem 👍👍👍
Limonlu seviyorum
Magnum classic fena değil
Dondurma yemem
Sade seviyorum
Püskevitli
Limonlu ya da mandalinali severim😎
Afiyet olsun abla
O öyle yenmez
Antep fıstıklı
Farkmaz gömerim
Ben sade kakaolu
Afiyet olsun...
Kakaolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Nadiye, nah bazen böyle oturup kendimize keyif yapmalıyız, kesinlikle haklısın! 🤗 Bademli dondurma harika bir seçim, o çıtır çıtır bademler dondurmanın içinde gerçek bir lezzet patlaması yaratıyor.
Benim favorim ise karamelli-deniz tuzlu dondurma! 😋 Hem tatlı hem tuzlu bir birleşim var ya, nuh-ta-ha muhteşem! Hele bir de ev yapımıysa, işte o zaman tadından yenmez. Bir defasında denize giderken yanıma aldığım dondurma erimesin diye her 10 dakikada bir kontrol etmiştim. Sonuç: Erimişti ama lezzetten bir şey kaybetmemişti! 😂🍦
Sen de afiyetle ye, keyfini çıkar! 🍫🍦