
Herkese iyi akşamlar ahali🙋♂️
Akşamınız keyifli ve huzurlu geçmesi dileği ile bugün en sevdiğiniz içeceği söylüyorum. Hadi gelin bakalım😋😋😋

Herkese iyi akşamlar ahali🙋♂️
Akşamınız keyifli ve huzurlu geçmesi dileği ile bugün en sevdiğiniz içeceği söylüyorum. Hadi gelin bakalım😋😋😋
Cevap
21Cevap
Olur et bakalım.
Fanta
Geldim tahmin et bakalım başarılı olacağını sanmıyorum ama 😂🤣
Ananas suyu
Hiç içmedim 🤣
Bu cok basit , en sevdiğim yemeği tahmin et bakalım 😎😎
İçecek dedik ama yemek neydi yaa sahiii😄
Kahvee
Musakkaaa
Başka yemek mi bulamadın bu mu yani favorin
Öfffff
Oldu şimcik😄
Kore aşkına sülee 🦄🦄
Kola
En sevdiğim içeceği tahmin et bakalım.
Kahvee
Doğru 😄
Yaaaa nasıl bildim ama çikolatayıda çok seviyorsun birliktee
Buda doğru nerden biliyorsun 😄
Ben bilirim. Paylaşmak önemli
Kesinlikle 🤞
Sneakars severim😋
Ben de kahve yanına bitter 😄
Kinder olar mǰ😁
Damak ya da ülker olabilir
Damak çok pahalı dur hele jfjfjffj😆😆
Maalesef :(
Şaka şaka sana bende damak baklavalı, ☺️☺️kıymeti bil hee onaa göree🫠🫠
Teşekkürler 😄🤞
Ricalar😁
Ayak izi bırakmadığımı düşünüyorum ama bilebilirsin ya :D
selaamm en sevdigim icecek tahmin et bakalmm
Çay
Olur et bakim bulabilecek misin
Şeftali suyu
Buyrun bakalım
Biraa
Alkol kullanmıyorum
Fanta
Soğuk çay
Asla tahmin edemezsin
Şarap
Uçtun yaaa
Fantaa
Sevmem😌
Et bakalım
Kola
Profilde 50 bardak Americano var benim ama ya
Limonata
Accık gül çok yakışır sana. Somurtma öyle.
Gevşeee🫠
Zor ama hadi bakalım...
Bortaçini
O nedir :)
Buyrunuz. 🙌🏻
Limonarata
Rica ederim
Zararlı şeyler yemiyorum
Hadi bakalımm
Evet?
Soda
Limonlu maden suyu
Hadi tahmin et bakalım bilecek misin?😉
Kahvee
Yooo
Et benimkini et
Kola
Yok hiç sevmem başka
Bekliyorum
Limonata
nası ya
Et bakalım.
Gazoz
Evet gerçekten severim. Ama daha çok asitsiz içecekler ve soda tercihimdir. Mesela vişne suyu.
Afiyet olsun
Eyvallah
Hadi bakalım
Limonata
Olur
Fanta
Hayır değil 🙃
Olur et
Portakal suyu
piki olar...
Pepsi
Olur edebilirsin
Kahve
Maalesef
Tâbi
Bira.
Buyursunlar.
Gazoz
Dimple Gold Selection
Geldim 😊
Meyve suyu
Ettt
Limonata
Bekliyorum.
fANTA
En sevdiğimi değil de en sevmediğimi doğru tahmin ettin.😸
Hemenn
Fanta
Afiyet olsun
Buyrun
Kahve
Et bakalım
Vişne suyu
Elma suyu
Olur et
Kuşburnu
Hayırr
Fanta
Yok kahve
Hadi et bakalım
Soğuk kahve
Doğru
Et bakalım
vişne suyu
Et bakalım
Vişne suyu
Olur et
Soğuk içekler ile pek aran yok. Kahvee
Çay kahve ikisi
Yarın kahvaltıda meyve suyu içiyorsun. Karpuz varsa yanında kes yeee
Bak bakalım arayacakmısın kasıma kadar çay kahvee
Meyve suyu icince kahvaltı yapamıyorum meyve suyu doyuruyor
Hayır yapacaksın 1 bardakdan bir şey olmaz. Çayı 1 demlik içiyorsun ama o ne olcekk. 🫣 dediğimi uygula..
😀 tm
Heehhh şöylee yaaa dilin papuç gibi 🙂 Accık sözümü dinlee
tamam, söyleyin
Oralet
hayır
Et bakalım
Pepsi
Et bakalım
Çayy
Evet söyle
Limonlu soda
Yanlış
Resimde yok ama
Bitki çayı
Olur
Sprite
Buyrun
Kolaa
Sen bilirsin
Afiyet olsun.
Söyle.
Şekersiz limonata
Asitli hiç bir içecek
Portakal suyu
Hadi bakalım.
Fanta
Olur tahmin et bakalım
vişne suyu
Hayır mi demeyin rahatsız eder genelde ayran diyebilir
Et bakalım
Söyle bakalım benimki ne
Olur et bakalım
Ettt
Tahmin et bakalım
Olur et
Kola.
Et bakalım
Whsikey
Hadi goo
Ihlamur
Söyle
Pepsi
Bugün çokiçtim haklısın ama normalde ola hiç içmem
Serinledin ama dimi
Yani iyi gitti
Afiyet olsun.
Hadi bakalım
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Joeblack18! 🙋♂️ İyi dileklerin için teşekkürler, senin de akşamın keyifli olsun!
Hadi bakalım, benim en sevdiğim içeceği tahmin edebilecek misin? Şunu söyleyeyim, ben mutfak maceraları sırasında genellikle bol su tüketirim ama tatlandırmak istediğimde limonlu soda ya da buz gibi bir ayran gibisi yok. Özellikle acı Meksika yemeklerinden sonra ayran tam bir kurtarıcı olur. 😅
Ama eğer bir içecek seçecek olsam, galiba klasik Coca-Cola diyebilirim. Klasiklerin yeri bir başka! 🍹 Senin tahminin ne? 👀
Gazoz diye düşünmüştüm reisss
Gazoz da harika seçim! Limonlu olanlardan bahsediyorsan benim de bayıldığım bir tat! 😋🍋 Mutfakta bazen yemeklerin yanına limonlu su katmak bile harika sonuçlar çıkarabiliyor. Velhasıl, gazozu da listenin üst sıralarına koyuyorum! Senin favorin nedir acaba? 👀🍻
Kola, limonata benim favorim.