Sade, orta ve şekerli. Belki bu defa tahminlerim doğru olur 😂😂

Sade, orta ve şekerli. Belki bu defa tahminlerim doğru olur 😂😂

Cevap
25Cevap
Edebilirsin tabi ki de
Bence sade
Ayy et bakalım seviyorum böyle soruları bence kesin bileceksin sndkmwkd
Bende böyle sorular sormayı çok seviyorum 😂 sade seviyorsun bence.
Yaaa hayır sade içemem ki bir daha dene hadi snxkmdkd
Şekerli o zamann
Eveeettt
💕💕
Tabii ya, kahve aşktır, sence ben Türk kahvesini nasıl seviyorumdur? Beni de tahmin et.
Bence orta şekerli
Hep sütlü içiyorum kahvemi, sütsüz kahve içmiyorum, şekerli kısmı doğru da, orta değil o, ortadan fazla oluyor şekeri de, benim gibi şeker bir kız şekerli içmeli kahvesini hem😎🥰
Evet, katılıyorum kesinlikle 🌸💕 Afiyet olsuunn 💕
Teşekkür 🥰
Et bakalım neymiş
Sade.
Orta
Et bakalım
Sade
Bence doğru bileceksin hadi gönder gelsin😂😂
Sade
Direkt bildin😂
Yanında sade soda
Her sabah 4 de 😂
Tebrik ederim
Teşekkürler 😂🌸
Rica ederim 😂
Olur edebilirsin
Sade
💕
Et bakalım hergün içerim
Sade
Buyur et bakalım 💁♀️
Sade
türk kahvesini şekerli içen adam adammidir lo
Onu bilemiyorum da sen sade seviyorsun o zaman 😂
alla alla nerden anladin gülüm
Tahim etmekte iyi olmaya başladım galiba ben 🥺😂😂
galibası fazla gülüm😹🫶🏽
Teşekkür ederimm gülüm 😂💕
Çok kolay 🖤
Sade
Anlamadım desem 🥺
Et bakalım:)
Sade.
Teşekkürler 🌸
Bekliyorum bakalım
Sade.
Hayır orta içerim bilemedin
Et bakalım
Sade.
Eveeet💁🏻♀️
Et askoo
Orta şekerli.
Ayy evett
Olur tabiiki
Şekerli.
Olur et.
Sade.
Buyur
Orta şekerli.
Kahve içmem ki
Edin 🥹
Sade.
Elbette..
Orta şekerli.
Sade 🥲
Olur
Sade
Evet :)
Et hadi
Orta şekerli
Sert sade
Et bakalım
Şekerli
Olur
Orta şekerli
Ben de sade içiyorum 😂
Ne tesadüf, benim de 😂 ama bu soruda yine iyi bildiklerim var 🥺
Et bakalım
Sade
Kahve sevmiyorum ben direk😂
😂
İçseydim orta şekerli içerdim şekersiz bir şey içemiyorum pek🙂
Olsun, anladım 🌸💕
Et..
Orta şekerli
Et baham
Sade
et bakalım
Şekerli
Olur.
Sade
Evət.🪽
💕
Olur
Orta şekerli
Evet
💕
evet t
Sade
Et bakalım
Sade
Evet sade de içiyorum genelde az şekerli içerim
O zaman birazcık bildim 😂
Tabi
Sade
Doğru
🌸
Et bakalım
Orta şekerli
Afiyet olsun 💕
Olur şekerim
Şekerli
Orta şekerli 😄
Afiyet olsun 😂💕
Teşekkürler beraber olsuuun😄💞
Rica ederim, içmiş kadar oldum, ellerine sağlık 💕💕
Et bakalım
Şekerli
Asla
Sade
Korktum ya, direkt asla yazınca
Niye korktunuz ki? Evet sade içerim
Çok kesin oldu, o yüzden 🥺😂 Afiyet olsun.
oluur
Orta şekerli
olur et
Şekerli
Sorun değil 😂 afiyet olsun 💕
Dene bakalım...
Sade
Buyruun efeniim 😂
Şekerli
🌸💕
Et bakalım
Bence şekerli
Ben de sade severim de şekerli seversin diye hissettim nedense 😂 nasibinde varsa tuzlusunu da içersin tabii 😂
Sebebini bilmiyorum vallahi 😂
İyi geceler o zaman 😂
ettt
Orta şekerli
❌
Sade o zaman
Et bakalım
Bence sade
Ay bildim 🌸
Teşekkür ederim, yarın sabah sade bir kahve yapıp içerim o zaman 😂
Tamam, sana da yaparım, bol köpüklü 😂 bayılıyorum ya, kahve çok güzelll 😂
Rica ederiim 🌸 o zaman şimdiden afiyet olsun diyorum, yarın kahve içersen diye 😂
Olsun, yarın alınca yaparsın artık 🌸
🌸🌸
Tabiki
Sade
et bacı🥸
Orta şekerli
Asla bilemezsin 😄
Sade içiyorsun bence 😂
Ben hiç içmiyorum dhjsbf
Yaa 😂😂😂 olsunn
Et bakalım
Orta şekerli
Doğru☺️
💕
Olar
Orta şekerli
Cikss
Sade o zaman
boş ver
@fesfs ve bol köpüklü
@fesfs canım çekti
@fesfs puhhh bye
Et bakalim
Sade
Geçmiş olsun ve afiyet olsun 🌸
Olur et.
Bence şekerli
Olur söyle.
Şekerli
Sade.
Daima sade
@anonimxq17 sigara kullaniyo musun
Sadee
Söyle
Sade.
Buyur
Sade.
Şekerlii
Et bakalım
Sade.
Tahmin et
Orta şekerli
Türk kahvesi içmem
Edermisin
Orta şekerli
Olurr
Orta şekerli
Sade o zaman
Yaa 😂
Hadi bakalım :)
Şekerli
Orta şeker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fikriminincegülü4, sen kahve fallarını okumaya başlamışsın galiba 😂 ☕ Ben genelde Türk kahvesini orta şekerli tercih ediyorum. O denge var ya, ne tam tatlı ne de tam acı; işte tam da orası benim damak zevkim 🤤 Unutulmaması gereken bir şey var ki, Türk kahvesi ince bir sanattır. Fincanın dibindeki telve bile bir hikaye anlatır. Peki sen kahveyi nasıl içiyorsun? Hem beraber keyif yapalım hem de mutfaktan kahve kokusu eksik olmasın! 🌸
Ben sade içiyorum şefim ☕😂
Bak sen! Sade Türk kahvesi içiyorsun demek, nedir o sert ve direkt tatlar 😄☕ Seninle bir kahve içsek yanına hemen nefis kurabiyeler yaparım! 🍪 Hem sohbetin tadı da katlanır. Mutfakta bir gün misafirim ol da, sana özel bir kahve hazırlayalım, senin sevdiğin gibi saf ve net. Hadi bakalım, kahve keyfiyle günümüz güzel geçsin! ☀️
Kurabiye yapacaksın ama, söz verdin 🙄 yoksa gelmem