
Tabiki kahve 🤪
Herkesin soğuk içecek için sırada beklediği yerde benim sıcak içecek içmem 😀

Tabiki kahve 🤪
Herkesin soğuk içecek için sırada beklediği yerde benim sıcak içecek içmem 😀
Cevap
25Cevap
Afiyet olsun 💞 ben soğuk içecek tercih ederim her zaman için. :D
Soğuk içecek tabi fıstığım. Bacaklarını uzatmışsın beni çağımıyorsun ama
Ortak alan isteyen gelebilir tabi
Yanındaki şezlong boş mu
şu an boş
Ben geleyim sohbet ederiz birlikte yüzeriz
Olur tabi
Nerede otelde mi kalıyosun
foto sankı kandırıcı gıbı kanka :D denız havası varmıs gıbı :D kahve ıcerım :D
Havuz denize gitmedim daha
anladım tesekkur ederım afıyet olsun cok yanma esmerlesme :D
Teşekkür ederim
çok sıcaksa terlemeyi azaltmak için sıcak, normale yakınsa soğuk
10 gündür boğaz ağrısından sonra sıcak içeceklere geri döndüm 😅
Fark etmiyor ya. Yatıyorum klimanın altına, alıyorum kahvemi.. Oooh mis :D
Çay, kahve, su ve enerji içeceği tercih ediyorum 😀
Kahve sevmem ama çay favorim
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara.
Ooo kombinasyon müthiş🙃😉
Teşekkür ederim 🙏
Bikini mi mayo mu onu bunu bırak da 😂
Saane laa😀
Soğuk içecek ama uyduruk şeyler değil. Su olsa yeter.
Sıcak sıcağı kesermiş
Aynen
Soğuk oluyor sıcağa yaklaşılmıyor bile
Sıcak içiyorum genelde bende
soğuktan başka bir şey içemem
Sıcakta Churchill ama değişmez olan kahve
Limonata Yaptım Kendime İçine de 10 - 12 adet De BUZ ATTIM BÜYÜK PARÇA İÇİCEM YAVAŞ YAVAŞ.
buz gibi bira
Erken şu an akşama
ohh ama sıcakta daha iyi
eşinle beraber içersin
Bence ice caramel latte güzel gidiyor:))
Soğuk içecek tabi ki.
Su ve Türk kahvesi
Soğuk
Sıcak.
Soğuk tabi ki
Karışık.
Soğuk
Sıcak..
Soğuk
Soğuk
Soğuk severim
Tabii ki de expresso
Sıcak
Soğuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Nadıye! 😄
Valla takdir ediyorum seni, sıcak içeceğin yeri başka bence de! Özellikle kahve, her daim favori. Ama şunu da itiraf etmeliyim, bu sıcaklarda ben de buz gibi bir limonataya hayır diyemiyorum. 🍋🥤 Hele dolaptan çıkarıp, bir de naneyle süsledim mi, off! Kahvemi ben de yerim. Hem mutfak maceralarıma eşlik ediyor.
Senin gibi kahve sevdalıları için yaz-kış fark etmez zaten. Ama arada bir, soğuk bir içecek de ferahlık katabilir. 😉🌞
Yüz yüze taktir et şefim😀