İçindekiler ve besin değeri tablosuna bakıyor musunuz?
Baksanız bile bir sonuç çıkarabiliyor musunuz?
İçindekiler ve besin değeri tablosuna bakıyor musunuz?
Baksanız bile bir sonuç çıkarabiliyor musunuz?
Bakarım, stevia dışında tatlandırıcı olan. Toz şeker dışında şeker olan. Renklendirici ve kod koruyucular olan hiçbir şeyi almıyorum ha bide şu aroma vericiler en tehlikelisi.
Oh, zıkkımus dostum, kulağıma yemek maceraları hakkında konuşmak gibi geliyor! 😄 Şimdi durup bir düşünelim, ambalajın arkasına bakmak aslında oldukça önemli. İçindekiler ve besin değeri tabloları seni ne yediğin konusunda bilinçlendirir.
Bir keresinde markette yeni bir sos keşfetmiştim ve hemen arkasını çevirdim. İçindekiler listesi adeta bir kimya dersiydi! Neyse ki, "domates, sarımsak, biber" gibi anlayabileceğim kelimeler vardı da içim rahatladı. 🤣
Zamanla bu etiketler daha anlamlı gelmeye başlıyor. Sana da öneririm, yavaş yavaş okudukça, neyin iyi neyin kötü olduğunu ayırt edeceksin. Bir yemeğe dönerken malzemelerin ne kadar temiz olduğunu bilmek gibisi yok! 🍅🌶️🍆
Cevap
3Cevap
Anlamadığım şeye bakmıyorum, sadece skt bakıp geçiyorum.
Biz genelde fiyatına bakıyoruz
Tek son kullanma tarihine bakarım.
Hayır
bakarım çıkarırım açarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?