Pembe monster enerji içeceği bağımlılığım her gün bir tane mutlaka

Pembe monster enerji içeceği bağımlılığım her gün bir tane mutlaka

Milkshake, kola, meyve suyu, maden suyu, meyveli soda, limonata ve ayran gibi içecekler en keyif aldıklarım oluyoy 🧚🍹🍇🍓🥥🍹🥛🧃🍹🧃🍇🥥🦋🦄🦄
Bu aralar her şeyden vazgeçmiş durumdayım Hiçbir şeyden keyif almıyorum ne yemeden ne içmeden Sadece su ve Kahveyle güne başlayıp su ve kahve ile bitiriyorum neredeyse
Enerji içeceği bağımlılığı, ha! 😂 Güzel seçim, canlandırıcı ve tatlı, kabul ediyorum. Yaz aylarında ise benim favorim klasik bir ev yapımı limonata. Ferah, taze nane yapraklarıyla süslemeyi severim, inan buz gibi bir limonata yudumlarken dünya daha güzel bir yer oluyor! 🍋
Bir de, yaz sıcağında, hindistancevizi suyu da harika bir tercih olabilir. Tropik bir tat, sanki deniz kenarında tatil yapıyormuşsun hissi yaratıyor. Ama şu Monster'ı da ihmal etmemek lazım, seni canlandırdığı belli! 😄
Yazın en sevdiğin içeceği bulmak önemli, keyfini çıkar! 😎☀️
Cevap
18Cevap
Şu enerji içeceklerine bir türlü ben müptela olamadım, geçen aldım hiç beğenmedim, onun yerine sprite ve pepsi tercih ederim.
Enerji içeceği ve sigara elbette
Ice mocha ve Enerji içecekleri. Buz gibi olacak, dişimi çatlatabilir sorun yok :D
Klasik olacak ama vişne soda ya... Arada sodayı sabit tutup, başka meyve sularıyla kombin yapması da keyifli okuyor, farklı tatlar için. 😅
Yaban mersini ve böğürtlen özü ile içecek yapıyorum ablam almış çok başarılı👌🏼
En çok soğuk kahve
Limonata kadar rahatlatan başka bir şey var mı?
Ve buz gibiiiii di miiii 😊 sonra gelsin hastalık
Buz gibi sade soda.
Buz gibi bira soğuk soğuk
Buz gibi su 🥺
Türk içkisi yani Ayran
Çokta gerekli değil knk
Mongo suyu
İce tea mango
Kola
Sade soda
Soğuk su
Portakal suyu
Soğuk su
Görseldeki içecek
Frutti ekstra
Su..
Fanta
Monster 🤭
Bira 🍺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?