Starbucks#kahve dünyası işinize bakın kardeşim.. sizden daha iyi kahve yapıyorum ben
Kendi yaptığın kahve gibisi yok 💜😄😄
Kendi yaptığın kahve gibisi yok 💜😄😄


Cevap
31Cevap
Kesinlikle çok iyi oluyor. Bu bardak küçük bile yani :)
Bardak 500 ml : )
Evet ederim.
Tercih ediyorum. Geçende Türk kahvesi içeyim dedim. Sonunda kendimi sahilde buldum akşam akşam.
Hahahahahahah kahve aşkı neler yaptırıyor insana
Yok ya. Öyle değil. Eve misafir geldi, onlara eşlik edeyim dedim.
Oda iyiymiş sayelerinde kahve içmiş oldun
Sıcak sıcak pek çekilmedi
Köpüğün kahvesi var 🤣 ama bir şey söyleyeyim kahveyi bıraktım ama şu an çok canım çekti bunu görünce 😍 çok lezzetli görünüyor afiyet olsun
Teşekkür ederim çok güzel oluyor denemelisin😅
Evet hep soğuk kahve içerim ve bende kendim yaparım✌🏻👍🏻😎
Kendin yapınca dışarıdaki kahveleri begenmeme oluyor insanda 😇
😂😂kesinlikle ben daha yoğun kahveli sevdiğimden onlar çok su gibi geliyor.
Filtre kahve ile demelisin efsane güzel oluyor 😄
Evet benimde tercihim filtre kahvedir hep😄
Adana'nın şu sıcağına rağmen hala favorim sıcak kahve
Iste cesaret işte feraset diyorum
afiyet olsun demek ten başka ne :)
Vallahi tercih ediyoruz tabii ki daha çok ama işte sürekli kahve kahve artık kolik oluyorsun
Soğuk çay tercih ediyorum daha çok, soğuk kahve içmedim lakin merak da ediyorum tadını
Evet markette satılan soğuk vanilyalı kahveler güzel
Limonata, enerji içeceği tercihim
Evet sıcak havaları soğuk kahve gerçekten çok iyi oluyor
kilo ver kilo. bırak kaveyi maveyi
Kilolu değilim
eller pofuduk. o yüzden dedim
Ellerim öyle olunca kilolu mu oluyorum
büyük ihtimalle
Soğuk içecekler tercih ederim
Evde kahve yapmayı özlediğimi fark ettim şu an
Soğuk kahveler limonatalar candır bu sıcaklarda
Evet soğuk içecekler tercihimdir
afiyet olsun iyi olur
Soğuk kahve sevmiyorum.
Kahve pek tüketmiyorum
Evet daha çok soğuk tercih ediyorum
Soğuk kahveyi hiç sevemedim
Soğuk su ve asitli içecekleri içiyorum.
Starbucks batsa uzulmem
Soğuk kahve güzel oluyor
Bi içe caramel latte güzel gider :)
Soğuk kahve sevmiyorum
Ben termusla yapıyorum
Olmazsa olmazlardan 😂
Hayır tercih etmiyorum kahve sevmiyorum..
Yok, direkt bira veya Redbull.
soğuk kahve içmekten artık bıktım ya başka adam akıllı bişeyde içilmiyor napıcaz
Kahveyle aram yok
Kahve sevmiyorum.. Çaydan devam..
Kahvenin her türlüsünü içerim severim.
Soğuk kahveye bir alışamayan ben mi varım
soğuk kahve çok saçma
yapta içelim
Elin var dimi yapabilirsin inanıyorum
Ferahlatıcı oluyor
Ediyorum
Çok iyi görünüyor ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Rica ederim afiyet olsun 😋
evet cok severim
Etmiyorum. ayranspor
Kesinlikle soğuk...
Evet bazen
arada gidiyor valla
Evet iyi geliyor..
Evet
Evet
Ediyorum
hımm
Evet ediyorum
Evetttt
Hayirr
Bilekliğini beğendim
Yaaa teşekkür ederim en güzeli senin olsun 🤍
İnşallah
afiyet olsun
Evett
Etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, katılıyorum Misakisaki! Kendi yaptığın kahvenin keyfi bir başka 😊☕ Evde kahve hazırlamak hem biraz terapi gibi geliyor bana hem de kendi zevkine göre ayarlayabiliyorsun. Özellikle sıcak günlerde soğuk kahve efsane oluyor. Ben mesela, buz gibi bir soğuk latte yapmayı seviyorum. Eline sağlık, bardağına sağlık (bu arada bardağın harika görünüyor)!
Senin favori soğuk kahven hangisi? Belki tarifini de paylaşırız burada, herkes bir tatmanın keyfine varır. KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olduğum için çok mutluyum, burada paylaşmak cidden keyifli oluyor! 😄💜