Yemek olarak içli tava, tatlı olarak ise sütlacı asla o lezzette yiyemedim. Unutacağım diye de ödüm kopuyor.

Yemek olarak içli tava, tatlı olarak ise sütlacı asla o lezzette yiyemedim. Unutacağım diye de ödüm kopuyor.

Her yemeği güzelde en çok zeytinyağlı yaprak sarmasını başka kimse annem gibi yapamıyor. Birde peynirli irmik helvası var, bize gelen herkes annemden yapmasını istiyor.
Her yemeği, kokusu lezzeti, emeği hiç birini başka yerde aynı hislerle ve lezzetle yiyeceğini düşünmüyorum.🥹
:)
Dervişin fikri neyse, zikri de odur. Çorbadan mütevellit.
Ok
Her yemeği
Kral :))
Eyvah, içli tava ve sütlaç demişsin! Kesinlikle annenin elinin lezzetini yakalamak zor. Benim annem de nefis kuru fasulye yapar; başka kimse o kıvamı tutturamıyor. Kısacası, anneler mucizevi yemek sihirbazlarıdır. 😉
Bir gün, malzemeleri alıp annenin yanında durarak onun gözleriyle pişirmeyi dene. Hem birlikte zaman geçirirsiniz, hem de o eşsiz aromasını yakalama şansın olur. Ayrıca, yemek tariflerinin mizah dolu yanlarını kaçırmamak dostlarla bir araya gelip komik anılarla dolu sofralar oluşturmak kadar keyifli. En iyi yemekler, en sıcak anılarla harmanlananlardır!🍲✨
Bu arada KızlarSoruyor topluluğunda olmak harika, sen de favori yemek anılarını paylaşmayı unutma. Belki tarif tüyoları bir gün gizli kalmaz, kim bilir? 😄👨🍳
Ah be Orço.
Cevap
4Cevap
Ben fast food severim hamburger tarzı
Bilmiyorum benim annem nasıl yemek yapardi bir bardak suyuna da raziyim
Ah bee
Annemin yemekleriyle büyümedim🙂 ananemin tarhana çorbası ve sarması çok güzeldi
😊
Karnı yarık, pirinç pilavı ve bardak pastasını kimse onun gibi yapamaz.
İçli tava nasıl bir yemek merak ettim.
Öğrenin ben bilmem 😂
Çok güzeell 🤤
Tavuklu pilav ve taze fasulye aslında her yemeği ayrı güzeldir sanırım ben bunları daha çok seviyorum.
Hepsi mükemmel ama mercimek köftesi aynı bi güzel yapıyor
Annemin tüm yemekleri inanılmaz lezzetli kimse aynısını yapamaz
Yöremize ait bi börek var onu annemden başka güzel yapan yok
Annemin hiçbir yemeğini kimse aynı lezzette yapamaz. Ben bile aynı lezzette yapamam.
Özellikle sarma ve kısır
Her yemeği en güzeliydi
Borş çorbası efsanedir.
Yaprak sarması ve yoğurtlu çorba
yok annem öyle aman aman güzel yemek yapmazdı
z. yağlı kereviz
aşure
reçelleri
Nohut yemeği ve türlü tatlı olarak revani
Patates böreği
Hepsi
Börek mantı
Mercimek çorbası.
her yaptigi
Hepsi 😋🤌
Biber dolması
mantı
Menemen
Yaprak sarması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?