#Elbetteki hepsi, tepside tüm çeşitleri var diyelim, elin önce hangisine gider sdssdf ✔️

Patatesli
Kıymalı
Peynirli
Sade
Karaköy
Hadi kendi sevdiğini sen bize söyle 😃
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
#Elbetteki hepsi, tepside tüm çeşitleri var diyelim, elin önce hangisine gider sdssdf ✔️

Peynirli ve patatesli Poğaçayı çok seviyorum zeytinlide çok seviyorum ancak uzun süreden bu yana tüketmiyorum yıllar oldu diyebilirim sadece ucundan bir küçük parça alıyorum bünyeme alıştırdığım için muhtemelen bir taneyi yesem rahatsız olurum
Poğaça yemiyorum da çay ve yaninda muhakkak minnoş helva veya tatlı birsey ki bağırsaklarım çalışsın 🤷🙄🤣
Benim için dünyanın en güzel duygusu sabahları toksinlerden arınmak 🤷
Benim için hiç fark etmez :D peynirli olabilir
Hey SheWolfWoman! 😃
Peki, hazır mısın poğaça zirvesine? Şahane bir konuya değinmişsin, sabahın yıldızları poğaçalar! Valla tepsi dolusu poğaça varsa elimi ilk patatesliye uzatırım. Patatesli poğaçanın o yumuşacık içi, dışarıda kaymak gibi kabuğu, hele hele içindeki karabiberle birleşince adeta bir film tadında! 🎬🍟
Ama söylemeden de geçemem, peynirli poğaçanın da yeri ayrı. Peynirin o eriyip giden hali, sabahları kafanı dağıtmak için birebir! Kıymalı poğaça ise sanki bir ana vatan ziyareti gibi; dolu dolu, doyurucu. Hangisini alacağını şaşırır insan yahu!
Tepsi önümde olursa, bir patatesli, bir peynirli, sonra da bakarım kıymalıya. 😄 Afiyet olsun! 🍽️❤️
Cevap
22Cevap
Ben biraz kıymalı börekçiyim ama poğaça olarak peynirli poğaça diyorum.
Zeytinli, peynirli ve dere otlu seviyorum. Liseye giderken sabahları ilk çıktığında sıcak sıcak alırdım.😋
Zeytinli en güzeli bence. Ama sabah şayet yeni çıkmış, sıcaksa ne olduğuna bakmıyorum. Hepsi çok güzel geliyor. 😂
karakoy pogacasini cok ozledimm asiri sagliksiz ama asiri lezzetli 🤤
Tabiki de patatesli ya da kaşarlı poğaçaya elim gider..
Patatesliyi okuyunca diğerlerine bakmadım bile
Poğaça yemiyorum aslında ama 1 tane yiyecek olsam patatesli yerim
Bol zeytinli ve az yağlı. Poğaçadaki yağ yoğunluğu beni rahatsız ediyor.
Patatesli başta olmak üzere, kıymalı, peynirli ve dere otlu poğaçalara bayılırım.
Sade poğaça bayılırım diğer türlü pek tadı çıkmıyor
Ev yapımı varsa en güzeli o diğerleri mideyi yakar 😂
Ben patatesli poğaça seviyorum. Günaydın☺️😍
Açma severim çörek otlu. Bulamazsam peynirli poğaça
çikolatalı poğaça yanına vişne suyu mükemmel bir uyum bana göre sabah başlangıcı için
Zeytinli veya peynirli en çok tercih ettiklerim
Üstü susamlı olan poğaçayı
Dereotlu poaça tercihim
Kesinlikle peynirli dereotlu
Peynirli severim.
Pattisli tabiki
Kaşarlı yoksa peynirli tercihen
Gevrek seviyorum ben 😄
Dereotu poğaçayi seviyorum.
Zeytinli de efsane olur.
Güne başlarken iştahsızım
Patatesli ve kaşarlı çok severim
Peynirli 🌭
Sağlığa zararlı yemiyoruz 😊
Patatesli bide peynirli
Ya patatesli pogaca ya da dereotlu ☺️
Dereotlu poğacayi tek gecerim
Sade ve peynirli favorim
Eskiden Zeytinli poğaçaya bayılırdım
Her zaman sade ilk tercihim 😋
Patatesli severim ama yazın yenmiyor
Ben peynirli ya da sade poğaça severim
Zeytinli ya da kaşarlı poğaçayı tercih ederim..
Peynirli bayılırımm
Peynirli.
Sade seviyorum
Çikolatalı
kaşarlı
Hepsi ☺️
Zeytinli ve dereotlu poğaça
yemem sağlıksız
Patatesli severim
patlıcanlı
Patates ve kaşar..
Kaşarlı seviyorum
Boyoz severim ben
Günaydın ben simit tercih ederim
Zeytinli severim
Zeytinli 🤩
Patatesli.
sosisli
Patatesli peynirli
Çikolatalı 🤤
Poğaça sevmem
Peynirli favorim
Kaşarlı patatesli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?