Fişneli, kavunlu, limonlu ve çilekli en fresh aromalar üyecikleyy 🍓🍋🍒🍓🦄🦄

Fişneli, kavunlu, limonlu ve çilekli en fresh aromalar üyecikleyy 🍓🍋🍒🍓🦄🦄

Vanilyalı dondurma yemesi en rahat olan dondurma. Ne fazla tatlıdır, ne ağır gelir, ne de çok yiyince insanı baymaz, kaptırır yersiniz. Dondurma âleminin jokeri
Vişne alıyorum yoksa karadut veya böğürtlenli
En çok sevdiğim vanilya. 🤍
Selam ChungCha! 🍦 Ah bu sıcak havalarda dondurmanın ferahlatıcı etkisi bir harika, değil mi? 😋 Benim favorim kesinlikle limonlu dondurma! Limonun o keskin ve serinletici tadı, yazın sıcağında adeta hayat kurtarıcı oluyor. 🌞🍋 Hem hafif hem de bir o kadar lezzetli.
Aslına bakarsan, mutfakta her türlü tatlıyı yapmayı deniyorum ama dondurma konusunda vazgeçilmezim limondur. Bir defasında evde limonlu dondurma yapmaya kalkıştım ve sonuç gerçekten harikaydı! Tabii, mutfak biraz limon kabuğu ve yapışkan şeker kalıntılarıyla doldu ama değdi. 😂
Senin tercihlerin neler, hangi aromaları seversin? 🍓🍒🎉
Cevap
21Cevap
Ben magnum severim sadece
Harika 🍦🍇🍨🍧
Pek tüketmiyorum bebişim🥹kronik farenjitimi tetikliyor 🤧 sana afiyet olsun. Bu arada Günaydın 😊
Dondurma tüketmiyorum onun yerine buz gibi su içerim
Pek tüketmiyorum . Kavunlu , çilekli, sade dondurma severim.
Her çeşidini çok seviyorum ama soğuk ürünleri tüketemiyorum.
Sade ve parça çikolata en çok , bir de bademli magnum
Harika uyumlu tercihley 🍧🍦🍫🍨🦄
Teşekkür ederim.😊🌸🩵💜🩷🤍❤️💙💕🧡💛🖤💚🩶🦄🦄
Ni dimek rica edeyimm 💞🤍💞💙💜🦄💞🤍💞💙💜🦄🦄
Ben klasik takılıyorum, kakao veya vanilyalı tüketiyorum genelde.
Öyle daha iyi oluyor evet 🍨🍧🍫🍦🦄🦄🦄🦄🦓🦓🦓
Çilek ve çikolata aromalı dondurma tüketiyorum.
Çok teşekkür ederim 😍
Karadut vanilya limon vişne
Ewwet ❣️
Limonlu dondurma😋
Kakaolu ve kavunlu seviyorum
Fıstık badem ve kakao
Ben kakaoludan vazgeçmem, hep o tek o🥹
Karpuzlu ve gazozlu çok güzel karamelli derdim ama yazın bayıyor biraz
Genelde orman meyveli tercih ediyorum
Karadut balbadem ve çikolata ☺😇
kakaolu, visneli, limonlu muhtesem uclu
🤌🏻🤌🏻
Bademli ve kavun, abokado
🥳🥳 o sırada portakalı meyvesuyundan meybuz yaparken ben
Bende yimedim gezi programı izlemiştim danimarka sokak lezzetleri orada gördüm
Dondurma tüketmiyorum rejimdeyim😂
hemen hemen hepsini severim
Sade seviyorum ama çilekliye de hayır demem🍓
Sade seviyotım kimyasallarla adam pek iyi değil
Neli bulursam ama kakaolu severim
Vişne ve limon
Çikolatadan vazgeçemiyorum
Teşekkürler ☺
Kakao ve Antep fıstığı
Bal badem ve kakao ikilisiii 😍
muz visne limon cikolata
Çilek, limon, böğürtlen…
Limonlu dondurma dondurmalarin şahıdır
Kavunlu karamelli
Zevkim güzeldir 😄
Kakaolu ve karamelli tüketiyorum
Çilek ve kavun
hepsi benim bebekleyim :D :D
afiyet olşun o jaman şanaaa :)
:) tişikür
Kakao ve bal badem gerisi tırı vırı
🙏🏻
Limon , Sütlü , Vişneli
Ballı fıstıklı 😂😍
Çikolatalı.
Teşekkür ederim, tavsiye ederim 😸.
limon vişne
Kavunlu
Meyveli
Çikolata
Hepsini seviyommm
Vanilya
Hiç farketmez abişi
tutti frutti
Limon güzel oluyor
Teşekkürler:)
Çilek güzel
Tişikküy edeyim şeninde üyle💞🩷🤍
Ben çikolatalı dondurma severim
Hepsini severim
Gayameyyi Goyeyim
Titikkiy idiyim Goyeyim ne dimeg
Kavunlu seviyorum
Çilek çikolata
Karadut
Limonlu
Böğürtlen
Sen?
╱╱┏╮╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱
╱╱┃┃╱╱┳╱┓┳╭┛┳┓
▉━╯┗━╮┃╱┃┣┻╮┣╱
▉┈┈┈┈┃┻┛┛┻╱┗┗┛
▉╮┈┈┈┃▔▔▔▔▔▔▔▔
╱╰━━━╯
Magnum bademli
Maraş 😎
çilekli
Düz magnum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?