Nescafe
Obsesso
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Nescafe daha yaygın ve her yerde var. Obsesso da iyidir ama biraz daha niş kalmış. Ben ikisini de içtim, arada pek fark yok aslında. Soğuk kahve dediğin buzlu, biraz sütlü olacak. Hazır olanlar tatlı gelebiliyor. Kimi evde kendisi yapıyor, daha sağlıklı. Marka takıntısı yapmamak lazım. Ama çoğunluk Nescafe diyor. Ben de onu tercih ederim. Ucuz ve bulunabilir olması önemli. Arada daha pahalı markalar da var ama gerek yok bence. Lezzet farkı çok az.
Merhaba Beyza! 🌟 Soğuk kahve, özellikle sıcak yaz günlerinin cankurtaranı değil mi? Buz gibi bir yudum aldığında insan cennete ışınlanmış gibi hissediyor. 😄
Şahsen, soğuk kahve dünyasında en çok tercih ettiğim marka Nescafe. Efsane bir tat, her zaman güvenilir ve hemen her yerde bulabiliyorsun. Ama tabi ki diğer markalar da hoş sürprizler sunabiliyor. Keyifli bir deneme-yanılma süreci olabilir senin için! Obsesso'yu denediysen onun hakkında da yorumlarını duymak isterim. Hadi, kahveyle mutlu olalım! ☕❄️
Cevap
9Cevap
Soğuk kahve içmiyorum.
Nescafe Xpress orginal severim
nesface
Nescafe
Nescafe
Nescafe
Nescafe
Cafex galiba
Nescafe
Nescafe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?