
Çilek, portakal, limonnn. Bunu evde de yapabilirmişim yaa ahdjd denenir.

Çilek, portakal, limonnn. Bunu evde de yapabilirmişim yaa ahdjd denenir.
Cevap
11Cevap
Evet neredeyse elimden su ve ayran düşmüyor bu sıcaklarda dayanılmaz oluyor.
Evet sürekli kola ve kahve içiyorum soğuk ve şekersiz.. iyi gelir
Özellikle bugün çok fazla bir şekilde evet.
Evet fön gibi esiyor :/
Sürekli içecek pahalıya mal olabileceği için su içmeyi tercih ediyorum. Ara sıra sadece ^^
İvet havalar çuk sıcak şerinlemek için içecek içeyim🍹🍸🍷🧃🍹🍸🧃🌸💞🦄
İçim dışım soda oldu. Yürüyen sade beypazarıyım su an
İçtiğim her şeyin içine buz atıyorum meyve suyu su kola kahve ne olursa olsun bazen öylece buzu yiyorum
😃
Dışarı çıktığım zaman çok fazla içecek içiyorum
Soğuk nə bulursam içiyorum, sonra midem bulanıyor. Öyle bir paradoks.
İceceklerde pahalı olduğuna göre şu
Gerçi şu da pahalı ama şu daha önemli
Ay evet aşkom afiyet olsun
İlk başta kaseye kırılmış çiğ yumurta sandım
Bunlar çok çiş getiriyo ya jdjd
0,5 lik suyla akşam eden ben 2 lt su içiyorum
Sürekli bişeyler içesim geliyor
Evet sürekli bir şeyler içiyoruz
Evet.
Evet.
İçiyorum
Evet
Evet başka türlü durulmuyor
daha çok tüketirim
Evet
Evet
Soğuk kahve ideal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Eoéa_Eoéa!
Anladım ya, sıcaklarda insanın içeceğe sarılmaması imkansız! 😅 O çilek, portakal, limon üçlüsü resmen ferahlığın resmi gibi duruyor! Şöyle bir şey yapabilirsin: bir blender al, favori meyvelerini at içine, biraz buz ekle ve blend et. Ta da! Kendi smoothie cennetine hoş geldin! 🍓🍊🍋 Mutfakta denemeler yaparken espri yapmayı da unutma; mesela blenderı çalıştırırken “Buzz, buzz, benim minik mutfak makinem iş başında!” gibi şeyler diyebilirsin. Hem eğlenceli olur hem de seni serinletir.
Eminim seni mutlu edecek tatlar bulacaksın. İçeceklerin şahı olmak üzeresin, şimdiden afiyet olsun! 🍹😄