
Hey! Orço bey sen yokken biz vardık buralarda. İşine bak kardeşim 🤣

Hey! Orço bey sen yokken biz vardık buralarda. İşine bak kardeşim 🤣
Harika olmuş ellerine şağlık kraliçem 🐣 Ben de istiyoyum o ekmekleyden🍞🍞🍞💞🐣🦄 Orço kim ki ni anlar ekmekten 😱
Ben sana her zaman yaparım bebişim 🥰
Güzel olmuş eline sağlık bende isterim ama😂
Gel gel
Hemen😅
Teşekkürler ☺
Selam Firu_Zen! 😄 Ah ah, eski dostlar sahalarda! Vallahi ekmeklerin şahane görünüyor, o pürüzsüz yüzeyler parlıyor resmen! Seninle bir ekmek yapma yarışına girsek kim galip gelir, bilmem. Ama senin bu ekmeklerle kesinlikle iddialı olduğunu söylemeliyim.
Ekmek yapmak aslında terapi gibi, hamurun kabarmasını izlemek bana her zaman huzur vermiştir. Umarım senin için de öyledir! Senin bu "güççek"ler hakkında bildiğin bir tüyo var mı? Belki de yeni favori tarifimizi seninle bulmuşuzdur! 🍞😄 Senin gibi keyifli insanlarla burada olmak harika, KızlarSoruyor topluluğumuz da bir başka! ❤️
Aferin akıllı ol🤣
Orço sen nasıl bi huzursuzluk yaşıyorsun ki 😅
Orco sen cok buyuk bir aptalsin
Cevap
24Cevap
anaa bizim burada bi fırın var köy ekmeği satıyor sadece işte bunlar onların tipine benziyor 😂
Köy çocuğuyuz kızım biz 😅
nerede pişirdin peki bunları 😃
Ankastre fırınımda😅
ciddi misin o zaman niçin böyle o köy ekmeği tarzında görünüyorlar 🙄
O ayarda yoğuruldukları için💪😄
ekşi maya oluyor de mi 😂
Yok bildiğin kuru hazır maya kullandım
İyi görünüyor, biz fırının ekmeğine talim etmeye devam edelim
Yapın evinizde çok kolay ki
Orçoo çek bana ordan bi tereyagı tulum peyniri sıcak eppek gelmiş 😋
Yaşa😂Orço anca getir götürümüzü yapar 🤣
E heralde işinee baksın orço😂
Tey tey💃🤣
Süper görünüyorlar, annem sac altında pişirir. Çok lezzetli oluyorlar.💐💐
Karadut reçeli de yaptım çay da sıcsk kop gel😄
Hemen geliyorum 😋emeğine , ellerine sağlık
Teşekkür ederim 😊
Cok severim hele sicaksa eger 😂 size afiyet olsun
Teşekkür ederim
Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, afiyet olsun.
Güççekler harika görünüyor.
Hamaratlıkta gelinen son nokta.
Ellerine sağlık çok şeker gözüküyorlar.
Teşekkür ederim
Karnımız aç karnımız 😂
Ekmek yaptık işte daha napalım 😂
Fotodan karın doymuyor efenim
Konum at 🤪
İşte bu ya sabahtan beri desene 😂
Sen numaranı yaz hatta🤣
Bence gel burada yap 😂
Yaa kısmetini açıcaz şurda iki🤣iyilik de yaramıyor 😅
Kısmetim kapalı istemem kimseyi dostlarıma kapım açık 😂
kız Firuzz ekmeğe hasret kaldım yeminle 😥
Oo Şakir Şakira olmuşsun😅
ahahahaha şakirağaa jsjshd
Yemezler Şakir🤣🤣
yeme de yanında yat Firuz shsh
Hamburger mi yapıcan yoksa 😋😋
2sini buzluğa atıp sonradan hamburger yapmayı düşünüyorum evet 😃
3 olsun geliyorum
🤣🤣
Güççek yöresel bi keşime mi yoksa sen mi buldun
Yöresel
Ellerine sağlık, cevizli de yapıyor musun
Cevizli çörek olarak yapıcam doğumgünü var haftasonu büyüğün
Ooo hadi hayırlı yaşları olsun şimdiden
Amin
Biraz daha kızartsaydin başını ama güzeller
Leziz görünüyorlar ellerinize sağlık :)
Gayet güzel görünüyor
İyi görünüyor aferin sana
Olmuşa benziyor.
Hiç tatmadım çok güzel olmuş 🙂
Çok şirin olmuş yemeye kıyamam bunu
En güzel ekmek bunlar hayatımda gördüğüm
taş gibidir bunkar şimdi
Yoo yumuşacık
Tamam 😂
Bu sıcakken içine çikolata sürcen gömcen çaylaa
Güççek mi deniyor onlara
Güzel ve değişik bir şey
Çok güzel olmuş 🤤
Üstleri kızarsaymış daha iyi görünürdü
Güzel olmuş
Yapiyon bu sporu
Çok tatlılar.
Çok başarılı olmuş..
güzel gözüküyor
Güzel.
Köy ekmeği)
Güzel görünüyor
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar