Güncellemeler
1 yıl
Bu soruyu attıktan sonra 2 dk içerisinde kurye geldi ya üzerimi degisemedim ve adam 10 dk resmen dışarda tuttu beni post cihazı arızalandı
Güncellemeler
1 yıl
İştahım kaçtı :(
çiğköfte dürüm 75tl +10tl cips Küçük ayran +puding ile birlikte 110 TL yapıyor sizce çok mu fazla bide kuryeye altımda şort üstümde kısa bişey var apartmanda oturmuyorum müstakil adamdan öyle alabilir miyim yemehimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
ALırsın evet
Kapıyı tam açmadan al
Ya da bi zahmet bir pijama giy 30 saniye
Peki teşekkür ederim
Rica ederim. O kadar kötü mü. Neden kaçtı İştahın
Kurye resmen az bişey görünen dekolteme baktı hemde 10 dk boyunca fark ettim ama bişey söylemedim ve bu beni kötü hissetirdi bacağıma baktı hep
Ya gece gece trolluk yapma Allah için. Kurye 10 dk naptı mesela? Bırakır gider. Şey mi dedi? Abla şurda durayım kapıyı kapama azıcık izliyem
10 dk boyunca poz cihazı ile uğraştı diyorum ve bizim ev bahçeli olduğu için dışarıya uzakta kalıyor o yüzden dışarı cikiyorum yoksa bende bilirim kapıda kalmayı..
10 dk... Peki inandım
Umrumda değilsin.
Peki
İnanıp inanmaman beni ilgilendirmiyor
Her gün sipariş veriyorum köfte sucuk ekmek midye Çiğköfte Kokareç aylık toplam masraf 13:000 tl ☺️☺️☺️
Ay bende bu 2 hafta içerisinde harbi diyorum 5 bin 6 bin hep yemeğe alkole verdim hep dışardan alıyorum akşamda evimde alkol içiyorum. her gün icmesemde canım çekerse içiyorum
maalesef midemize söz geçiremiyoruz özelden arıyorum her zamankinden mi abi diyo ☺️☺️
Ya bide ben evdede yaparım ama üşeniyorum ya aylık o kadar masraf yaptığınıza göre işiniz iyi olmalı ne iş yapıyorsunuz
Özel şirkette çalışıyorum beyaz yaka siz?
Ana sınıfı öğretmeniyim yeni başladım diyebilirim
Maşallah çok güzel sizin işte zor baya ana sınıfı öğretmenlik yapan kız arkadaşlarım var baya zorlanıyorlar ama çok severek yapıyolar işlerini
Bende çok severek yapıyorum, heleki çocukları çok sevmemin de etkisi olabilir ☺️
Siz alkol kullanıyor musunuz
Sevindim sizinde adınıza çocuklar sevilmez mi ya
Genelde kullanmıyorum yılda 1 kez felan arkadaş ortamlarında siz içiyorsunuz sanırım
Ben çalıştığım dönemde asla kullanmıyorum ama tatil olduğu için şu an içiyorum bu aralar, yanlız yaşıyorum ve yapacak aktivitem olmadığı için ara sıra içiyorum diyeyim
Mesela netfilixten film açıp alkol yerine kola tarzı şeyler içebilirsin yanlış anlama sadece kifir ☺️ okul bölgesinde mi aileniz
Ailem maalesef başka şehirde ben buraya atandım, dediğinizi yapacağım ama alkolü bazen hızlı uyumak içinde kullanıyorum
Baya bağlanmışsınız siz alkole zararı yoksa kendinize problem yok tabiiki ailenizin uzakta olmasına üzüldüm
Bağlandım denebilir, arkadaşımda yok hiç. yeni bı şehir yeni insanlar tanımayı isterim ama kimse burada tanışmaya el verişli değil ya birde doğu bölgesi
Doğunun neresi acaba baya dikkat etmelisiniz kendinize ve çevrenize tek yaşadığınızıda söylemeyin sadece kendiniz bilin devir öyle bozukki maalesef
Urfa/Suruç'un ilçesinde yaşıyorum buraya atandım ve haklısınız kim sorarsa ztn eşim var diyorum
Imm tekrar atama ne zaman bilginiz var mı en iyisini yapıyorsunuz
Fiyat doğru eve isteyince de paket ücreti 10 TL o da olsun yani
Kuryenin gece gece aklını almamışsındır umarım😀
Aldım aldım 😘
Hoşuna mı gitti😀
İçeri aldım
He he
Fiyat uygun.
Fakat ülkemizde maalesef anlık olarak ortamlara ve durumlara uygun giyinmek, davranmak, konuşmak daha sağlıklı sonuçlar verebilir.
Yine de sen bilirsin.
Alabilirsin. Ama rahatsız hissedeceksin iki dakka değiştir üzerindekileri
Peki teşekkürler sence fiyat iyi mi
Eğer bilindik bir firmadan söylediysen gayet uygun
Oses
Uygun fiyatı
Rahatsız oldun mu kuryeden?
Fazlasıyla oldum maalesef
Şikayette bulun o zaman
Yok ekmeği ile oynamam kimsenin
Sen bilirsin ama yaptığının cezasını çekmesi lazım
Afiyet olsun efendim de ishal yapar gece gece bizden çıkamazsınız dikkat edin
Sorunuzu gördüm bu saate canım çekti.
Gidip yaptırayım bari.
18 yaşında bi kızın bu denli cimri olması beni gerdi gayet normal fiyat hadi afiyet olsun
Kuryeye de köfte siparişi ver. Davet et, birlikte yersiniz.
Valla kim kime ne kaptirirsa öyle bi hale geldimi piyasa kim kime dum duma.
Komagenede dürüm 55 tlydi en son Trendyol Yemeksepeti gibi uygulamalar çok üstüne koyuyor fiyatın özellikle Trendyol eğer adamların kendi kuryesi varsa arayıp kendiniz sipariş verin daha uyguna gelir
Bence normal de neden üstündeki şeyleri dahil ettin ki kurye ne diyecek sanki 😄😄
Kurye sapık çıktı
Haaa soryy
Kapıyı yarım aç al ne olacak 😂
Ferace giy yoksa vermez yemeği sana
Bugün benimde canım çekti. Sipariş edebilecek bi yerde değildim kendim yaptım snsn
Bunlar senin fantezilerin bence pek inandırıcı gelmedi
Çok saçma bir soru olmus anlamadım neyi soruyor
Bende kuryeyim böyle şeyler oluyor pos cihazlarnda ama kimseyide dikizlemedim
Gece gece acıktım ya 🥲
Bu kadar düşünme bence akışına bırak
Bu olayın doğruluk seviyesi sorgulanır
Yemehini öyle ala bilirsin
Soruyu çok düşündün mü?
Cips ne ya.
Çiğköfte de cips 10 numra oluyor
Yeni moda saçmalık.
Alabilirsiniz birsey olmaz
Neden yapaydin çok basit
Çok üşengeç birisyim ya sence pahalı mı 110 TL ye bunlar
Hiç bilgim yok biz evde yaparız bizim burada satilmaz
Ve seni alan yandı bu usengecliginle
pahalı olmuş
Fiyat uygun bence
Fiyatı çok uygun
oh afiyet bal şeker olsunnnn
Yalana bak yalana
kuryenin kafasını karıştırma
ucuz bile
Şimdi yine verdim 130 TL verdim bu fazla mı peki 130 tl
o da ucuz
normal ya
Kurye bana halledndi
niye?
Üzerimde şort ve dediğim gibi kısa ve dekolteli bı crop vardı üstümü değişicektim ama adam erken geldi degisemeden dışarı çıktım bizim ev bahçeli olduğu için kapı maalesef bahçenin dışında kalıyor yoksa kapının arkasına geçip alırdım yemeğimi ama dışarı çıktım ve kuryenin getirdiği poz cihazı bozuldu 10 dk yapmakla uğraştı uğraşırken gözü hep göğüslerim de idi veya bacaklarıma bakiyordu
😊
gece gece gözleri açılmıştır
yedin mi?
Afiyet olsun
teşekkür ederim 110 TL bu yemek için fazla mı sizce
Hayır
beles
Afiyet olsun