Herkese merhaba!
Ya bu düdüklü tencereyi nasıl kullanıyorsunuz? Ben korkuyorum :D Ya patlarsa diye kullanmıyorum. Düdüklü tencere ocaktayken de geriliyorum mutfağa giresim gelmiyor :D

Herkese merhaba!
Ya bu düdüklü tencereyi nasıl kullanıyorsunuz? Ben korkuyorum :D Ya patlarsa diye kullanmıyorum. Düdüklü tencere ocaktayken de geriliyorum mutfağa giresim gelmiyor :D

Korkman çok normal ben patlattım evde bildiğin bomba gibi patladı korkudan elim ayağım titremişti🙄😅birde içinde et vardı tüm evin yag olması duvarlar tavanin vs her yer çok kötüydü 🙄birde badana işi çıkarmistim basima😅😅
Ne demek efendim her zaman buradayım yardımcı olmak için 😂😂
Teşekkürler efenim😂😂
N'ayir N'olamaz😂😂 kabul etmiyorum😂😂
Cevap
7Cevap
Korkmam da çekinirim.
Başlarda bende korkuyordum ama alıştım, şimdiki düdüklüler emniyetli... içten geçilmeli olanlar patliyordu.
Ben schafer kullanıyorum güzel.
Senin kullandığın mı? Bendeki hem kapak emniyetli hemde yeteri kadar ısıya ulaşınca buhar boşaltan sistem var, normal buhar atan kısım hariç.
Evet ben önceden ocağa koyunca mutfaktan kaçardım baya oldu kullniyorum alıştım.
Ben korkmuyorum 🫠 ama dikkatli olmakta fayda var tabi. Görseldekinden ziyade seviyeli kapalılar oluyor onlar daha güvenli sanki
Yo hiç de korkmuyorum hatta genelde düdüklü tencere kullanırım
Ben küçükken annem patlatmıştı. Ailecek düdüklüye yaklaşmıyoruz bile. Travma oldu hepimizde.
Aslında kullanım mantığını anladığında hiç zor değil gibi ama işte 😵💫
Philips all in one cooker almistim gayet basarili ve de guvenilir. Su an fiyati ucmus gerci.
Duduklu tencereden korkuyorum😬
Ben de korkuyorum düdüklü dendiğimde aklıma halam geliyor o patlatmisti
Eskilerden evet ama yeni yapilanlar otomotikli ondan korkmam
Arada kullanıyorum ama korkmuyorum 🤭
YouTube'dan izle nasıl kullanıldığını
Fissler kullanıyorum patlamayan düdüklü olarak satılıyor zaten öyle bir korkum yok
Ben korktuğum için kapağını kullanmam
Eee ne yapayım valla patlamaktan iyidir 🤦🏻
Valla ben patlar diye korkuma hiç kullanmadım
bende kullanamıyorum jsdhsakfhks
Korkmuyorum 10 senedir aktif olarak düdüklü kullanıyorum
Ay hayır ya en fazla patlar modundayım
Korkmuyorum galiba
Deneyebilirsin saate bak aç ve kapa sonra baktın yemek olmuş
Korkmamız normal ama kullanıyorum.
Asla kullanmam ben bunu ya
Fazlasıyla o yüzden dikkatli olmaya çalışıyorum.
Ben çok korkarım, hiç kullanmadım.
Evet korktugum icin almadım zaten😂
Neveet 🤧 mutfağı terk-i diyar eyliyorum
He daha dün çorba yaptım 😂
Düdüklü tencere kullanmıyorum
Evet korkuyorum. Kullanamıyorum.
Ben kullanıyorum ama ödüm kopuyor..
En sevdiğim mutfak aleti olur kendisi.. 😅
Hayır kullanmıyorum cünkü
Yo korkmuyorum
Doğru kullanıyorum
Yo sadece doğru kullandığım için korkmaya gerek duymadığımı söylüyorum
Bi nevi senin de korkmana gerek olmadığını
İnşallah
Kullanmıyorum korkarım zaten
Korkarım
mermi gibi valla : )
Sıkıntılı bi alet bu ya harbiden
Korkmuyorum ben
Kullanmadım hiç
Ben korkmam
Kullanmıyoruz
Karaca al iyi marka
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?