döner yersem tavuğunu, pizza yersem sucuğunu, tavuk yersem tavuk veriyorum. kıyamıyorum ben yemek yerken onun o bakışlarına 





Yanlış bir hareket çünkü senin her yediğin yemek kediye iyi gelmeyebilir. Midesi hazmetmez dokunur veya şekerli bir yiyecek ise gözlerine zarar verebilir.
Ben de ciğer için kedimle kavga ediyoruz 😄
Kesinlikle öylesin bebito.
Cevap
10Cevap
Evet çok iyi bir ablasın bence de asdfsf TwT
O hayvan insan değil ona zararlı olmasa zaten yedirin derlerdi
Mahalledeki kedi otları yiyordu acıdım süt döktüm. İçmedi. Genetikleri bozulmuş bence
yaptığınız iyiliği gösterip ben iyi bir ablamyım diye sormanız.. Sanıırm onay bekliyorsunuz..
Bari biraz ketçap mayonez falan dokseydin de kedi yediginden zevk alsaydı 😃
Belki o seviyordur. Azıcık farklı tatlar ver
Kediyi de kendine benzetmişsin😂
Hasta edeceksin hayvanı. Her şeyi sindiremez onlar. Teyzem kedisine her şeyi verdi bağırsakları tıkandı hayvanın öldü.
Bence sadece kuru mama alıp versen daha iyi olur
Hahas evet çok iyi bi ablasın sevindim buna
Ben kedime zaten mama almıyorum ki benle çorbaya ekmek doğruyor😂
@Yengeckzz Senelerdir hepsi çok sağlıklı ama 12 yi geçik kedim var benim ablacım
İvet iyi biyisin kedin de çuk datlu🐈🦄🦄
Bence zarar verebilir ona.
Üstündeki ete gelmiştir o 😹. Tatlı kedicik.
Merakı var demek ki 😹. Yemeye mı çalışıyor?
İnsan yemekleri kediler için uygun değil
Kedine büyük kötülük yapıyorsun
Şahane bir ablasın
İyi bir ablasın ama çok fazla verme
Afiyet olsun ikinizede
Vermezsen ayıp olur.
pizza zararlı kediye
Zararlı
Çok iyi
yazık hayvana
keniler candır alla razı olsn
İyi ablasın.
Evet ablası
Fedakarsn
ben doğurdum (real)
Çok iyisin cooookk
Afied
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?