Ablam yediğim yemeğin miktarına karışıyor?

Ben kemikli tavuk yiyemiyorum, genellikle biraz kaba varsa ondan alırım zaten çok almıyorum. Ablam da bizde tavuk sote yaptı (evli) bende biraz kabalarından aldım tabağıma, tavuk sote olduğu için minik minik anca 10 tane almışımdır... bana dedi ki alınma ama onları aldın biz hep kemik yicez dedi tüm tavuğu yapmış benim minik minik aldığım 10 parçaya laf etti, bir de bana demez mi aman çok alıngan falan ben mi alınganım yoksa cidden kötü bir şey mi demiş
Ablam yediğim yemeğin miktarına karışıyor?
Cevapla