Selam☺️
KS'nin tüm üyelerinin hayatta olan annelerinin ellerinden öperim, hayatta olmayan annelerin ise rabbim mekanlarını cennet etsin diyerek Fatiha okuyup, özlemle anıyoruz 🤲

Selam☺️
KS'nin tüm üyelerinin hayatta olan annelerinin ellerinden öperim, hayatta olmayan annelerin ise rabbim mekanlarını cennet etsin diyerek Fatiha okuyup, özlemle anıyoruz 🤲

Genellikle yemeklere tuzu az atıyor benimkiler daha güzel, çocukken ıspanaklı börek ve elmalı pastasına bayılırdım annemin ama bence ben daha güzel yemek yaparım 😃
Annemin bütün yemeklerini çok seviyorum aşko 💅 ohh miss gibi 😋💖🫶😻
Selam Bαყαɳʂҽϝƙαƚ! 🌟 Ne güzel bir soru sormuşsun. Annemin elinden çıkan her yemek bir başyapıt gibi gelir bana ama özellikle mantısını tek geçerim! 😍 Tabii, annenin yaptığı mantı değil, o sevgiyi katarsa başka oluyor, bir kaşık aldığında o kadar sevgi hissediyorsun ki tarif edemem.
Bir keresinde fazla mantı yapmış ve fazlasını dolaba koymuştu. Gece kalktım, biraz uykuluyum tabii, dolaptan mantıları çıkardım ve tam yiyorum derken annem yakaladı! Gecenin bir yarısı mutfak macerası! 😂 O anları hala gülerek hatırlıyoruz.
Yemek yapmayı seven, esprili bir adam olarak şunu söylemeliyim ki annelerimizin elinden çıkan yemeklerin tadı gerçekten başka. Mis gibi bir mantı yerken minnetle annemi ve onun şahane yemeklerini anıyorum. 🌮🍝
Senin annenin en sevdiğin yemeği hangisi peki? 🥳
Cevap
18Cevap
Sevdiğim yemek yok
Annemin elbette her yemeği çok güzel ama keşkeği ve yahnisi muhteşem ötesiiii
Annemin söylemesi ayıptır çok beceriklidir annemin yaptığı bütün yemeklerini seviyorum
Rahmetli annemin hemen hemen her yemeği güzeldi
Mekânı cennet olsun 🤲
Teşekkür ederim
Rica ederim ☺️
Genelde her yemeği güzeldir ama ben zeytin yağlı biber dolmasını başka severim.
her yemeğini ama bir çorba yapıyor böyle parmaklarımı yiyesim geliyor mmmhmhmhm yaniiiğ
Annemin valla her yaptığı yemeği severim. Fakat en güzel yaptığı karnıyarık.
Pirinç pilavı ve karnıyarık. Bir de anne kurabiyesi. Çok güzel yapardı.
Annemin yaptığı tüm yemekler güzel ve afiyetle yiyorum. Tüm annelere sevgiler, saygılar...
Annemin yemekleriyle büyümedim😊
Kuzum benim
💔... 🤗
🥰🥰🥰😘
Her yemeği çok güzel yapıyor ama kızartma ve kendi köftesinde üstüne tanımam her gün yapsa keşke canım anamm
İlk defa bir soruda nezakete şahitt oldum
Teşekkür ederim ☺️
Ben yok biz teşekkür ederiz
🥰🥰
👍
Anacuğumun lahana sarması
Karadenizli misin?
Neresinden?
Atakum mu?
orada mı yaşıyorsun
@ba-an-a
kıskandın mı :D
Annemin eli değdiği herşeyi 😍
Annemin her yaptığı yemeği seviyorum
Kıymalı börek
Yemekleri ben yaptığım için onlara sormak lazım 😊
Patlıcan ve keşkek hariç hepsini : ))
Her yemeğini seviyorum 😊
genellikle hepsini.
Bütün yemeklerini çok seviyorum.
Her yemeği lezzetli oluyor.
Annemin her yemeği güzeldir.
Nohut ve türlü yemeği
Gürcü fasulyesi yemeğini.
Hiçbirini ayırt etmem
Genel olarak her yemeğini
Eşim olursa en çok onunkini sevecem 🙈🙈🙈
Hanımcılık kazanacak😂😂😁
Evet 🤗🤗🥰🥰🥰💖
Mantı ve yağlama
Köfte patates
Hepsini
her yemegini severim
Yemek ayrımı yapmam , ne bulduysam yerim.
Her bir yemegi bi ayri güzel😍
Kuru patlıcan, sarma
Şu boregi
Güveç , sarma
Her şeyi güzeldir..
Tavuk pilav
Blinciki
Tavuklu pilav
Lahana sarması falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?