
Kardeşime dondurma yetiştiremediğimiz için piyasadaki en ucuz dondurma fiyatlarını alabilirim. Kalitesiz olsa da olur buna işlemez. 🤣

Kardeşime dondurma yetiştiremediğimiz için piyasadaki en ucuz dondurma fiyatlarını alabilirim. Kalitesiz olsa da olur buna işlemez. 🤣
Ben dondurmacıdan alıyorum genelde kilosuyla. Sonra orada dondurmacıyla muhabbet kurup 4-5 tane de külah rica ediyorum kıyamayıp iki üç tane fazla bile veriyorlar sonra evde kendimle dondurmacılık oynuyorum sjdkd
Külaha koymak da eziyet ya ben ekmek ısırır gibi ısırıp, dondurma atıyom ağzıma. 🤣🤣
Ya ahsjsjs külahı ban bi de istersen
Oha ben bunu nasıl düşünmedim 🤣
Offf en sevdiğim şey ucuz dondurma 🍦 🤤 ahdnsjskmfns
Geçen sene fiyatı 40 tl gibiydi şimdi kaç olmuş söylesene
Ben direkt kutusunda yeme taraftarıyım hojam
@Dorjinho bize de ısmarlasana reyiz.
Tabağa koymayı daha medenice buluyorum. Herkesin kaşığını daldırdığı kutudan yiyemezdim. Midem bulanırdı.
Şimdi sana Minnie mi diyim Mine mi? 🤣
Minnie 😹. Mine diyen taş olur 😹.
Kızım taşlaştım sanırım bir haftayı nasıl geçirdiğimi bir ben bi Allah bilir. Minnioş. 🤣
Kıyamam. Ne oldu ki 😹?
Neler olmadı ki. Dün sabahtan, bu sabaha kadar uyudum öyle düşün. Öyle yoruldum. 🤣🤣
Nuri Alço'nun gazozuna ilaç atma ilacıyla bayıltmışlar seni 😹.
🤣🤣 inş sadece bayıltmışlardır. 🤣
Tövbest. Neyse, prens öpüp mü uyandırdı seni 😹?
Tabakla falan uğraşamam. Hazır dondurmalardan da yiyemem. Pastane dondurması yiyorum ben. Biraz pahalı ama sağlıklı en azından. Bazen de evde kendim yapıyorum.
Ben dondurma sevmem çok ondan pastane falan anlamadan yerim. 🤣
Ahhh şu dondurma meselesi, ne kadar da tanıdık bir senaryo! 😄 Tam bir dondurma tutkunu olarak ben de genelde direkt kutuya dalıyorum, tabii ki. Hem daha pratik, hem de daha eğlenceli! Hele ki evde kardeş varsa, o yaştan sonra tabakla uğraşmak iyice zorlaşıyor, açıkçası 😂.
Fiyat konusuna gelirsek, maalesef burada fiyat bilgisi veremiyorum ama eminim mahalledeki marketlerde uygun fiyatlı seçenekler bulabilirsin. Şöyle düşün, kalite önemli değil dediğine göre, bir dondurmanın kalitesiz olması sadece daha fazla çaba gerektirir: Daha fazla karıştır, daha fazla gül, daha fazla eğlen! 🍦 PS: KızlarSoruyor topluluğunda olmak harika, doğru yerdesin! 🎉
BİM den alıyoz
@biradettubaa orço sevgilisinden azar yedi galba. Bu soruda ortadan konuşmuş bi de morali bozuk. 🤣🤣
Aşk doktoru musun kızım be 😂😂😂
@biradettubaa her türlü doktorluğa talibim. Bende yok yok. 🤣
Cevap
31Cevap
Ben balkondan atlarım kutaya dalarım :D
Barış gibi olamadılar. 🤣
Olamazlar :D
Sen git inci ablanı sev hıh.
Severim ablamı kıskan :D
Kıskancam. Hıh. 🤣
Bir kutu anca yeter tabağı kirletmeye gerek yok
Hani engellemiştin len sinsi pisssss mikkkrrropp püüü
Fake hesap açmış 🤦🏻♂️
Sende engel atmıştın güya 🙄
Ayyy evet bunu da engellemek gerek şimdi
Kabasakalın izinden yürünmemesi gereken bir konudur. Ona aşık olan burayı okusun. 🤣🤣🤣
Abart anasını satayım 😂😂😂
Şeytan gibi taşlanmadığım kalmıştı 😂
Olm işte aşık olanları bulacaksın sana da yaranılmıyor. 🤣🤣
Melaike ile izdivaç 😂😂😂😂
Aşık olanlar 🙄 bi kişi de değil
Daha ne istiyon ya. Çok söyleniyon bak. Evde kaldın kesin sen.
Sustum ben
Ben tabağada koymuyorum, kutuyada dalmıyorum.
Iıı, şey...
Tunişe elleşmeyin ama ayaklarınız güzelse o zaman başka. 🤣🤣
@melankolikmelaike aynen. 46 numara. Sağ ayağım da 46.5 :P
Ben kutuya dalanlardanım ama burada paylaştım bi öküz demekleri kalmıştı onuda dediler 😂😂😂kutudan yedim diye 😂😂😂😂 sanki anasının evinde self servis yapıyor 😂😂😂
Öküze tamamım ben. 🤣🤣
Agam hepsi kraliyet ailesinin evindeki odalardan yazıyor. 🤣
Puhahaha ben Allah ne verdiyse dalanlardanım. Benden prenseslik bekleyenin prensesliğidir o. 🤣
Dondurma yemem ama küçükken babamla kutudan yerdik😄
Oyş. Çok tatlı. 🥹
Tek yiyeceksem dalarım.😂
İkram edeceksen görgü kurallarına uyar gıdım gıdım yerim kasede.
Yok dalış serbest. 🤣
Ne tesadüf! Biz de bu dondurmayı almıştık markası Fair. Şu an kasede yiyorum.
Yok bu fair diil. 🤣
Afiyet olsun.
😂😂
Allah seni😂😂 ayri tabaga alirim az yiyorum zaten
Hani benim lincim he. 🤣
İyi aliştin nxjsbd bugunlerde ponçiğim linçlemicem😂
Yok valla bu halini sevmiyom. Bana kaos lazım.
😂😂😂agzini illa asfalta mi sureyim yelloz jabdjabd
Puhahaha bi de bol bol gülerek yağlıyor ki üzerime alınmayayım. Yiycem. Yemezler artık. 🤣
Zeki hatun😂😂
Kardeşlerim olmasa dalarım kutuya da onlar da var kdkdk
Onlarla dalmak varken ayrışmak olmaş.
Ooooo kurala bak. Ben de mi yapsam bundan. 🤣
Yani bunu benim kardeşime anlatmam ömrümden 5 yıl çalmak demek. Vazgçetim şu an. 🤣🤣
Tabakta servis ederim herkes eşit yemiş olur.. Kimseye haksızlık olmaz.. 😂😂
Senden şöyle bir cevap almasaydım kapatırdım hesabımı. Bu anaçlık sadece sende olur bi kessiy de. 🥹🤣
Tüh bilseydim farklı cevap verirdim.. 😜😅 Öyle bizde her şey eşit olur.. Kim ne alırsa diğerine de alınır.. 😂🤣
@kaba-sakal deli diyenlerden birini buldum. 🤣
Kaldı 6 bence hesabını kapatıp gitmeli yüzsüzlüğün anlamı yok 😂
@Kaba-Sakal yüzsüz ama yürek hoplatan. 🤣
Korktum ben şimdi 🤦🏻♂️😂
Kim deli demiş ne zaman demiş Allah kuru iftiradan saklasın inşallah.. 😂😂
Amin kardeşim hepimizi amin. @tatlikizzzz34 🤣🤣🤣
Özellikle de senden.. 🤣
Puhahaha 🤣
Şimdi kutudan yenilen dondurmanın tadi başkaaa tabaktanin başka
Aynısı valla aynısı. 🤣
Değil valla degıl 😂
İnce belli bardaktan çay içmek de farklı kupada içmekten. 🤣
Tabii farklı
Carte dór dondurmalarını pasta gibi yiyorum tabağa alıp 😌🌸
Kadayıflı dondurma çekti canım. 🥹
Maraş usulü 🥲
Tuba yazık diil mi bize vicdanına davet ediyorum seni. 🤣
Ne uğraşacağım kaşığı alıyorsun ve daldırıyorsun. 😌😌
En sevdiğim insan tipi. 🥹
Senle de kaşıklayacaz dimiiiii? 🥹
Tabi. Kaşık kaşık yiycez. 🤣
Tamam çikolatalı olsun en çikolatalısından. 🤤
Ben sade severim zaten. Çok yemem aslında ama senin için bi kutuya tamamım. 🤣🤣
Aşk kadın boşuna demiyorum. 🥹
Ortak yemem, o yüzden tabakta yerim. Ama kutu dondurma da almıyoruz bayadır.
Tamamen ruh halime bağlı. 😅
bazen kutuya bazen kaseye. 😅
Git bimden al abisi ver gitsin habire yesin ordam ama kulahta daha iyi aslında
Tabağa koyarım ben 😄
Artık koyamazsın.
Tek başımaysam kutuya dalıyorum bebek 😂 insan içindeysem mecbur dağdan inmeliğimi saklıyorum ajsjsksk
Dondurma tabaga konursa daha hizli erir. Kabindan daldiracaksin kasigi 😂 Bir de ucuz etin yahnisi pek olur derler, kaliteden sasma sen. 😂😂
Külaha koyarım ben.
Bitmeye yüz tuttuysa kaptan yerim diğer türlü kaseden
Dondurma kabında sarma yiyenlerdeniz biz daha havalı 😎
Yemeği tencereden yemek gibi😅hiç sevmem. Yapanı da o kutuya sokar şoklarım🤣
Dondurma kupları aldık bir gün inşaallah kullanırız. 😄 Bu arada ben genelde maraş usulü seviyorum.
Çabuk bitir o kabı içine sarma koyup buzluğa atıcaz
Elitlige gerek yok beş kaşık aynı zamanda kutuda 😂
Corba mi bu ya kutuya dalarim 😅
Akıllı adamın hali bi başka yau.
Eh iste bana yetiyor 😀
Kaseye koyar üzerine çikilota sos sıkarım
Sen kendini çok seviyorsun ya ben de seni çok seviyom bu yüzden.
Tabağa koyuyorum
Senden tabak bekliyordum zaten. 🥳
Tatlısın, kibarsın. 🥹
Ben değilim şimdi kibarlık yapma puhahahah 🥹
Tek başımıza bi kilo yerik kardeşimle sjs
Yerik dedin erik çekti canım. 🤣
Aç gözlü karı jsks
Kasede yerim 4 top sınır koymassan tüm kutu biter
Offf. Bakim kardeşim sen misin 🤣
Ben direkt dalıyorum ya uğraşamam tabak mabak
Hanımefendilik bunu gerektirir. 🤣
Elbette hahaha😂
Az ye kilo alacaksın
Puhahaha 🤣 yioook almamm.
kafayı gömüp, yerim
Senden beklenir şişko.
Çiğköfteye koyanlardanım
Teyo bi de hepsini kutuya koymayı dene.
Dondurma kâsesine koyarım.
Bu tür kızlar hep en narini en hasası aşko kuşko kızları hahshah
Çok komik.
Komik diye dedim zaten çok komik
Hiç çekilmiyorsun vallahi.
Doğrudur burdan öylesine hesap açtım aklıma gelen herşeyi diyorum hiç esirgmem lafımı
Dondurma kasesi hım. 🥹
Melkonik onu demiycektin dondurma kesesi mi var mış diycektin hsjsahhsa
@AKLİDENGESİZLİK dondurma KS'si de var demek. 🤣
Bu komik değil mi 🤦♂️
Komik değil di 🧨
Direk kutudan yerim ben 😀
A101 de Algida keyif mega var 1.5 kilo falan 80 lira sanırım. Ben onu alıyorum
kağıt helva arasında yerim
Onu çok aç olursam ben de yapıyorum. 🤣
Direkt girişiyorum
Tabağa koyanlardanım 😂
Külaha koyuyorum genelde
Çubuk dondurma yiyorum
Tabaktan yemeyi severim
Kutuda kalsın tabağa gerek duymuyorum
Kutuda yemeyi seviyorum
kutuya dalarim ne tabagi
Dondurmaysa düsünmeden dal kutuya
🤣🤣
Bulaşık sevmem direk dalarım 😂
İşte bizim kafalardan. 🤣
Kafalar berraak tertemizz 😂
Kaşıkla girerim🫠
Oyşş.
ama bu şekilde hiç hijyenik görünmüyor ki 😒
Hijyen aramıyoruz zaten. 🤣🤣
susss ben her zaman ararım 😬
Ne var sanki üç kaşık daldıysa içine. 🤣
Baskasi yiyecekse kutudan yemem ben sahsen.
Şuanda kutuya girisiyorum:)
Her türlü hüpletirim
Tabağa koyunca eriyor
Evde 3 çocuk olduğu için mümkün değil!
Genelde kutuda yiyoruz ☺
Kaseye koyar yerim kutuda rahat etmem
Bu sıcağa o kutu anca yeter ya
Kutuda yemek dondurmanın diğer yarım tadı 🤌🏻😂
Kutudan Teksem tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?