Dondurmayı tabağa koyanlardan mısınız yoksa direkt kutuya dalanlardan mı 🤣?

Dondurmayı tabağa koyanlardan mısınız yoksa direkt kutuya dalanlardan mı 🤣?

Kardeşime dondurma yetiştiremediğimiz için piyasadaki en ucuz dondurma fiyatlarını alabilirim. Kalitesiz olsa da olur buna işlemez. 🤣

Dondurmayı tabağa koyanlardan mısınız yoksa direkt kutuya dalanlardan mı 🤣?
Cevapla