Ablamın eşinin ailesi bize gelince yemek yemiyorlar. sadece çay içiyorlar sizce neden böyle yapıyorlar?

yani gerçekten o kadar güzel yemekler koyuyoruz ama onlar sadece çay içiyor. kadın da kocası da yemiyor bir şey. ama ablam onlarla kadının yakınına gitmişler orada baya yemiş. kedi var diye mi yemiyor yoksa yemekleri mi beğenmiyor? sorsam ayıp olur mu?
Ablamın eşinin ailesi bize gelince yemek yemiyorlar. sadece çay içiyorlar sizce neden böyle yapıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
ablam kediden dolayı yemez çünkü biz onla gittiğimizde baya yemişti demişti. sadece bizden yemek yemiyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
kedileri bile odaya kapatıyoruz onlar geliyor diye
Ablamın eşinin ailesi bize gelince yemek yemiyorlar. sadece çay içiyorlar sizce neden böyle yapıyorlar?
Cevapla