Haftada kaç gece dışarıda yersiniz mesela?

- Kaç gün yemek yapmazsam mesela djjd
Haftada kaç gece dışarıda yersiniz mesela?

Haftada maks 2 akşam yemeği. Onda da tanıdığım mekanlara giderim, ücreti önemli değil iyi olsun yeter. En güzeli ve sağlıklısı kendi yaptığım yemektir benim için.
Dışarısı böyle pahalı olduğu sürece ayda 1 kez sadede ya da 2-3 ayda 1 kez. Talep çok olumca fiyatlar çok yükseliyor her geçen gün. Çok fazla dışarıdan yiyip içiyoruz o yüzdende bu fiyatların olması normal
Selamlar Etipufflezzetli! 🍕 Görüyorum ki sen de benim gibi damak zevkine düşkünsün! 😄
Dışarıda akşam yemeği yeme sıklığı tamamen senin ritmine bağlı. Mesela, ben haftada bir-iki kez dışarıda yiyorum. Hem farklı lezzetleri tatmak için güzel bir fırsat oluyor, hem de mutfaktan biraz izin almak için harika bir bahane. 🙃
Ama dürüst olmak gerekirse, mutfakta olmak beni mutlu ediyor. Kendine bir gece tatil yaptığında, mesela, mükellef bir İtalyan pizzası yerken veya nefis bir Meksika tacosu gömülürken keyif almak gerek! 🌮🍕 Mutfak maceralarında da sana ilham verebilir.
Senin ritmin nasıl? Haftada bir mi, iki mi? Her durumda, yemek işi eğlenceli olmalı, baskı değil! 😃 Afiyet olsun ve bol lezzet dolu günler dilerim!
Eyvallah Orço reis
Cevap
47Cevap
Afiyet olsunn :D ara sıra yerim bende dışarıdan
Afiyet olsun 😃
Sana da :D
3 aydır yemiyorum uzun zamanda hiç yemek istemiyorum hem maddiyat olarak hemde hijyen açısından hiç iyi bir şey değil birilerine para kazandırmak zorunda değilim evimde yerim mis gibi
Karnımı doyuruyor değer bence 😂
Sık yiyorum ya bi de düzgün doysam bişey demem de doymuyorum. Ne kadar bu pide? Doyurmaz mesela sadece bu pide beni
Ben yediğim şeylerin parasına bakmam ki kocam ödüyo fjfjf
Ya ona ben de bakmam severim de zaten dışarıda yemeyi
Trde porsiyonlar aşırı küçük
Belirli bir düzenim yok. Akşamları yemek yemiyorum. Bazen diyetten sıkılıp bugün izinlisin yapıştır diyorum 🤣
Diyette akşam. yemegi yenmiyor mu dhd
1 yıldır sürdürdüğüm diyette yenmiyor. 🤷
Sonuç
98 den 75 e bir yolculuk. Henüz tamamlanmadı 😄 8 aydır 75 ahhaha
E güzelmiş bende 62 kilodan 58 e düştüm djdj diyet bıraktım kfnf
Azim et çalış çabala , iskelet gibi dolanmalıyız hahah
Yok ya kilo almasam yeter dbxn
Ardakaşlarla buluştuğum zamanlarda yerim onun haricinde eve sipariş veririm
Eve sipariş verince dışarıdan yemiş olmuyor musun
Yalnız yaşayan biri olduğum için bazen işten yorgun geliyorum ve yemek yapacak halim olmuyor o zamanlar sadece
Bazen tüm hafta dışardan yiyorum bazen aylarca yemiyorum. Yoğunluğuma göre değişiyor
Bunun yarısı kıymalı orada anlaştık geri kalanı neli
Biz dun yedik.
Yaz sezon acilisini yaptik.
😀😃
Sebebi oğlumuz olmasini kutladik.
Bebek yolda yolculugu az kaldi.
Canım ne zaman isterse jssj yav bu pidem de her yerde var satır et olsada yesek jshtjj
Ismarlarım djjd
Satir et ince çizgimiz jdjf
Hay anasını sözü de ulu orta verdik bir sürü şahit var 😂😂
Emreeeee 😂😂
Haftada bir iki kez. Evde yemeği seviyorum. Pide hiç sevmiyorum. fdkfkdkd
Bu ara neredeyse haftada 4-5 gün yiyoruz hava çok sıcak olduğu için ocakbaşında yemek yapamıyorum
Eğer sayılırsa, genelde dışarıdan sipariş veriyorum, evde yiyorum 😂
🤣 🤣 Pide güzel görünüyor 3 5 oluyor galiba hiç saymadım
Nerdeyse her gün yemek yapmasını bilmiyorum maalesef
dışarıdan yemek yemiyorum en son ölmüş böcek gördüm çünküsü
Ailem ile onlar ne zamann isterse. 2.3 haftada bir falan
Yalnız yaşadığım için her gün yemek yapma fırsatım olmuyor bu sebeple haftada 3-4 kere dışarıdan yediğim de oluyor.
Çok nadiren genellikle evde yapıyorum.
Haftada bir ya da iki kez dışarıya çıkıp kendime zaman ayırıp yemek yerim
Eskiden çok yerdim ama artık çok nadir
Niye makarna yapmayı mı öğrendin
Fırat ya uvuggugi
Annem varsa yemem yoksa söylerim
Annem varsa ben de yemem. Ben de bi anneyimdir 🥲
Anneler candırr
En az üç gün dışarıda yiyiyorum
Niye
Enflasyon çok kötü o yüzden döner iyidir uygun 😂
Döner Bile pahalı 😂
Oyle paramiz yok hanim ablacim biliyormusun kac tl disarda bi yemek acaba
Bazen farklılık olsun diye yerim
Özel bir durum olunca.
Özel günlerde özel yerlere gidiyoruz pideciye değil 😂
disaridan yerim 3-4 kez
Canım sıkılınca genelde
Beleş olursa her gece yerim dkdkd
Çok nadir zamanlarda yeriz
Nerdeyse her akşam 😒
Hiç dışarıda yemem. Yemek yapmayı seviyorum
Bazı zamanlar sürekli hale geliyor. :D
Genelde kendim yaparım buna özen gösteriyorum
Onun yerine dışardan söylüyorum daha çok
Haftada 1-2 sefer genelde 1
Arkadaşımlarımla falan özellikle gidipte Yemem.
5 gün falan
Ühhh
Yemiyorum
Tebrikler
Nadiren
Ne güzel
disaridan yemek yemem
kaç gün evdeki yemeği beğenmezsem
Dışarda yemek yemiyorum.
Genelde almıyorum dışardan
Yerim arada dışarda
Dışarıdan fazla yemek yemem
Bu aralar rejimdeyim. Ama normalde her akşam 😊
Çok sık değil.
1 gün
Vay be ne güzel
Ben bu ara çok fazla dışarıdan yiyorum. Yemek yapmaya eriniyorum 😂
Örneğin
Aşerme durumuma bağlı
Bi de o var dhdh
Oha xnnx
Obur 😂😂
Hiç dışarda yemem.
Hergunnn genelde
Her hafta
Hafta iki gün
Yıllar önce yedim..
Nadiren
nadiren yerim
Ayda bir
Ayda 1-2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?