Kalk dışarı çıkalım deseler ölüp bitiyorum diyip bi ton bahane bulurum ama kalktım börek yaptım asjsj.
Güzel yorum yapanlara ikinci tepsiyi yolluyorum (hayır ne rüşveti)

Kalk dışarı çıkalım deseler ölüp bitiyorum diyip bi ton bahane bulurum ama kalktım börek yaptım asjsj.
Güzel yorum yapanlara ikinci tepsiyi yolluyorum (hayır ne rüşveti)

Off güzel görünüyor börekler lakin uykuya daha çok aşığım, sahurda dahi uyanmayan, hazır yemeğin üstüne konmayan, sahur yapmadan oruç tutmayı tercih eden bir insan olduğumdan mütevellit uyku aşkımdan vazgeçemem. Gece hazır yemeğe bile evet demezken, kendim gece yemek yapmaya, börekler, poğaçalar yapmaya üşenirim açıkçası
Cok güzel olmuş ellerine sağlık ömrümde senin gibi börek yapan birini daha görmedim nekadar guzel görünüyor beceriklisin seni alan yaşadı (bu arada ikinci tepsiyi nezaman gönderiyorsun) kdkdkdksjdksjdkdjd
Ahshsjs yarın sabah kapında
Hahhaha sağol afiyet olsun bu arada
Teşekkürler
En sevdiğim öğün kahvaltı ona bile üşendim.
Süt, muz, yulaf, badem çektirdim makineden içtim. Normal şartlarda masa donatırım ama bu sıcaklar beni bitirdi.
Ellerine kollarına sağlıık eminim lezzetialadır.
sana börek yaptıran kim ya da ne yaa o saatte :D
bu arada her an börek vs yapabilme potansiyelindeyim ben de.
Aşko öyle bir anda estiler kalktım yaptım 😂
Hahaha, beni anlatıyor desene! Gecenin bir yarısı mutfağa dalıp börek yapmak, işte gerçek bir tutku 💪🧑🍳. O tepsi börek kokusunu alır almaz, inan içim pır pır etmeye başladı! Börek yapmaktan büyük zevk alırım, özellikle peynirli ve ıspanaklıysa... Aman Allah'ım, kendimi durduramıyorum!
Eğer ikinci tepsiyi bana yollayacaksan, ben de sana gizli dolma baharatlı börek tarifimi paylaşırım, söz veriyorum! Zaten gece yarıları yapılan yemeklerin tadı bir başka olur, değil mi? Ne diyeyim, ellerine sağlık, harikasın! 😄🧀🥟
Söz vermiş hem de. Ulan orço. Ulaannn.
Cevap
28Cevap
Daha erken ki, geçen gece 2 de peskevit tatlısı yaptım 😂
Ahsjs ben o saatlerde sızıyorum genelde
Gece yeni başlıyor 😂
Normalde yokken gece hiç enerjim olmaz. afiyet olsunn birde yanında ayran olacak
Ellerine emeğine yüreğine sağlık tam kahvaltıda yemelik 😃
eline sağlık güzel görüünüyor hazır yufkayla. sigara sağlığa zararlıdır gibi börek çörekte sağlığa zararlıdır az yiyiniz...
Siz böyle diyince bir börek daha yiyesim geliyor😕
Dışarı gece 3 te uyandırsalar yine çıkarım da şu an börek yapar mıydım bilemedim aşkım jdndjjsnz
A aaa sokak süpürgesi
Hii bana sokak süpürgesi dediiinn🥺🥺🥺
Öyleymişsinn ne dicem başka🫠
Gezmeyi seviyomuşumm jdndjsnd
Aynen🫠😂
hayatta yapmam bana da kalk hazırlan börek yemeye gidiyoruz deseler kalkar giderim ama kendim yapmam 😂
Ouy kıyamam ben yapar önüne getiririm
yaa neli bürek 🥹
Pattisli aşkulettam
ouy yerim ben oni 🥲 ne alayım yanına içecek gelirkene 😃
Soğuk bi şeyler olsun ya ben vefat edicem birazdann
ağzından yel alsın 🤬
Ay yel gelsin çok iyi olur azıcık serinleriz
ahahaha kız 😂😂
Bu bana mı? Ben uyuyordum haksızlık. Bittiyse seni engellicem. 🥹
Bebeğim senden cevap gelmeyince ben böreklerin hepsini bir kaba koyup odamda sakladım uyanınca kalkıp yersin diyee😘😘
Olur kii ama gelirken tatlı falan alın😪
Sen ne istersen ondan. 🥹
enerjim var ama 36 beden halime bakınca gerek duymuyorum
Güzel motivasyon
E Vala helal olsun çokta güzel görünüyor bu arada 😂
Teşkürler teşkürlerr
Sana komşu olunur 😂
Ben artık komşusuz sadece kendim yaşayacağım yer istiyorum hüğğ
Bana gelince mi bu karar alındı 😂
Yok senden önceki komşi tecrübelerindn dolayı alınmoş bir karar bu😂
Her komşu aynı değil 😂
Orası öyle. Neyse ben taşınmadan gel bi alt komşum ol bakayım nasıl oluyo ona göre kış kış derim
Önce hoş geldin de😂
Hg diyorum o zaman
Canım yeter ki istesin kalkıp yaparım hiç düşünmem.. 😅
Ellerine sağlık börek çok güzel görünüyor.. 😋
Teşekkür ederimm
Rica ederim..
Çayla yiyeceksin şimdi bunu balkonda. Misss. Eline sağlık bacım
Sağ ol şekerims
Alicaaa bana kıymalı taraftan iki dürüm yollar mısın 😂
Pattisli buuu
Çok güzel kızarmış ve sadece yiyebilirim. Yapacak dermanım yok
Erkekler hep tembel
Allah vermemiş diyelim bence ona sjsjs
Ben sana yaparım hayatım sen yeter ki iste.. 😍❤️
Afiyet bal şeker olsun. ❤️
Börek yaptın dimi yemeyeceksinnn sadece yaptınnn
Yo yicem🫠
diyetin ruhuna el fatihaaa
Diyet mezarda 637383 kere takla attı
Burcum gereği iştahım oldukça fazla. Zaten yerken keyif alarak, hobi şeklinde yiyorum. O yüzden yemek, içecek için saat farketmeksizin hazırlayabilir, yapabilirim.
Enerjim var ancak gece gece yiyemeyeceğim böreği yapmam. Aklıma koyduysam ertesi gün yapmayı tercih ederim.
Yapacak değil ama yiyecek enerjim var. Keşke olsa da yesem.
gezmeye hiç üşenmem ama yemek yapmaya üşeniyorum 😄
Biz tatlı yapıyorduk başımıza gelmeyen kalmamıştı 😅🤣
Maşallah sana! Ellerine sağlık. Benim çok meziyetim yoktur hele gece gece hiç olmaz 😅
Yiyecek enerjim var da yapabileceğimi Hiç sanmıyorum😅
Hazır yapılmış olsa yerim ama uykum var su an hahsjdkd
yapılır yapılmasınada çok zahmet ister emek ister emeksiz yemek olmaz
Of canım çekti ya acilen börek yapmayı öğrenmem lazım ulan bekarlık…
Hayır yok olsada yapamam..
Nedenn
Yufkanın içine peynir koyup yuvarlıcaksın başka bir şey yok
Herkes hazır alıyor🙄
Aynı olmuyor işte🫠
Tamam sen hazır ye tamam
Ahsjs bir dahaki sefere daha çok zorbalıyayım o zaman
Ne olucak bi börek yapamayacak mısın püü
Her şeyin bir ilki var işte
Hadi bakalım
Uha bunu sen mi yaptın kfjgjf
İvit
Bana da günder afiyet olsun 😌
Gel beraber olsunn
Dışarı çıkmak daha kolay değil mi ya 😂
Noo çok daha zorr
Saç yapmak dünyanın en büyük işkencesi 🥺
Agahs gerçekten erkolar hiç anlamıyor
Neden sabaha misafirmi gelecek
Yoo tamamen keyfii
Afiyet olsun ama aksam börek tarzi seyler yemen kilo aldirir hazimsizlik yapar vs. Bunlarida gözden gecirelim
İnan hiç umurumda değil😂
O yaslarda öyledir zaten
Aşkom ne bu hamaratlık 👯♀️
Yapıyorum bu sporu aşko💅🏻
Tombik adayları görelim
Sen
Ben ikinci 1. Sen 😀
Benim tombikliğim mi kalmış bi deri bi kemik
O kadar yemek paylaşıuon bide 😂 senin tombik olman lazımdı
Enerjim yok ama acıktım hemen uyumam lazımm
Hemen uyku zamanııı
Evet kaçış yöntemim uyumak 😅
Bizde yapacaktık yorgundum
Ben yollarım üsülmee
Bi tepsi kurtarmaz bebek
O zaman yardıma geliceksin🙄
Nops üşenirim ama çayı demlerim
Olur o da olur
Hayır ama olsa yerim
her saatte yaparım : )
Çalışırken bu pek mümkün değil
Hazır yufkadan yaparım onun dışında yok kalsın
Bırak börek yapmayı yemem bilem 😌 bu saatte heee
Peynirliyde okeyim 😅
Peynirli ise*
Pattisli
🥲🥲🥲
Ben yeme kısmı ile daha işgiliyim😄
O sırada mutfakdan bir şey almaya bile üşenen ben
Yok ceset gibiyim.
Ne enerjisi su içmeye bile üşeniyorum
Geceleri yapmam
Aman aman asla yok
yok hayır
valla yufka varsa okeyim ben
Yiyecek enerjim var
Ydyfyf hayır Alice
Sarıyer böreği ❤️👍
Yaparım
Evet canım isterse saatin benim için önemi yok.
Tabi var 😂
Hayır ya uyurum
Yok maalesef
hayır yok
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?