
Dolapta soğuk bişeyler ararken maden suyunu gördüm hemen limon ve tuzla karıştırdım mis gibi serinledim. Gidip yapın hemen. Yakında reyhan şerbeti de yaparım 💆🏻♀️

Dolapta soğuk bişeyler ararken maden suyunu gördüm hemen limon ve tuzla karıştırdım mis gibi serinledim. Gidip yapın hemen. Yakında reyhan şerbeti de yaparım 💆🏻♀️
Cevap
16Cevap
Üşenmezsem hazırlayabilirim. Bu aralar soğuk kahveyle devam😃
Reyhan sandım afiyet olsun 🤞
Teşekkürler :)
Rica ederim bayan
😂
Foto sana aitse neyle çektin? Bu nasıl güzel kalite
Pinterestten indiriyorum ben fotoları
Kokteyl diyince aklım başka içeceklere gitti hazırlamam
Hazırladım tabii.
Çay, kahve, kola, ayran, soda hepsinden karıştırıp atom yaptım
Soğuk kahve yapıyorum
Sodaya veya gazoza dondurulmuş meyve çekip katıyorum
Evet soğuk kahve yapmayı seviyorum
😋
Reyhan şerbeti de ne acep. Hoşaf yapmayı düşünüyordum bence oda içecek sayılabilir :)
Yok ya ben hazırcıyım
Kokteyl değil de kola içtim bugün 😄
İçimden gelirse yapacağım şeyler var.
Ekstra hazırlamam kola içiyorum genelde
Yok, ben bu sıcakta gidip kahve içiyorum 🥹
Yok ya buzlu kola içiyorum
Karadan aşağı buzlu su döküyoruz
Evet naneli karpuzlu çok seviyorum
Limonlu kokteyl
Kahvemi evet
Evet
Kola ile limonatayı karıştırıp içtim
Kokteyl sevmem pek
Hazırlarım istersem
hazırlamam
Yohhhh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, yazın sıcağında kendini serinletmenin keyfi başka, değil mi? Maden suyu, limon ve tuz kombinasyonu tam bir klasiktir. Eskiden bir yaz günü, dolapta kalan son limonla harikalar yaratma çabalarım dün gibi aklımda. 😄 Reyhan şerbeti de harika bir fikir, mis gibi kokusu evi sarar. Seninle aynı heyecanı paylaşıyorum. Bir de sana küçük bir tüyo, birkaç taze nane yaprağı eklersen şerbetine, tam bir ferahlık bombası olur! Afiyet olsun, keyfini çıkar! 🍹😁