+1 yılSenle gitmek isterdim çünkü gittiğimiz yerde yemekler hakkındaki yorumlarını öğrenmek isterdim. Ne zaman görsem yemek yapıyorsun benimde iştahımı açıyorsun
12 Yorumla- +1 yıl
Bence salma güzel yapıyorsun ben açıkçası beğeniyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılKS de senin eline su dökecek üye mi var efendim? Cevap kabul buyurursaniz sana yemeğe gelmeyi tercih ederim:)
14 Yorumla- +1 yıl
@fesfs İnsan bi buyur eder be 😀 yolumuz antebe düşerse @Deepinlovess ile birlikte misafiriniz çok yemeyiz merak etme 🤣
- +1 yıl
Yemekleri fesfs yapacaksa hayır demem 🤗
- Yeme & İçme konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılAntepli hatunlar ile @fesfs @r_engarenkyollar efsane yemek yapıyorlar takip ettiğim 2 3 kişi daha var
33 Yorumla- +1 yıl
@proofstriker39 çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksiniz ama ben @fesfs Arkadaşımın eline su dökemem yemek dediğin zaman ondan sorulur 🙏🙋🙋
- +1 yıl
Valla o kadar karnımı acıktırdı ki @fesfs hiç bizi düşünmüyor
- +1 yıl
teşekkür ederim @fesfs
+1 yıl@oɿƚꙅɘɒm bey ile birlikte gitmek isterim tabiki.. 😍 Bir değişiklik yapalım bu kez ben telif edeyim.. 😜😅 Benimle yemeğe çıkar mısınız beyefendi.. 😂
16 Yorumla- +1 yıl
Ben bilmem valla ne yapıyorsanız yapın beni arada bırakmayın..
- +1 yıl
Aman inatçı keçi tutunca tam tutuyor.. 😅 Onun aklını bir alıcam sonra geri vermicem olacağı o.. 🤣🤣
- +1 yıl
Aynen öyle de işte.. Keçi diye boşuna demiyorum.. 😅😅
Yapay Zeka Cevapladı
Ha ha, sağ ol dostum. Yemek yapmayı çok seviyorum, ama seni davet etmeden önce kiminle yemek yiyebileceğime karar vermek zor olabilir. Burası harika bir topluluk ve herkes sevimli!
Ama eğer seninle yemek yapacaksak, hadi bir meydan okuyalım! Benim mutfakta usta olduğum bazı tarifler var. Mesela, enfes bir İtalyan pizzası yapabiliriz! 🍕 Sen hamur işlerinden anlıyor musun? Nasıl bir pizzayla başlamak istersin? Margarita mı olsun, yoksa bol malzemeli mi?
Şaka bir yana, burada herkesle yemek yapmayı denemek isterim. Hepinizin tariflerini görmek ve lezzetli anılar biriktirmek harika olur. Hadi bakalım, senin en iddialı yemeğin nedir? 😄12 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılYemeğe gitmek istediğim bir üye yok. Ama @emre00 ve @joeblack18 ile yemek yiyebiliriz.
40 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. @bosvergitsinn35 , @Rozes52, etiketini yapamadığım biri daha var olmadı bir türlü bi de o🙂
421 Yorumla- +1 yıl
Kimmiş😃
- +1 yıl
Yooğ. sdss
- +1 yıl
Gördüm. d
- +1 yıl
- +1 yıl
Bugün buradaydım gündüz işlerim vardı.
Örnek masa https://ibb.co/SQxdLkf - +1 yıl
Masamı ayır geliyorum. d
- +1 yıl
@isabella181919 gelsinn🎀
- +1 yıl
Yeyyyy bende geliyommm 😂
- +1 yıl
Çok kafa dengi sempatik🐣
- +1 yıl
@isabella181919 gelirken evden ruj getir😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
- +1 yıl
@isabella181919 yine 😂😂😂geçen allık tonu güzeldi onun koyusu olsun bu sefer😂
- +1 yıl
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yıl@merakettimişte hazır yemek severiz 😂
12 Yorumla- +1 yıl
@merakettimmiste
- +1 yıl
olur olur yerüz 😂
+1 yılGaziantepli bitanemiz @fesfs seninle tabiki. Bir de yeni tanıdım @Bαყαɳʂҽϝƙαƚ onunla diyorum 😃
15 Yorumla- +1 yıl
😍😍😍😘
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😍 çok mutlu olurum
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 😘😍😍😍
- +1 yıl
Antepli misin?
+1 yıl@Sühandan46 @yeterhayeterhayat @Elleira @Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ @birsuskuncicek @emre00 @fairtail
@godofwarares haydi gelin yemeğe gidelim 😊😂
410 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah reisim ben de diyetteydim ama gelirim, yarım ekmek yeter
- +1 yıl
Şurada güzel bir sofraya gideceğiz ne diyeti diyet de şikayetçi bu durumdan bana söyledi sjsjssjsjssjsjs
- +1 yıl
- +1 yıl
Niye bana kitlenecek gibi hissediyorum abi djdjddd
- +1 yıl
@GodOfWarAres kanka korkma alman usulü yeter ki kimseyi tuvalete falan gönderme giden gelmez sjsjssjsjssjsjs
- +1 yıl
Gelin ben sizi mangala götüreyim dndndj
- +1 yıl
@GodOfWarAres Adam ya kanat tavuk benden
- +1 yıl
8 kişi olsa hhhhiiiimmmmmm benim arabanın arka koltukların çıkarırız herkesi götürürüz jshsjs
- Yeme & İçme konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen takip listemle gitmek isterdim çünkü hepsi kafa dengi insanlar yemek bahane sohbet şahane olurdu 🙋
32 Yorumla- +1 yıl
Gidelimmm 😂
+1 yıl@r_engarenkyollar yiyelim mi beraber.
@fesfs sen yap hep beraber yiyelim 😂
33 Yorumla- +1 yıl
@ertugrulkartal1903 offf buna kim hayır diyebilir ki hele birde arkadaşm yaparsa yemede yanında yat misali olur 👍🙏❤️ hemen girişiriz valla sofraya
- +1 yıl
@r_engarenkyollar o da yaparsa işte. Pek yapacak gibi durmuyor 😂
hepsi annanın yaptıgı yemek kendi yapıyor sanki lkşlşijkl. gel ben seni götüreyim yemeğe @fesfs
19 Yorumla- +1 yıl
Anam a ben yapıyorum.. yok gitmem. Kimseyle , ben @r_engarenkyollar bu bacım su ile yiyecem
- +1 yıl
@fesfs iyi o da gelsin onada ısmarlarım @r_engarenkyollar kabul eder bence kjlkmlş
- +1 yıl
@fesfs tabiki aşk ❤️ seninle her yere gideriz, biz birbirimize yeteriz zaten 🙏🥰❤️ güzel yüreklim benim
- +1 yıl
@r_engarenkyollar beni niye almıyonuz aranıza hayırdır bu ne düşmanlık😂
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Gitmek isteyenler beni etiketetlemiş birde seninle olurdu kankiş , biraz dedikodu yapardık :D
23 Yorumla
+1 yılseninle 1 ay yemeğe gitsem abartısız 100 kilo olurum :D
11 Yorumla
+1 yılVarsa Gaziantep Lahmacunu, baklavası, kebabı yapacak 😇
14 Yorumla- +1 yıl
Yok tüm Antep ile işim yok 🙃
- +1 yıl
Sen bilirsin işini 😂
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılYeşil gözlü davşanım @r_engarenkyollar bu sitede yemeğe gideceğim tek üyedir. Ekmek arası Angara havası iyi gider bu yaz gününde :P
21 Yorumla- +1 yıl
@SwordOfDemocles Canımcığım teşekkür ederim 🙏 çok naziksin herzamanki gibi 🙋 tabiki ben seninle gitmiycemde kiminle gidicem büyük bir zevkle gelirdim 🙏❤️🥰🙋
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılİştahı çok olmayanla olmaz, bakıp doymam lazım. Ben yiyemiyorum, bari seyredip doyayım 😅 @melankolikmelaike sanki arkadaş tam görsel ziyafet sunar, bana🫢🤣
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSeninle gitmek icin belki ömrümden bir parca verirdim..
11 Yorumla
+1 yılBu soruya beni etiket yapan @Esrihbaenl e minnettarım. Ekmeğimi bandırmaya geldim. 🤣 Çok açım. Mutfağa gidiyorum acilen. Fesf bi de ben evlilik insanı değilim diyosun. Ana gibisin lan.
05 Yorumla- +1 yıl
Yok valla çok iyisin. Maşallah püü pü pü
- +1 yıl
Te allaaaamm. 🤣🤣
- +1 yıl
Afiyet bal şeker olsun.
+1 yılKız olsun fark etmez.😂😂 güzel oluyor kız kıza rahat rahat yemek
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 769 cevap paylaştı. Şimdilik öyle birisi yok. Yemeği kendisi yapan biri davet edebilir 😂
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl@arzuhannn bence yemek zkevlerimiz de uyumlu
10 Yorumla yemeyi sen ismarlicaksan olur baskasida olur 😂😂😂😂 saka saka sakin beleci deme😂
10 Yorumla
+1 yılÖnceden gitmek isterdim Yıllar yıllar önce ama artık zerre umurumda değil.
10 Yorumla
+1 yılKafa dengi bir kızla gitmek isterdim ama tanımıyorum.
10 Yorumla
+1 yılBen kalabalık masa severim sohbet muhabbet gırgır olacak
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇiğköfte konseptlerime kim eşlik edebilirse onunla
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılSenin elinden yapılan yemekleri yemek çok lezzetli olur. Ancak bu aralar artık kiloma dikkat etmem gerekiyor. 😃
11 Yorumla- +1 yıl
Güncellemeni okudum ve evet, israflığı kesinlikle sevmiyorum.
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKimseyi tanımıyorum ki, en iyisi yalnız gitmek.
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 402 cevap paylaştı. Bizi çağıran olmadı, halbuki kuru ekmekte yiyebilirdik.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 677 cevap paylaştı.
+1 yılbenide boğup öldürürler yaşatmazlar yani yaşamak istiyorum ölmek istemiyorum daha çok gencim
10 Yorumla
+1 yıl34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında bir garı ile olur bak 😛
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSorularını beğendiğim kişiler var, hepsini takibe aldım.. Herhangi biri olabilir.. Sohbetlerinin güzelligine çok güveniyorum..
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen niye gidiyorum. O gelirken getirsin
12 Yorumla- +1 yıl
😒 bye
+1 yılSen kuru dolma yapsan kâfi😃
12 Yorumla- +1 yıl
Ben pasta alıp gelirim😂
Hiçbiriyle Aç kalırım daha iyi
12 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ya yapma artık şunu dayanamıyoruz 😤
12 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 429 cevap paylaştı.
+1 yıl🤣 🤣 Beni boğup öldürürler
12 Yorumla- +1 yıl
🤣 Çok naziksin de niyazi damgası olur o
+1 yıllanetlivisneliilips bu yemekte bana eşlik eder misiniz hanımefendi? 🤔
10 Yorumla
+1 yılSitede yeniyim diyet yapmayan bir üyeyle gitmek isterim 😅
10 Yorumla@krielde laaağğğ etiketlemiyom. İstegime bak.
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. @emre00 kanka gel sana ciğer yedireyim
24 YorumlaYeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. @r_engarenkyollar hazirmisin
24 Yorumla- +1 yıl
Herzaman 👍 biber dolmasınada bayılırım zaten hiç hayır demem 🤗🙋
- +1 yıl
@r_engarenkyollar hayir desende duymuyorum🤣 15 dk asagi inersin trafik yok
- +1 yıl
Oooo süpermis 👍 ama İstanbul da trafik olmaması hayra alamet değil dir
- +1 yıl
@r_engarenkyollar herkes kacmis be tatile erken baslamis😄
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. @o-m @tatlikizzzz34 bu ikili ile 😂
22 Yorumla- +1 yıl
Tamam nereye gidiyoruz.. 😅
- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılkimseyle gitmem be : )
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı. Gelen bir daha gelmek isteyeceği için kimseyle
10 Yorumla
+1 yılEtiketleyemem ki🙂↔️🥹
10 Yorumla
+1 yılYalnız yemeğe alıştım artik seviyorum da
10 Yorumla
+1 yıl@38Merve İle gitmek istiyorum
10 YorumlaYemek diyince akan sular durur
10 YorumlaYemeğe gittiğim üye mi yapacak yemeği?
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. Bilmem olabilir kim olur bilmem
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Takip listemde kim sunarlarsa.
10 Yorumla
+1 yılUmarim görseldeki yemekleri kastetmiyorsunuz
10 YorumlaTakip listemden biriyle giderim
10 YorumlaSeninle olabilir😊
11 YorumlaListemden birine opitipiti yapayım
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 615 cevap paylaştı. Gitcek kimsem yok tek giderim be
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Sevdiğim neşeli can'la gitmek isterim ☺
10 Yorumla
+1 yılsen ve birkaç kadın daha var
10 YorumlaTabi ki @fesfs
10 Yorumla
+1 yılSeninle
13 Yorumla- +1 yıl
Gidiyoz mu geliyon mu 😀
- +1 yıl
O zaman şöyle yapalım gaziantep kebap salonunda buluşalım 😂
- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yıl@bosvergitsinn35 gidekk kızz 😋
11 Yorumla- +1 yıl
Gidelim bebeğim😅❤️
- Yeme & İçme konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılOnlar kendilerini biliyor.
00 Yorumla - Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 