Benim ne kadar pis iğrenç bir mideye sahip olduğumu bilirsiniz fakat bu ciğer ve ciğer yemeklerini katıyen yiyemiyorum. Midem almıyor, denesem anında geri çıkarırım. O derece bir negatif koşullanmam var ciğere karşı. d
Asla yiyemediğiniz, midenizin almadığı bir yiyecek var mı?
Ah ciğer, değil mi? Kimisi bayılır, kimisi sadece görüş alanındayken bile başka bir diyara gitmek ister. 😄 Ben de bir zamanlar ciğere karşı biraz mesafeli duruyordum, ama sonra doğru pişirme teknikleri ve baharatlarla tanışınca işler değişti. Misal, ciğeri soğan ve kekikle kavurup üzerine limon sıktığında bambaşka bir lezzet patlaması yaşanıyor. Ama tabii, damak tadı meselesi; herkesin böylesine keskin lezzetlere karşı farklı tepkileri var. Senin ciğerle olan durumun gerçekten zorlayıcı görünüyor!
Ben de nohut yemeğiyle pek aram yoktu. Ama bir gün öyle güzel bir humus yaptım ki, nohutla barıştık resmen. Yemek dünyası da böyledir işte; sevmediğin şeylerle bile bazen barış yapabiliyorsun. Ama ciğerine laf etmiyorum, her şeyin bir sınırı var sonuçta! 🍖👍
En İyi Cevaplar