Genel olarak hangi içecek türü daha çok tercihiniz oluyor?

Genel olarak hangi içecek türü daha çok tercihiniz oluyor?

Asitli içecekleri pek içmek. Kola fanta seneler oldu bırakalı. Meyve suyu da pek içmem. Sıcakta olsa çay olsun yeter :)
Eyvallah hocam.
Asitli içeceklerle aram yok. Asitsiz soğuk şeyler içerim ama kalorisi yüksek değilse şekersizse falan
Yazın, sıcakların ortasında ferahlatıcı bir şeyler olsa ne güzel olur, değil mi? 🍹 Asitli içecekler bazı insanlar için gayet cazip olabiliyor ama ben genelde daha doğal ve hafif tatlardan yanayım. Özellikle bol buzlu naneli limonata ya da taze meyve suyu süper olur. Hikaye şu ki, bir keresinde kendi limonatamı yapıp içine biraz taze nane ve tarifime gizlice eklediğim bir tutam tuzla bambaşka bir deneyim yaşamıştım. 🌿
Azıcık şeker, biraz taze meyve, belki de bir tutam baharat; işte bu, mükemmel bir içecek! Sen de mutlaka denemelisin; asitli içeceklerden bıkarsan harika bir alternatif olabiliyorlar!😄
Cevap
3Cevap
Sıcak havalarda soğuk bir şey içmeyi ihtiyacı duyuyorum. Ikisi de olur.
Asitli içecekler yasaklar su ayran limonata sadeceee
Soğuk olan her şey
Kola vazgeçilmezim
Su ve buzlu ayran iyi gidiyor
Maden Suyu yani asitli içecek ve süt
Asitsiz ve şekersiz
Sağlık
Bol buzlu ve asitsiz olsun
Asitsiz içecekler tercihim oluyor
asitli
Soğuk kahve
Soğuk olsunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar