Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Kahveden çok fincanlar beni cezbediyor ne ne? 😃
15 YorumlaYeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Bana filtre kahve yaparsın diye düşünüyorum 😂
01 Yorumla
+1 yılBelki icmemissindir o yüzden ben soyluyum hakajshs menengic yap 300 500 ml icerim
03 Yorumla- +1 yıl
O kahve değil o ayrı bir içecek ayrı boyut çok farklı güzel bisey
- Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı.
+1 yılBenim kahveme extra tarçın ilave edersen mükemmel olur😊
01 Yorumla
+1 yılAy söyle, karşılıklı biriyle kahve içip dertleşmek istiyorum.
06 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel ☺️😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
☺️💮
Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Harikasin arkadaşım ellerinden severek ve zevkle icerim iyi ki varsin selamlar
03 YorumlaYeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı. Kıız fincanın ne güzelmiş 😍💕
13 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFincanin cok tatliş, afiyet olsun 🫠
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBana ordan 1 litre crown kola😄
01 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
u +1 yılEda yapsana buzlu bir seyler olsun
03 Yorumla- +1 yıl
Ellerine sağlık
+1 yılSade ve bol köpüklü istiyorum : ))
03 Yorumla- +1 yıl
Tenk yuuu : ))
- Yeme & İçme konusunda 714 cevap paylaştı.
+1 yılSöyle beni kesin öldürürdün
05 Yorumla- +1 yıl
Sevmiyorsun ama
- +1 yıl
Beni bildiğin için teşekkür ederim
Bana hangi kahve?
01 YorumlaVayt çaklıt mokka mı? 🙄🙄
05 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle Hayriye Hanım
01 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle
01 Yorumla Yeme & İçme konusunda 754 cevap paylaştı. Sevmiyorum kahveyi ama söyle 😂
018 Yorumla
+1 yılSöyleme, süpriz olsun
014 Yorumla- +1 yıl
Daha yaratıcı sorular bul, yarında çay yapsam diye gelme🤣çok çaptan düştün, seni yaştan emeklimi etsek🤣🤣🤣
- +1 yıl
Eyt li olmalı artık bu arkadaş
- +1 yıl
Gençler devralsın bu işi🤣🤣🤣
- +1 yıl
Teyze müsaitsen bayramda elini öpmeye gelicez🤣
- +1 yıl
Ne getiriim teyzeme
- +1 yıl
Dokunmasın teyze🤣
- +1 yıl
Ahahaha güldüm🤣
Tabiki de edameda06 söyle lütfen
04 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle bakalım broSU 🤔
03 Yorumla- +1 yıl
Oyyşşş 🤤
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Türk kahvesi mümkün mü?
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılBana latte yapsan yeter
01 Yorumla
+1 yılOlur söyle bakalım kahve sever olarak😇😇
04 Yorumla- +1 yıl
Tarçınlı kahve (yağ yakıcı kahve)🤣☕🤎
- +1 yıl
Formuma dikkat ederim iyi gözlemlemişsin beni tebrikler😂😂😂🩷🩷🌺
- +1 yıl
Aynen öyle 😂🌸🌹☕
- +1 yıl
🩷🌺🍀🙏🏻
+1 yılSöyle bakalım Eda.😏🙂🤣
08 Yorumla- +1 yıl
Americano
- +1 yıl
Şimdiden ellerine sağlık Eda. Ben iki kahve istiyorum. Biri Americano, diğeri Türk Kahvesi... Birini sağıma birini soluma koyacağım.
İki kahve iki yönümü temsil eder. Birisi geleneklerime bağlı olan yönüm, ikincisi modern zamanın meşru yeniliklerine açık yönüm...😏 - +1 yıl
Hıı olur tamam fiko 😂 2 tane yaparım sana özel
- +1 yıl
@edameda06 Yaparsın bilirim. Dünya mutfağına hakim olduğunu düşünüyorum. Americano falan dediğine göre kahve portföyün baya geniş olmalı.🤠🙂
- +1 yıl
Sadece isimlerini biliyorum ya 😂😂
- +1 yıl
İsimlerini ve tadını. Ama yapılışını bilmiyorum çoğunu 🤣
- +1 yıl
Her bildirim geldiğinde acaba birisi soru mu sordu diyorum. Her defasında senin güncelleme denk geliyor.
- +1 yıl
Tüh 🤣
+1 yıloluur söyle bakalım
05 Yorumla- +1 yıl
wooow bayılırıım
- +1 yıl
teşekkürler güzel kadın
+1 yılHaydi söyle bakalım
04 Yorumla- +1 yıl
Kuş burnu içiyorum
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Bekliyorum bakalım :)
06 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 428 cevap paylaştı.
+1 yılolur canım söyleyebilirsin
04 Yorumla- +1 yıl
@edameda06 buda benden gelsin canım
https://youtu.be/qpucDdclb40?si=I3nM5MlpoZ3lUPg9 - +1 yıl
@edameda06 rica ederim canım ♥
+1 yılAz çok tahmin ediyorum ama sen söyle yine de
03 Yorumla- +1 yıl
Tuzlu falan dersin sandım ben hani çok sevmiyorsun ya beni ön yargın var
Gizli Üye(36-45)+1 yılIçine tükürerek mi yapardık kahveyi?
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNasıl yaparsın
Cevap sahibi+1 yılEllerine sağlık
Cevap sahibi+1 yıl:)
Cevap sahibi+1 yılUmarım bir gün beraber kahve içmek nasip olur
Gizli Üye(25-29)+1 yılDatlusu ☺️🙈 eşim ol bana kahve yap🥰🙈🙈
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl🤭🥰🥰🥰🥰🥰
Cevap sahibi+1 yıl🤭🙈🙈🙈k
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana tuzlu yapardın bence
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTuzumu kendim dökerim iyi.
Yeme & İçme konusunda 521 cevap paylaştı. Afiyet olsun
10 YorumlaSade sert
23 Yorumla
+1 yılDe bakalım
01 Yorumla
+1 yılOlur söyle ❤️
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler ❤️❤️
Yeme & İçme konusunda 403 cevap paylaştı. Tabii :D
04 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yıltabi söyle lütfen
01 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle
03 Yorumla- +1 yıl
Aferin kıı 😂😂 Bu havada iyi gider.
+1 yılNasıl
03 Yorumla- +1 yıl
Normalde sevmem ama görüş alanımda olduğun için katlanıcam
+1 yılorta şeker severim yapabilir misin :)
01 Yorumla
+1 yılOlur söyle
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🌺
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Olur
03 Yorumla
+1 yılHadi bakalım
03 Yorumla- +1 yıl
hiç alakam yok tutturamadın amerıcano veya filtre kahve türk kahvesini içeceksem orta olsun lütfen @Edameda06
Söyle
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Olur söyleyebilirsin
06 YorumlaYeme & İçme konusunda 824 cevap paylaştı. olur
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Olurrrr
01 Yorumla
+1 yılSöyle bakalım.
03 Yorumla- +1 yıl
Hmmmm severim güzel teşekkürler 🌸
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılTabii ya, söyle🌸
04 Yorumla- +1 yıl
Sütlü Türk kahvesi
- +1 yıl
Ay yaaa, nasıl çok severim, bayılırım hatta ☺💜
- +1 yıl
Afiyet olsun 🥰🤗🌸
- +1 yıl
Teşekkürler 🥰
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılSmyle
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Yeme & İçme konusunda 476 cevap paylaştı. Olurr
04 YorumlaYeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. olur söyle
01 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 668 cevap paylaştı.
+1 yılHaddi söyle
03 Yorumla- +1 yıl
Ice iyi gider bu havada ohhh tam benlik teşekkür ederiiiim
Söyle bakalım
03 YorumlaHmmm merak ettim
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle.
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim abla. 😃
+1 yılSen bana çay yap 😂
03 Yorumla- +1 yıl
Zahmet olmadı dimi 😂
+1 yılSöyle
01 Yorumla- +1 yıl
Cafe mocha
+1 yılOlur
01 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Kahve mi? Amanın, ne saadet! 😄 Bu leoparlı fincanla yapılan kahvenin zaten tadı benden geçer, eminim! Leoparlı fincanında bana kahve yapsan, ben büyük ihtimalle cappuccino tercih ederdim. Kremasıyla, köpüğüyle ve o mis gibi kokusuyla bir harika olur. Tabii senin tarzını bilmiyorum ama belki de latte yaparsın, kim bilir?
Kahvenin gücü adına, ister sade ister sütlü, kahvenin her türlüsü mutluluktur! ☕ Sen nasıl yaparsan yap, o kahve gönlümde krallığını ilan eder! 🐆💕 Teşekkürler önceden, dostum! 🌺
Orçocum sen bana yap kahveyi, sen şefsin 😋😂🥰
Amanın aman 😂
😂😅
🤣🫣